Големият въпрос: дизел или бензин
Модератор: Общи модератори
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Aide de
-Na picha s Wartburga ... Pich, karaj si go:)
-Na men mi haresva da mi e evtino. I mi po-haresva da mi e evtino, otkolkoto da mi e benzinovo.
-Za podruzhkata ... Az niamam komputer, komutator, wisokovoltovi silikonovi kabeli, delko, palec, kapachka, razni izmisleni avtomatichni smuka4i i prochie... Dizela si ima pompa i duzi i tva e! Ne se seshtam za niakoj s precakani takiva. Tia na BMW - Bosch specialno karat mnogo poveche ot motora. Izobshto vuprosa s podruzhkata ne stoi taka.
-Moia dizel schupen pali ciala zima ot 1/2 oborot!!!!!!!!!!!
Niama takava benzinova kola.
-Sled kato dizela ne pushi na prazen hod, ne triabva da pushi i pri forsirane!!! Ima dva klapana: Na turboto i na pompata, koito v super dizel me gledaha tupo, kato otidoh za regulirane. Ako chadi znachi ne mu stiga vyzduh ili mu e mnogo naftata! V protiven sluchaj si proverete vyzdushni filtyr i lufta na osta na turboto. Ako i tova ne e - proverete za iznosvane razpredelitelen val.
2 problema imat tia koli osbeno po-starite: maslen glad i kusoto vodno syedinenie pod perkata, koeto ne se vizhda i pyrvo se kysa:)[/list][/list]
-Na men mi haresva da mi e evtino. I mi po-haresva da mi e evtino, otkolkoto da mi e benzinovo.
-Za podruzhkata ... Az niamam komputer, komutator, wisokovoltovi silikonovi kabeli, delko, palec, kapachka, razni izmisleni avtomatichni smuka4i i prochie... Dizela si ima pompa i duzi i tva e! Ne se seshtam za niakoj s precakani takiva. Tia na BMW - Bosch specialno karat mnogo poveche ot motora. Izobshto vuprosa s podruzhkata ne stoi taka.
-Moia dizel schupen pali ciala zima ot 1/2 oborot!!!!!!!!!!!
Niama takava benzinova kola.
-Sled kato dizela ne pushi na prazen hod, ne triabva da pushi i pri forsirane!!! Ima dva klapana: Na turboto i na pompata, koito v super dizel me gledaha tupo, kato otidoh za regulirane. Ako chadi znachi ne mu stiga vyzduh ili mu e mnogo naftata! V protiven sluchaj si proverete vyzdushni filtyr i lufta na osta na turboto. Ako i tova ne e - proverete za iznosvane razpredelitelen val.
2 problema imat tia koli osbeno po-starite: maslen glad i kusoto vodno syedinenie pod perkata, koeto ne se vizhda i pyrvo se kysa:)[/list][/list]
Ne si karajte BMWto po majstori!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
а дизела не е ли пос куп за подруйка от бензина?аз си смятам 4е дизела е за по стари хора за младите бензин за ру4ка
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
а дизела не е ли по скуп за подружка от бензина?аз си смятам 4е дизела е за по стари хора за младите бензин за ру4ка
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Oпа,чакай малко - нещо не те разбрах за сравнението с 150 к.с. М50 двигатели !!! Аз карам "лоша" кола комби Е34 с такъв мотор.Резервоара в София го пълня до максимум.На 95-ия километър на Пазарджишкия Shell доливам 10,2 литра при положение ,че съм пътувалсъс 170 км/ч средно и на включен климатик.Разликата е внякакви левчета - до 3 макс 4 ?! Пътувам много командировки,карам много бързо и си мисля как ако имам кола като твоята, ще трябва да се бъркам доста по-дълбоко за частиMetallium написа:значи искахте мнение на човек който кара дизел...аз карам 525 ТДС
колата е супер, а и мойта е сравнително нова и на малко километри. малко е мудна на ниски обороти,преди да хване турбото но след 2500 оборота направо се изтрелва. Проблема с ниските обороти го реших с чип тунинг на Бош. Не намали разхода както уж казват но не го и увеличи. Специално този двигател е мн здрав но наскоро за сефте се развали нещо след 160 000 км/колата я беше купил баща ми нова и е карана само в БГ/ и това беше електроника на нафтовата помпа - 1300лв честито....та значи сичко е ок ама развали ли ви се нещо свързано с двигателя на дизелова кола бог да ви е на помощ ако е по-нова...
Иначе върви малко повече от новите 520 /150пс/..на магистрала ги яде..дърпал съм с с 3-4 такижа...до 120-130 вървят 1:1 /поради чипа и други неща които съм правил по нея/ но след 150 определно леко се откъсва напред...на дълъг път е несравнима...в града е малко тромава но се компенсира от ниския разход който дава...аз понеже не я жаля и на магистрала под 140 никога не я карам, при едно каране 160-180 харчи около 11-12/100 нафта която се намира безпроблемно по 80/90ст от бусове, на които им артисва...мисля че този разход е немислим за бензинов автомобил 6цилиндъра. - е че не трябва дизела да се цеди като бензин да се кара постоянно в червеното/4000+ оборота/ понеже турбината се претоварва а само тя струва 1/3 от цената на колата...
ако сте фен на високите скорости и си имате пари - бензин
ако се кефите на по-стабилно извънградско каране и не се заяждате по светофарите постоянно....аи е евтинко - дизел
аз давам един глас за печките


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
2.5 TDS гори повече и върви по малко от 2.0i (М50-52) доказано е ... впрочем мен с 170-180 ми дава 10 извънградско мойта 320ка .. даже няма и 10 .. дизел sux е мойто мнение ,а черния пушек и миризмата на нафтова печка на светофарите са унизителни .. новите дизели са нещо друго ,но TDS e типичен дизел от старото поколение - шумен ,вибриращ ,пушещ ,горящ много ,с трагичен response и еластичност ... карал съм такъв трагедия е ...
Същият.
Според мен не може да се отговори еднозначно - и бензиновите и дизеловите коли си имат преимущества и недостатъци. В крайна сметка всеки си преценява сам за себе си и в този смисъл мисля, че личните нападки са излишни. Аз лично карам на газ, но съм карал и дизели. Ако си купувам нов автомобил със сигурност ще се огледам първо в нафтовите, но на старо си е изстрел в мрака.
Според мен не може да се отговори еднозначно - и бензиновите и дизеловите коли си имат преимущества и недостатъци. В крайна сметка всеки си преценява сам за себе си и в този смисъл мисля, че личните нападки са излишни. Аз лично карам на газ, но съм карал и дизели. Ако си купувам нов автомобил със сигурност ще се огледам първо в нафтовите, но на старо си е изстрел в мрака.
Re: Aide de
mitak написа:-Na picha s Wartburga ... Pich, karaj si go:)
-Na men mi haresva da mi e evtino. I mi po-haresva da mi e evtino, otkolkoto da mi e benzinovo.
-Za podruzhkata ... Az niamam komputer, komutator, wisokovoltovi silikonovi kabeli, delko, palec, kapachka, razni izmisleni avtomatichni smuka4i i prochie... Dizela si ima pompa i duzi i tva e! Ne se seshtam za niakoj s precakani takiva. Tia na BMW - Bosch specialno karat mnogo poveche ot motora. Izobshto vuprosa s podruzhkata ne stoi taka.
-Moia dizel schupen pali ciala zima ot 1/2 oborot!!!!!!!!!!!
Niama takava benzinova kola.
-Sled kato dizela ne pushi na prazen hod, ne triabva da pushi i pri forsirane!!! Ima dva klapana: Na turboto i na pompata, koito v super dizel me gledaha tupo, kato otidoh za regulirane. Ako chadi znachi ne mu stiga vyzduh ili mu e mnogo naftata! V protiven sluchaj si proverete vyzdushni filtyr i lufta na osta na turboto. Ako i tova ne e - proverete za iznosvane razpredelitelen val.
2 problema imat tia koli osbeno po-starite: maslen glad i kusoto vodno syedinenie pod perkata, koeto ne se vizhda i pyrvo se kysa:)[/list][/list]
Според мен двигателя на ТДС-ката си е супер във всяко едно отношение само дето мачка цилиндрови глави


Казват че тоя проблем бил типичен само за 524ТД ама явно и за ТДС-ките е останал.
Иначе баварката на извънградско е супер да ти е кеф да я караш щом дори при 1500 об/мин можеш да предприемеш изпреварване!
Разхода от 6-10л (досега повече не е качвало нито на извънградско нито на градско) също е доста добър при положение че нафта се намира и за по 80ст.
Но и аз съм на мнение че двигателя е капризен към нафтата.Понякога му сипвам добавка - я на Кастрол я на Лики моли и има ефект.
Имам един въпрос - много хора ми казват да сипвам масло в нафтата (аз това и правя от 30 000км) та да се мажела помпата щото нафтата била суха.Сипвам или М10Д или Приста 2Т микс,засега отрицателен ефект няма(само пушека може би).Та въпроса ми е има ли смисъл да продължавам с маслото в нафтата и може ли да увреди нещо по някакъв начин?Благодаря!
BMW RuLzZz !!!
Re: Aide de
mitak написа:-Na picha s Wartburga ... Pich, karaj si go:)
-Na men mi haresva da mi e evtino. I mi po-haresva da mi e evtino, otkolkoto da mi e benzinovo.
-Za podruzhkata ... Az niamam komputer, komutator, wisokovoltovi silikonovi kabeli, delko, palec, kapachka, razni izmisleni avtomatichni smuka4i i prochie... Dizela si ima pompa i duzi i tva e! Ne se seshtam za niakoj s precakani takiva. Tia na BMW - Bosch specialno karat mnogo poveche ot motora. Izobshto vuprosa s podruzhkata ne stoi taka.
-Moia dizel schupen pali ciala zima ot 1/2 oborot!!!!!!!!!!!
Niama takava benzinova kola.
-Sled kato dizela ne pushi na prazen hod, ne triabva da pushi i pri forsirane!!! Ima dva klapana: Na turboto i na pompata, koito v super dizel me gledaha tupo, kato otidoh za regulirane. Ako chadi znachi ne mu stiga vyzduh ili mu e mnogo naftata! V protiven sluchaj si proverete vyzdushni filtyr i lufta na osta na turboto. Ako i tova ne e - proverete za iznosvane razpredelitelen val.
2 problema imat tia koli osbeno po-starite: maslen glad i kusoto vodno syedinenie pod perkata, koeto ne se vizhda i pyrvo se kysa:)[/list][/list]
Според мен двигателя на ТДС-ката си е супер във всяко едно отношение само дето мачка цилиндрови глави


Казват че тоя проблем бил типичен само за 524ТД ама явно и за ТДС-ките е останал.
Иначе баварката на извънградско е супер да ти е кеф да я караш щом дори при 1500 об/мин можеш да предприемеш изпреварване!
Разхода от 6-10л (досега повече не е качвало нито на извънградско нито на градско) също е доста добър при положение че нафта се намира и за по 80ст.
Но и аз съм на мнение че двигателя е капризен към нафтата.Понякога му сипвам добавка - я на Кастрол я на Лики моли и има ефект.
Имам един въпрос - много хора ми казват да сипвам масло в нафтата (аз това и правя от 30 000км) та да се мажела помпата щото нафтата била суха.Сипвам или М10Д или Приста 2Т микс,засега отрицателен ефект няма(само пушека може би).Та въпроса ми е има ли смисъл да продължавам с маслото в нафтата и може ли да увреди нещо по някакъв начин?Благодаря!
BMW RuLzZz !!!
По 50грама на 50-60литра ХУБАВО двутактово масло слагай....не приста и тем подобни.
Това се прави не защото нафтата е "суха" а защото е с голямо съдаржание на сяра. Сега има и хора които вярват, че ЕвроДизел означава ЕвроСтандарт...но...блаженни се веруищите
От сярата ти ръждяства нафтавата помпа....
а и карай с добавки от сорта на Редех....
Това се прави не защото нафтата е "суха" а защото е с голямо съдаржание на сяра. Сега има и хора които вярват, че ЕвроДизел означава ЕвроСтандарт...но...блаженни се веруищите

От сярата ти ръждяства нафтавата помпа....
а и карай с добавки от сорта на Редех....


KGB написа:По 50грама на 50-60литра ХУБАВО двутактово масло слагай....не приста и тем подобни.
Това се прави не защото нафтата е "суха" а защото е с голямо съдаржание на сяра. Сега има и хора които вярват, че ЕвроДизел означава ЕвроСтандарт...но...блаженни се веруищите![]()
От сярата ти ръждяства нафтавата помпа....
а и карай с добавки от сорта на Редех....
Благодаря за съветите колега досега сипвах по 5гр/л но отсега ще спазвам твоята пропорция.Мисля да минавам на Шел Адванс 2Т или ОМВ Х-Байк

Иначе тоя Евродизел е най скапаната нафта.Между другото засега имам най добри впечатления по отношение на нафтата от Лукойл и от Еко.
А между другото тия Редекс имат ли добавки за бензинови двигатели за повишаване на октановото число?
BMW RuLzZz !!!
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани