520i прекъсва

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: Варна

520i прекъсва

Мнение от strahilv » 18 Май 2008, 12:49

Здравейте Колеги отскоро карам е39-ка При покупката преди 3 месеца проверих колата на компютър - смених 2 ламбда сонди горивен филтър проверих налягането на горивото в ситемата възд филтър свещи дензо 2 полюсни и до вчера следобед всичко беше наред Какво се случи- Запали но угасна след 10-20с След това трябваше да поддържам оборотите за да не угасне отново Когато вдигна температурата над синьото деление оборотите се стабилизираха При нормална работа и темп-89-92градуса като подам рязко газ до 2000-3500 оборота двигателят прекьсва -сьщото е и в движение -на 2-3ск не мога да вдигна оборотите над 2-3000 Направо ИЗЛАГАЦИЯ :( ЗАБЕЛЯЗАХ че като откача дебитометъра сменен през 2005г оборотите малко се покачват но прекъсването си оставаКакво може да е :shock: Изчетох каде що пише из форума по този вьпрос но нещо не намирам отговор :help: Колата пали без проблем не гасне по кръстовища и по време на работа не вдига темп на двигателя -направо шах и мат :shock:Днес е Неделя и няма как но тия дни ще се ходи отново на елкон :censored: Между другото ако имате идей- моля помагайте :help: Колата е 520 е39 м52 1997

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 18 Май 2008, 12:52

катализатор имаш ли, да не ебава тои нещо ?
всички филтри ли си сменял

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 18 Май 2008, 15:00

Най-често срещания проблем са датчиците на разпределителния и коляновия вал. Но преди да сменяш най-добре отиди на диагностика, защото симптомите са много общи и може да са много неща. Поне можеш да ги прегледаш за видимо нараняване на кабела около датчика.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от strahilv » 18 Май 2008, 18:05

сменил сам горивния филттър под шофьорската седалка и възд филтьр ,а кабелите на датчиците на коляновия и разпр вал намат наранявания :shock:. Обаче годината на производство на датчиците е 1997 :shock: .Доколкото знам тези датчици стареят нищо чудно да се се прецакали .Дано да е от тях-лесно се сменят :yes:. Между другото на тайните менюта ми излязоха кодовете на тези грешки-6fc837-6ec837-8c84fc-838232-c78100-с малкия бордкомпютър :censored: :comp: .Проверих из форума но не открих нищо -абе ще се ходи отново на елкон .За катализатора-да имам но преди 3 месеца газанализатора показа че всичко е О. К.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)

колко ти харчи?

Мнение от BOIAN » 18 Май 2008, 20:17

колко ти харчи?
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от strahilv » 18 Май 2008, 22:32

Разхода/ харчи/ градско 10-12, ако е час пик 13 на 100. Засичал сам го -пълно-празно .Извън градско-8-9 на 100 при 120-130 км в час. Максимална скорост-218 км в час.Гуми-235 /45/ 17

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от strahilv » 18 Май 2008, 22:35

:D След това влючва ограничителя :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 19 Май 2008, 1:48

прегледай бобините

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от strahilv » 19 Май 2008, 19:06

:censored: Акумулатора -нали е нов внос /преди 3 м /отгоре на това беше и по малък ампераж. Утре ще го сменям. Не 70, а 62Аh беше старият набор 2001. :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 19 Май 2008, 19:29

е ако акумулатора ти е 2001 какво очакваш :mhihi:
вземи си нов колега, аз взех за 150 нов, и то не некои български боклук..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 20 Май 2008, 19:09

Първо вземи един спрей за почистване на карборатори, и с него пръскай по всички маркучи за въздух(вакум), колектора, дебитомера, резонатора под деб-ра, с две думи целта е да видиш дали има от някаде паразитен въздух. Ако има, при впръскване със спрея оборотите трябва да се променят. Второ- смени си свещите ако не си. Трето задължително отиди на диагностика, за да ти изчистят CPU-то от грешки, и да видят дали има проблем с нещо друго и това е. Прочитането е около 20-35 лв. в Бош-Обеля

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от strahilv » 21 Май 2008, 18:08

:censored: Значи така - проблема с прекъсването се реши.
Купих нов акумулатор (не беше нужно но стария -набора беше пътник) след това днес реших да последвам съвета на колегата Sаjonara, т.е. тръгнах да преглеждам въздуховодите за проблеми. Значи гуменото съединение /въздуховод/ което съединява дебитометъра + резонаторната кутия +маркуча от мембраната на карт газове със инжекцията беше скъсано на 2 места Смяна с ново и ГАЗЗЗЗЗ до ламарините Благодаря на колегите за съветите и специално на Sajonara за идеята за вакуума :driving:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook