Помощ???

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 24.10.2003

Помощ???

Мнение от Ivo-G » 09 Авг 2004, 13:42

Пичове, имам тук един проблем/въпрос. Обаче първо ще ви разкажа една история, която е доста пряко свързана с него.
Преди повече от година си карам аз из Плевен тихо и кротко с колата на баща ми ('89 Audi 80 1.8S) обаче покрай мен профучава Golf 2 GTi с доста сериозна скорост :shock: Всички знаете какво е чувството... от 50км/ч на 4-та бия 2-ра и газ до ламарина :twisted: На следващия светофар спирам зад него и почвам да му бръмча, той се оказа пич и ми върза - и той почва да бръмчи яко :D следва зелено, газ... при около 70км/ч излизам в насрещното през двойна непрекъсната... Голяма глупост - насреща таксиджия с Jetta... следва челен удар. Всички хора са си живи и здрави, даже минахме и без гипсове, обаче за мойта кола беше почти фатално, поискаха ми около 2000лв. за ремонт, при положение че колата струва около 4000. Решихме да си купим нова - пак същата, поне да имаме резервни части. Купихме си... от Италия... оказа се мъртъв кон. Пълен ужас, от 88-те коня по книжка ако са останали поне 50 ще е добре.
И тук най-накрая ще си задам въпроса :oops: Искам да сменя двигателите - вместо сегашния да сложа този на катастрофиралата кола, който си беше доста по-добре приживе. Въпроса ми всъщност е какви са последиците върху двигателя от такъв удар и дали ще работи ако го сложим? По принцип на външен вид няма сериозни поражения, въртяхме го на ръка и всичко изглеждаше нормално, но все пак...

И накрая искам да се извиня на всички, които съм подразнил със въпроса си, тъй като колата ми е от друга марка. Напълно ви разбирам, знам че това е BMW форум, но съм забелязал, че тук има много хора, които разбират от нещата и са готови да помогнат. Просто нямаше към кой друг да се обърна. Отворен съм към всякакви критики, псувни и т.н...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 09 Авг 2004, 15:08

ако ти го направи кадърен майстор и всичко е ок и мотора наистина е здрав според мене няма да има проблеми...не знам ама все си мисля че всичко зависи кой и как го прави...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 09 Авг 2004, 15:12

Двигателя е закрепен доста еластично на тампони, и ако не е имало директен удар /няма пукнатини в блок/глава / в него най-вероятно всичко му е наред. Най-добре - слагай новия, пали и пробвай. И да не забравиш да си бракуваш старата кола :wink: .

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 09 Авг 2004, 15:13

И какво, ако имаш друга кола, а не заветното БМВ. Само факта, че си тука и не плещиш простотии е достатъчен да бъдеш един от задружното братство на БМВ-маниаците.

А за мотора. Ами докато не го запалите няма да разберете нищо. Мисля че не си струва да го разглобяваш целия за да видиш какво му е. А паленето може да стане и на земята :) До колкото разбирам от мощността моторът е или карбуратор или моноинжекция. За карбуратора няма проблеми. Туба с бензин, лиген с вода, пълниш системата, един държи маркучите потопени в лигена и палите. А, забравих, хубаво е двигателя да е поставен върху нещо, напр. дървено пале, а не направо на земята. За моноинжекцията не знам, нека някой който го е правил да каже.

А за тези дето може да викнат, че пиша глупости, ще кажа, че съм го правил с мотор на Москве. След основен ремонт го запалихме и го оставихме да поработи няколко часа. Така че с карбураторните става и няма проблеми.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 09 Авг 2004, 15:16

TheBoss написа:...
Ако го палиш на земята добре е да го укрепиш /вържеш/ :wink: . Да не тръгне без купе.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 09 Авг 2004, 15:20

Абе нали за това споменах палето бре :wave: :wave: :wave: :bang: :bang: :bang:


:OT: Иванчо, онова дето менеше оборотите се оправи само. Така и не разбрах от къде дърпаше въздух. Но сега е ОК :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 09 Авг 2004, 15:27

TheBoss написа: :OT: Иванчо, онова дето менеше оборотите се оправи само. Така и не разбрах от къде дърпаше въздух. Но сега е ОК :)
:OT: Нищо не се оправя само. Клема, маркуч - ти си го оправил :yes:. Имай готовност да се появи пак. :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 24.10.2003

Мнение от Ivo-G » 09 Авг 2004, 16:46

TheBoss написа:И какво, ако имаш друга кола, а не заветното БМВ. Само факта, че си тука и не плещиш простотии е достатъчен да бъдеш един от задружното братство на БМВ-маниаците.

:bowdown: :bowdown: :bowdown:
Eвала, но знам че има хора, които се дразнят и затова...

Иначе мерси за съветите ви! :yes:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 09 Авг 2004, 22:54

огледай внимателно удареното купе (ако двигателя е още вътре). виж дали двигателя е опрял някъде в купето на твърдо. от самото ускорение при удара едва ли му иа нещо. но ако се "нахендрил" на нещо отпред- може да изглежда цял, но я блок я глава да е пукната. . да не говориме за набити основни лагери...

но най-вероятно нищо му няма..

а за катастрофата- надявам си си извадил някаква поука..
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 24.10.2003

Мнение от Ivo-G » 10 Авг 2004, 0:03

Ами двигателя беше изваден почти веднага след катастрофата, за да може да се отреже почти цялата предница, щото имахме мераци за ремонт. Само че аз не участвах в тази операция :( Единствения ми спомен от тоя двигател в смачканото купе е непосредствено след катастрофата, ама тогава не ми беше много до оглеждане на щетите, само спрях газта (ех тия икономии :D ) и откачих акумулатора... Иначе скоро го оглеждахме пак, не личеше по блока да има пукнатини, май картера е крив малко... Абе на външен вид е добре, друго ме притеснява - понеже съм учил физика знам, че голяма промяна в скороста за малко време дава голямо ускорение (то тва май и лапетата го знаят вече... :oops: ) и се страхувам от някакви щети вътре, които не могат да се видят без разглабяне (щото не ми се сваля глава например). Това беше същността на въпроса ми. Мерси :bowdown:

speed_666
Аватар

Мнение от speed_666 » 10 Авг 2004, 12:49

Двигателите по принцип се правят много здрави и ако не е ударен някъде едва ли му има нещо от ускорението, но все пак единствения начин да си сигурен е да го запалите и да го оставите да поработи, ако има някъкъв дефект сигурно ще излезе наяве

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 31.07.2004

Re: Помощ???

Мнение от hf hpe » 10 Авг 2004, 13:46

Ivo-G написа:...
Преди повече от година ...

как е съхраняван двигателят през това време
защото дори и да няма механични повреди по двигателя някой от клапаните му ще са останали отворени и леглата на клапаните ще са повредени
може би това не е точната дума, но моят съвет е поне сваляне на главата и пасване на клапаните

аз лично съм имал случай при който двигателят не искаше да превърти и когато го отворихме вътре имаше гнездо на оси

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 24.10.2003

Мнение от Ivo-G » 10 Авг 2004, 14:52

Ами на сухо е бил през цялото време, добре увит в найлон, с масло в цилиндрите, уж да не ръждясат. Оси едва ли има :D Не разбрах кво точно може да има на леглата :roll: :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от vaskoto1 » 11 Авг 2004, 11:43

не че нещо ще им има ама така и така ще правиш доволно сложната галимация на смяна на мотор-поне това му дължиш на двигателчето...
да не говориме че тая процедура ще ти се изплати с по малък харч и по добро вървене после....

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook