Помощ???
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Помощ???
Пичове, имам тук един проблем/въпрос. Обаче първо ще ви разкажа една история, която е доста пряко свързана с него.
Преди повече от година си карам аз из Плевен тихо и кротко с колата на баща ми ('89 Audi 80 1.8S) обаче покрай мен профучава Golf 2 GTi с доста сериозна скорост
Всички знаете какво е чувството... от 50км/ч на 4-та бия 2-ра и газ до ламарина
На следващия светофар спирам зад него и почвам да му бръмча, той се оказа пич и ми върза - и той почва да бръмчи яко
следва зелено, газ... при около 70км/ч излизам в насрещното през двойна непрекъсната... Голяма глупост - насреща таксиджия с Jetta... следва челен удар. Всички хора са си живи и здрави, даже минахме и без гипсове, обаче за мойта кола беше почти фатално, поискаха ми около 2000лв. за ремонт, при положение че колата струва около 4000. Решихме да си купим нова - пак същата, поне да имаме резервни части. Купихме си... от Италия... оказа се мъртъв кон. Пълен ужас, от 88-те коня по книжка ако са останали поне 50 ще е добре.
И тук най-накрая ще си задам въпроса
Искам да сменя двигателите - вместо сегашния да сложа този на катастрофиралата кола, който си беше доста по-добре приживе. Въпроса ми всъщност е какви са последиците върху двигателя от такъв удар и дали ще работи ако го сложим? По принцип на външен вид няма сериозни поражения, въртяхме го на ръка и всичко изглеждаше нормално, но все пак...
И накрая искам да се извиня на всички, които съм подразнил със въпроса си, тъй като колата ми е от друга марка. Напълно ви разбирам, знам че това е BMW форум, но съм забелязал, че тук има много хора, които разбират от нещата и са готови да помогнат. Просто нямаше към кой друг да се обърна. Отворен съм към всякакви критики, псувни и т.н...
Преди повече от година си карам аз из Плевен тихо и кротко с колата на баща ми ('89 Audi 80 1.8S) обаче покрай мен профучава Golf 2 GTi с доста сериозна скорост



И тук най-накрая ще си задам въпроса

И накрая искам да се извиня на всички, които съм подразнил със въпроса си, тъй като колата ми е от друга марка. Напълно ви разбирам, знам че това е BMW форум, но съм забелязал, че тук има много хора, които разбират от нещата и са готови да помогнат. Просто нямаше към кой друг да се обърна. Отворен съм към всякакви критики, псувни и т.н...
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Двигателя е закрепен доста еластично на тампони, и ако не е имало директен удар /няма пукнатини в блок/глава / в него най-вероятно всичко му е наред. Най-добре - слагай новия, пали и пробвай. И да не забравиш да си бракуваш старата кола
.

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
И какво, ако имаш друга кола, а не заветното БМВ. Само факта, че си тука и не плещиш простотии е достатъчен да бъдеш един от задружното братство на БМВ-маниаците.
А за мотора. Ами докато не го запалите няма да разберете нищо. Мисля че не си струва да го разглобяваш целия за да видиш какво му е. А паленето може да стане и на земята
До колкото разбирам от мощността моторът е или карбуратор или моноинжекция. За карбуратора няма проблеми. Туба с бензин, лиген с вода, пълниш системата, един държи маркучите потопени в лигена и палите. А, забравих, хубаво е двигателя да е поставен върху нещо, напр. дървено пале, а не направо на земята. За моноинжекцията не знам, нека някой който го е правил да каже.
А за тези дето може да викнат, че пиша глупости, ще кажа, че съм го правил с мотор на Москве. След основен ремонт го запалихме и го оставихме да поработи няколко часа. Така че с карбураторните става и няма проблеми.
А за мотора. Ами докато не го запалите няма да разберете нищо. Мисля че не си струва да го разглобяваш целия за да видиш какво му е. А паленето може да стане и на земята

А за тези дето може да викнат, че пиша глупости, ще кажа, че съм го правил с мотор на Москве. След основен ремонт го запалихме и го оставихме да поработи няколко часа. Така че с карбураторните става и няма проблеми.

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе нали за това споменах палето бре
Иванчо, онова дето менеше оборотите се оправи само. Така и не разбрах от къде дърпаше въздух. Но сега е ОК 









- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
TheBoss написа:Иванчо, онова дето менеше оборотите се оправи само. Така и не разбрах от къде дърпаше въздух. Но сега е ОК



огледай внимателно удареното купе (ако двигателя е още вътре). виж дали двигателя е опрял някъде в купето на твърдо. от самото ускорение при удара едва ли му иа нещо. но ако се "нахендрил" на нещо отпред- може да изглежда цял, но я блок я глава да е пукната. . да не говориме за набити основни лагери...
но най-вероятно нищо му няма..
а за катастрофата- надявам си си извадил някаква поука..
но най-вероятно нищо му няма..
а за катастрофата- надявам си си извадил някаква поука..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Ами двигателя беше изваден почти веднага след катастрофата, за да може да се отреже почти цялата предница, щото имахме мераци за ремонт. Само че аз не участвах в тази операция
Единствения ми спомен от тоя двигател в смачканото купе е непосредствено след катастрофата, ама тогава не ми беше много до оглеждане на щетите, само спрях газта (ех тия икономии
) и откачих акумулатора... Иначе скоро го оглеждахме пак, не личеше по блока да има пукнатини, май картера е крив малко... Абе на външен вид е добре, друго ме притеснява - понеже съм учил физика знам, че голяма промяна в скороста за малко време дава голямо ускорение (то тва май и лапетата го знаят вече...
) и се страхувам от някакви щети вътре, които не могат да се видят без разглабяне (щото не ми се сваля глава например). Това беше същността на въпроса ми. Мерси 




Re: Помощ???
Ivo-G написа:...
Преди повече от година ...
как е съхраняван двигателят през това време
защото дори и да няма механични повреди по двигателя някой от клапаните му ще са останали отворени и леглата на клапаните ще са повредени
може би това не е точната дума, но моят съвет е поне сваляне на главата и пасване на клапаните
аз лично съм имал случай при който двигателят не искаше да превърти и когато го отворихме вътре имаше гнездо на оси
- vaskoto1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
не че нещо ще им има ама така и така ще правиш доволно сложната галимация на смяна на мотор-поне това му дължиш на двигателчето...
да не говориме че тая процедура ще ти се изплати с по малък харч и по добро вървене после....
да не говориме че тая процедура ще ти се изплати с по малък харч и по добро вървене после....
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани