Колата гасне в произволни моменти

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 07 Май 2008, 17:36

Ами уж е така. Точно от това ме е страх. Да не излезе, че съм дал 200 лв за датчик, а не е от него. Сетих се и нещо в друго. В другият сервиз никога не се прояви проблемът, а днес в Дару за късмет загасна докато са я тествали.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 10.02.2008

Мнение от ross » 08 Май 2008, 12:05

Здравейте колеги, и аз имам почти същия проблем и съм се хванал за главата.Карам 520 Е39 от 30 дни както карам почва да придърпва и гасне след това няма палене поне 3часа.Къде ли не ходих и какво ли не сменях няма оправия.Не искам да смятам какви пари отидоха за части и "майстори".Смених датчик колянов вал,стъпковия мотор за празен ход,бензинова помпа,филтри и нищо най лошото е ,че не знам къде ще го направи и какви задръствания ще се случат.Моля помогайте!!!!!!!! :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 08 Май 2008, 12:07

Къде си ходил да ти я гледат? На мен само в Дару ми казаха, че имам проблем с датчик на разпределителен вал. Утре се надявам да го сменя и да видя дали ще има ефект.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 10.02.2008

Мнение от ross » 08 Май 2008, 13:08

Бях в дунев спорт,в пан сервиз на околовръсното и в камор ауто
но и след като го смених продължава да гасне оказа се че си имам резервен датчик

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 08 Май 2008, 13:09

Какъв резервен датчик имаш?

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 10.02.2008

Мнение от ross » 08 Май 2008, 13:20

в момента ще те излъжа но после ще проверя в колата и ще ти пиша

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 08 Май 2008, 13:22

Защото си писал, че си сменил датчик на колянов вал, а аз ти говоря за датчик на разпределителен вал.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 10.02.2008

Мнение от ross » 08 Май 2008, 13:26

объркал съм се
на разределителния вал е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 08 Май 2008, 22:24

Колеги моля някой да внесе яснота по следния въпрос.След диагностика в Дару се оказа,че и аз страдам от проблем с ДАТЧИК НА КОЛЯНОВИЯ вал.Така пише на диагностичния лист.Добре казвам: сменете го.Няма проблем.Сменят го.Плащам.Доволен съм.Тръгвам си.След няколко дни поглеждам фактурата и в нея чета:смяна ДАТЧИК РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ.А сега де?За един и същи ли датчик става дума?
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 08 Май 2008, 22:28

Нямат нищо общо, колега. Датчика на коляновия вал е някъде при скоростната кутия, на разпределителния си е при двигателя. Двата вала нямат нищо общо. Би трябвало да им поискаш обяснение и да ти направят диагностика пак.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 08 Май 2008, 22:37

на 520-ката и двата са отпред - цената им е една и съща споко, но са различни датчици

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 08 Май 2008, 22:43

Дозо, в какво се изразяваше проблема, прекъсва, не пали, няма мощност ????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 08 Май 2008, 22:44

А дали симптомите при прецакан разпределителен,респективно колянов са идентични?Данеби при колегата ross проблема да е в датчик на коляновия,а не разпределителния?
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 08 Май 2008, 22:49

spacepl написа:Дозо, в какво се изразяваше проблема, прекъсва, не пали, няма мощност ????
2-3 пъти запали трудно сутрин.И понеже бях чел,че тези датчици са проблемни реших да ги видя на диагностика.Но не съм имал проблем с придърпване , прекъсване или загуба на мощност.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 11 Май 2008, 16:57

Никой не позна.
Проблема ти е в контактния ключ :mhihi: Не контактува добре. Изведнъж губи токове и колата гасне, а, компа решава че ти си я угасил и затова не регистрира грешка. Аз съм го имал този дерт и от опит го знам.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook