Варбург на газ
Модератори: mitaka7, Общи модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
За кой ли път вече ни занимавате с тая велика кола Wartburg. Айде вземете се спрете вече, щото още малко ще докажете, че сегашните германски инженери за нищо нестават, щом едвам успяват да изстискат 100 к.с. от 1 литър, а пък такива велики постижения като 160 к.с. от литър и цели шасита само могат да ги сънуват.
Dimitar написа:За кой ли път вече ни занимавате с тая велика кола Wartburg. Айде вземете се спрете вече, щото още малко ще докажете, че сегашните германски инженери за нищо нестават, щом едвам успяват да изстискат 100 к.с. от 1 литър, а пък такива велики постижения като 160 к.с. от литър и цели шасита само могат да ги сънуват.
Абе ти олигофрен ли си къв си бе?Олигофрен с ОЛИГОФРЕН.Не разбираш ли че говорим за ДВУТАКТОВИ ДВИГАТЕЛИ не за 4-тактови.Не забравяй че при двутактовите на всеки оборот цилиндърът има работен такт!
Освен това тия 160 к.с. са изкарани от 1150 кубиковата версия и е специално предназначена за състезания не за ЕЖЕДНЕВНА УПОТРЕБА.
Баси хората първо мислете после пишете ве.
BMW RuLzZz !!!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Баси - как звучи само - Двутактова М-ка (М3 - около 550 коня, М5 - около 700). И всичкото това без компресори, турбота, мурбота и т.н. Направо супер. Тия тъпаци в Мюнхен как не са се сетили досега. Сигурно се притесняват да не прилича на кебапчийница. Ама на кой му пука ве, важното е пауър да има.
А сега пич сериозно да ти кажа нещо. Въобще не ми пука колко технологично в бъдището е била фирмата дето е направила кашона ти. Заради такива като теб тоя форум стана пъла помия. Седнал да ми пише тук историята на някъква си марка коли - къде си тръгнал ве, ами нали аз ако доида да напиша във вашия форум историята на БМВ и ще се получи постинг с големина малко по-голяма от всичките ви теми накуп. Разбра ли ме какво искам да ти кажа - щото това твойто даже е прекалено и за "Извън темата" в тоя форум.

А сега пич сериозно да ти кажа нещо. Въобще не ми пука колко технологично в бъдището е била фирмата дето е направила кашона ти. Заради такива като теб тоя форум стана пъла помия. Седнал да ми пише тук историята на някъква си марка коли - къде си тръгнал ве, ами нали аз ако доида да напиша във вашия форум историята на БМВ и ще се получи постинг с големина малко по-голяма от всичките ви теми накуп. Разбра ли ме какво искам да ти кажа - щото това твойто даже е прекалено и за "Извън темата" в тоя форум.
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
абе кво става тука я триите тая тема тва да не варбург форум. Аз я пуснах щото ми беше смешно че има хора адето предпочитата да правят какви ли не глупости вместо да си купят кола със света.
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
BESSNIA написа: вместо да си купят кола със света.






8.32
Dimitar написа:Баси - как звучи само - Двутактова М-ка (М3 - около 550 коня, М5 - около 700). И всичкото това без компресори, турбота, мурбота и т.н. Направо супер. Тия тъпаци в Мюнхен как не са се сетили досега. Сигурно се притесняват да не прилича на кебапчийница. Ама на кой му пука ве, важното е пауър да има.![]()
А сега пич сериозно да ти кажа нещо. Въобще не ми пука колко технологично в бъдището е била фирмата дето е направила кашона ти. Заради такива като теб тоя форум стана пъла помия. Седнал да ми пише тук историята на някъква си марка коли - къде си тръгнал ве, ами нали аз ако доида да напиша във вашия форум историята на БМВ и ще се получи постинг с големина малко по-голяма от всичките ви теми накуп. Разбра ли ме какво искам да ти кажа - щото това твойто даже е прекалено и за "Извън темата" в тоя форум.
Добре де намери ми друга 1000 кубикова кола от ония години дето да върви повече от пералнята

А защо пък колата да е кашон?Хахахаха мисли беееееее тва да не ти е Трабант(щот на него му викат кашон) освен тва и Трабант да е пак не е кашон щото кво ше стане с тоя кашон кат го намокри дъжда.Хахахахаха
Написах МАЛКА ЧАСТ ОТ ИСТОРИЯТА НА МАРКАТА при това сбито шото нямам навика да разтягам локуми а и мисля че все на някой му е било интересно да прочете.
BMW RuLzZz !!!
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Wartburg написа:.....Написах МАЛКА ЧАСТ ОТ ИСТОРИЯТА НА МАРКАТА при това сбито шото нямам навика да разтягам локуми а и мисля че все на някой му е било интересно да прочете....
Да, така е - ама за чукорнаисти път. И на мен не ми е интересно (както сигурно и на 90% от хората тук), даже вече ми е досадно. Погледни си мненията - 80% от тях са за твоята любима кола. Не, че има нещо лошо в това, но все пак това е форум на съвсем друга марка автомобили, нищо, че и те са немски.
BESSNIA пусна тема, която няма нищо общо нито с историята, нито пък със великите спортни постижения на Wartburg. Така, че ще е много хубаво следващия път ако някой пак я спомене тая марка ти да не ни ги разясняваш отново тези неща, даже и само заради това, че вече сме прекалено наясно с тях.

Dimitar написа:Wartburg написа:.....Написах МАЛКА ЧАСТ ОТ ИСТОРИЯТА НА МАРКАТА при това сбито шото нямам навика да разтягам локуми а и мисля че все на някой му е било интересно да прочете....
Да, така е - ама за чукорнаисти път. И на мен не ми е интересно (както сигурно и на 90% от хората тук), даже вече ми е досадно. Погледни си мненията - 80% от тях са за твоята любима кола. Не, че има нещо лошо в това, но все пак това е форум на съвсем друга марка автомобили, нищо, че и те са немски.
BESSNIA пусна тема, която няма нищо общо нито с историята, нито пък със великите спортни постижения на Wartburg. Така, че ще е много хубаво следващия път ако някой пак я спомене тая марка ти да не ни ги разясняваш отново тези неща, даже и само заради това, че вече сме прекалено наясно с тях.
Мда прав си доста офтопик стана.Извинявам се.

BMW RuLzZz !!!
7 години карах 353S - много ме е кефила тази кола!
Имахме и ВАЗ2101 по същото време, но Варела ме кефеше повече - вярно много по спартански от жигулката, но МНОГО по-здрав и непретенциозен! А това, че е на рама, направо ми пълнеше душата.
Разделих се с него едва тази година.
Btw, като стана дума за DKV - на мотора му (на DKV-то) съм виждал щемпела на auto union (кръговете на ауди).
Имахме и ВАЗ2101 по същото време, но Варела ме кефеше повече - вярно много по спартански от жигулката, но МНОГО по-здрав и непретенциозен! А това, че е на рама, направо ми пълнеше душата.

Разделих се с него едва тази година.
Btw, като стана дума за DKV - на мотора му (на DKV-то) съм виждал щемпела на auto union (кръговете на ауди).

- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- vaskoto1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
TheSaint написа:Btw, като стана дума за DKV - на мотора му (на DKV-то) съм виждал щемпела на auto union (кръговете на ауди).
Auto Union=DKV+Horch+Wanderer+NSU-затова са четири кръга
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани