525тдс трудно пали

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: В. Търново

525тдс трудно пали

Мнение от nip » 18 Май 2008, 1:07

След небрежността от моя страна да я оставя без нафта огасна после налях 10-тина литра палеше гаснеше долях още 20-тина оправи се колата но вече не пали както преди ВАРТИ ВАРТИ 5-6 сек и тогава ззапалва.Какво ще и е ??

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 18 Май 2008, 1:36

колега сигурно не се е обезвъздушила напълно системата :arrow: след като е загаснала може да е засмукала боклуци от дъното на резервоара и сега да се е задръстил горивния филтър :idea: иначе не би трябвало да има проблем от това че ти е загаснала за гориво :mhihi: моята най-редовно си гасне за нафта ама нямам проблем :idea: да не би проблема да е от преди :?: обикновено като е топла и не включва подгревните свещи пали трудно :?: като е студена си пали лесно :idea: ако пали трудно като е топла значи ти се е разтегнала веригата и трябва да се регулира ГНП-то :idea: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: В. Търново

Мнение от nip » 19 Май 2008, 1:51

kumo82 написа:колега сигурно не се е обезвъздушила напълно системата :arrow: след като е загаснала може да е засмукала боклуци от дъното на резервоара и сега да се е задръстил горивния филтър :idea: иначе не би трябвало да има проблем от това че ти е загаснала за гориво :mhihi: моята най-редовно си гасне за нафта ама нямам проблем :idea: да не би проблема да е от преди :?: обикновено като е топла и не включва подгревните свещи пали трудно :?: като е студена си пали лесно :idea: ако пали трудно като е топла значи ти се е разтегнала веригата и трябва да се регулира ГНП-то :idea: :mhihi:


мерси утре ще проверя и щи пиша

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: В. Търново

Мнение от nip » 23 Май 2008, 0:17

смених горивен филтър налях малко повече нафта и се орави
НО сега като останат 20 тина литра и пали но варти пак много и прекъсва от време на време ЗАЩО

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 23 Май 2008, 0:33

nip написа:смених горивен филтър налях малко повече нафта и се орави
НО сега като останат 20 тина литра и пали но варти пак много и прекъсва от време на време ЗАЩО
щом е така значи имаш проблем с помпото в резервоара :idea: в резервоара има електрическа помпа която подкачва нафтата до ГНП-то когато тази помпа спре да работи се получава точно този ефект като нивото на горивото спадне и паленето става проблем :idea: :mhihi: помпата се управлявя от реле а за да не търсиш релето откачи маркуча които влиза или излиза от горивния филтър и даваш на контакт ако помпото е здрава трябва да почне да тече нафта ако не тече значи имаш проблем с помпата в резервоара и от там ти идва и трудното палене когато имаш малко нафта :idea: а клапан имаш ли да не връща гориво в резервоара :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: В. Търново

Мнение от nip » 23 Май 2008, 23:37

kumo82 написа:
nip написа:смених горивен филтър налях малко повече нафта и се орави
НО сега като останат 20 тина литра и пали но варти пак много и прекъсва от време на време ЗАЩО
щом е така значи имаш проблем с помпото в резервоара :idea: в резервоара има електрическа помпа която подкачва нафтата до ГНП-то когато тази помпа спре да работи се получава точно този ефект като нивото на горивото спадне и паленето става проблем :idea: :mhihi: помпата се управлявя от реле а за да не търсиш релето откачи маркуча които влиза или излиза от горивния филтър и даваш на контакт ако помпото е здрава трябва да почне да тече нафта ако не тече значи имаш проблем с помпата в резервоара и от там ти идва и трудното палене когато имаш малко нафта :idea: а клапан имаш ли да не връща гориво в резервоара :?:



нямам клапан. А във варвенето(мощноста) прави ли разлика щото имам чувствота че леко е спъната.И последен въпрос колко парички струва помпата от каде мога да я закупя и сам мога ли да я сменя.Много благодаря предварително . ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 23 Май 2008, 23:48

най-напред провери дали не си е здрава защото и мойто го правеше същия номерно като си сложих клапанче преди ГНП-то се оправи и сега нямам проблеми :idea: клапанчето струва 8лв. :idea: :mhihi: иначе за цената на помпата не съм се интересувал ама сигурно ще е скъпа щото е закрепена на сондата на резервоара :!: затова най-напред пробвай с клапанче преди ГНП-то :idea: :idea: :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: В. Търново

Мнение от nip » 24 Май 2008, 9:37

kumo82 написа:най-напред провери дали не си е здрава защото и мойто го правеше същия номерно като си сложих клапанче преди ГНП-то се оправи и сега нямам проблеми :idea: клапанчето струва 8лв. :idea: :mhihi: иначе за цената на помпата не съм се интересувал ама сигурно ще е скъпа щото е закрепена на сондата на резервоара :!: затова най-напред пробвай с клапанче преди ГНП-то :idea: :idea: :idea:


значи след горивния фил да го сложа :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 24 Май 2008, 12:56

да колега там е най-лесно да се монтира и клапана пуска гориво само в една посока и не позволява на горивото до се връща в резервоара като държи гориво в ГНП-то и държи систамата херметична

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: В. Търново

Мнение от nip » 24 Май 2008, 22:46

kumo82 написа:да колега там е най-лесно да се монтира и клапана пуска гориво само в една посока и не позволява на горивото до се връща в резервоара като държи гориво в ГНП-то и държи систамата херметична


ясно отново мерси ще го пробвам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 25 Май 2008, 15:38

айде и като го сложиш пиши какво е станало :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Май 2008, 16:11

Колега извади марку4а от горивния филтер и даи ток+ на 23-ти бушон,тои е за помпата,ако проте4е нафта след няколко секунди зна4и помпата в резервоара ти е наред и ти остава да оплатниш хубаво горивопровода.Огледаи се хубаво за те4 от някъде

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 25 Май 2008, 21:10

а някакво вероятно място от кадето дърпат въздух.....нещо като слабо място :help:
Щото и аз влязох в часа на TDS :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 25 Май 2008, 21:46

Най-вероятно помпата в резервоара е здала багажа!
100-ина лв. китайска :!:
Не съм сигурен, че този клапан би помогнал при малко колечество гориво в резервоара, по път с много завой(планински) :idea:
Последна промяна Tod на 25 Май 2008, 21:55, променена общо 1 път
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 25 Май 2008, 21:49

ясно ще купувам вероятно и аз....
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook