Умряха конете или турбото

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Умряха конете или турбото

Мнение от XaMaB » 18 Май 2008, 17:09

Днес както си пълзях по сливница, след единия светофар усетих как съм сменил ТДСката с майбах с двигател на трабант.
Турбото изобщо не изглежда да включва, колата набира 0-60 за около 3 мин.

Понеже прегледах темите за подобни проблеми, за момента се надявам май да е само спукан маркуч. Нищо не започна да свири/пуши/трака повече от преди.

От прочетеното гледах, че за подобни проблеми се обвиняват турбото, ЕГР клапана, катализатори, дебитомери. Утре сутринта се надявам да усепя да стигна до сервиза, междувременно реших да си излея тук мъката и да видя някой има ли други идеи от какво може да е проблема.

Преди няколко дни на моменти ми се струваше пак така че се губи турбото, но се оправяше. Мощността я загуби изведнъж докато си висях на светофара, долу горе по същото време в която стрелката за температурата си отиде на мястото в средата.
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Re: Умряха конете или турбото

Мнение от Dien » 18 Май 2008, 18:00

XaMaB написа:
долу горе по същото време в която стрелката за температурата си отиде на мястото в средата.

А тя каде беше? (стрелката)
Пуши ли , на колко цилиндъра работи , как пали ,някакви шумове, сигурен ли си че си сменил горивен филтър?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 18 Май 2008, 18:23

егр-а и дебитомера можеш да си провериш още днес, по темите е описано как. Не знам дали еот турбото, защото казваш че проблема е дори при много ниски скорости.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 8.11.2007

Мнение от CreAt1ve » 18 Май 2008, 23:32

Може и да е нафтова помпа :( ходи бързо на диагностика
Абе кой кво ще да казва "ПЕРКАТА" си е перка !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Русе

Мнение от DANTE525tds » 19 Май 2008, 0:31

Колега! НА таблото светна ли подгряването, а? Ако да, ама и да не е според мен е ДЮЗАТА на 4-ти цилиндър! тя е електронна и регулира предварението, не е турбото! и аз така си мислех при мен, върви на диагностика
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
Пол: Мъж
Кара: Е34 525 TDSA '95
Мечтае да кара: X6 M

Мнение от E34PSH » 19 Май 2008, 10:06

Колега не разбрах за кой модел става на въпрос, но преди около три седмици се сблъсках с този проблем (Е39/530D/'00г.-автоматик). Не е от турбото, помпа, егр или там другите едри неща за повреждане, а от един датчик на БОШ от задната страна на рейла ... в магазина е около 370лв. втора употреба е около 150 - 170лв. смених го и всичко заспа по старому, успех и дано съм бил полезен!
Най-добре направи една диагностика и ще ти кажат веднага за какво иде реч!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 19 Май 2008, 11:17

Днес сутринта на студена кола всичко беше наред. След 10 минути започна пак да се уморява. Стигнах криво ляво до супер дизел, където откачиха дебитомера и казаха да си карам така.

За момента колата върви, ще засичам разход и ще гледам за други ефекти да не се появят.

Според майсторите нямало проблем да се кара с изключен дебитомер, но се чудя дали все пак да не го сменя.

Иначе понеже по-горе съм пропуснал да пиша, колата е 525 тдс
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 19 Май 2008, 11:54

тук ги има отговорите който ти трябват
:arrow: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=


Не я карай без дебитомер, преебавало се нещо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 19 Май 2008, 17:47

DANTE525tds написа:Колега! НА таблото светна ли подгряването, а? Ако да, ама и да не е според мен е ДЮЗАТА на 4-ти цилиндър! тя е електронна и регулира предварението, не е турбото! и аз така си мислех при мен, върви на диагностика

Лека корекция. Въпросната "умна" дюза, а в същност е проста като гъбено семе :mhihi: , се различава от останалите единствено по това, че има вграден ел. контакт. Този контакт служи служи единствено за обозначаване на момента за подаване на гориво към първият от цилиндрите, като подава сигнал към ДДЕ-то. Всякакъв вид корекции се извършват от ДДЕ-то.
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Русе

Мнение от DANTE525tds » 20 Май 2008, 0:15

проста, ама кът се прецака колата за нищо не става! набира от 0-60 за 2 мин.
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 20 Май 2008, 18:42

asasin18 написа:Не я карай без дебитомер, преебавало се нещо


Мерси за линка, тая тема нещо я бях пропуснал.

Ама това "преебавало се нещо" малко няма лесно да убеди жената, че трябва да дам 500лв за нов дебитомер :mhihi:
Нещо по конкретно никой ли не знае?
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 20 Май 2008, 21:27

това нещо казва на компа колко въздух минава и колко въздух да смесва с горивото. Не е добре да се кара без него, ще преебеш колата. Да не говориме, че разхода ще се качи доста

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e65 730d SE
Мечтае да кара: m5

откачен дебитомер

Мнение от optimist » 21 Май 2008, 16:34

Разхода ако караш нормално ще си е почти същия . Проблема е че колата така върви доста и има опасност да си прецакаш турбината имах подобен проблем и се оказа клапан свързан са AGR- за А6 е 150лв за твойта не знам :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 16 Юни 2008, 16:19

Oт 2 седмици колата е с нов дебитомер за 460 лева от ИМАХИЖУ, благодарности на Бат Колю, че оправи и няколко други проблемчета докато колата беше при него.
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook