е28 писнами

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: e28,e34 , чат пат е39
Мечтае да кара: нещо по ново
Детайли за колата: Е60 525 2005

е28 писнами

Мнение от galin st 7427 sv » 10 Май 2008, 1:36

колеги интерисуваме дали някои незнае нещо за лардом сонда,катализатор за е28 че ми писна вече.благодаря предварително :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 11 Май 2008, 22:13

ква е тая сонда и къв е проблема
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: e28,e34 , чат пат е39
Мечтае да кара: нещо по ново
Детайли за колата: Е60 525 2005

Мнение от galin st 7427 sv » 12 Май 2008, 15:40

проблема е че гори страшно много и се чудя дали моя модел трябва да има лардом сонда, тъй като стария собственик е правил побългарявания и незнам дали трябва да има.....

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 12 Май 2008, 15:59

Не мисля, че трябва да те притеснява особено - щом колата е обурудвана с такъв инжекцион (l-jetronik по мои предположения), нормално е да има ламбда сонда. Ако не е наред компютъра ще отчита грешка - ще харчи повече гориво и ще върви по-зле (май). Сменя се лесно, чисто нова се продават универсални за 60-100 лева, (за БМВ Е36 318и '91 беше 80 лева), а на Bosch - 160-200 лева може би. Моя съвет е да си вземеш от универсалните, само дето им стърчат кабели и трябва да ги превържеш за твоите на старата букса (не идват с букса на тях).
BMW only!

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 12 Май 2008, 17:30

2.8-aka незнам да има ламбда...л-жетроника ми нямаше ламбда както и моторник 1.0 basic няма също.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: e28,e34 , чат пат е39
Мечтае да кара: нещо по ново
Детайли за колата: Е60 525 2005

Мнение от galin st 7427 sv » 12 Май 2008, 17:52

и аз незнам ама колата гори страшно много и неварви както трябва и незнам да ли е от значение но е била с катализатор,които естествено е избит и заваряни едни планки по гарнето,ни жици ни ни дявол бали го в газеца кои пишман маистор го е правел. :twisted:

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 12 Май 2008, 20:04

Има КАТ има ЛАМБДА.
Не лардом. :mhihi:
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: e28,e34 , чат пат е39
Мечтае да кара: нещо по ново
Детайли за колата: Е60 525 2005

Мнение от galin st 7427 sv » 12 Май 2008, 20:36

опссс маи някои се смее на моя сметка.налисам щапщал като не слушам хората какво ми говорят ще има и исцепки. :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 12 Май 2008, 20:58

Когато Ханс е измислил свещенното жилязу м20 , ламбадата още е била блян в нечий таш... Той л-джетроника не мое сметне 2+2, ти газовете да мери.

Никва ламба сонда няма, виж си дебитомера, свещите и центровката, друго няма кво да и се преебе на тая кола, че да има симптомите които казваш.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: e28,e34 , чат пат е39
Мечтае да кара: нещо по ново
Детайли за колата: Е60 525 2005

Мнение от galin st 7427 sv » 12 Май 2008, 21:23

сагласен сам с теб но е факт.отивам на боша,центровки,ментровки ок сичко наред,свещите чистак барсак ок.отивам на бензиностанцията слагам 20 литра и изминавама не повече от 56км.естествено сътрин на работа и се вращам и аре малко да си по джаткам из града.за дибитометара не сам сигорен с риск да ми се смееш тавае боша отред които е за девита на въздуха,ако е тои и него го ремонтираха беше пивартяла една прожинка.но защо си мисля че таи като колата е била с катализатор трябва да има ламбда сонда.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 12 Май 2008, 21:35

Катализатора е тръба пълна с химически частици, повечето от тях ценни метали :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: , филтриращи въздуха. Тя си седи там и газовете минават през нея и те така... Сега, ако са ти усрали генерацията, като са сваляли катализатора, може да е от него проблема, но едва ли, щото просто се слага куха права тръба на негово място. Най много да ти живне малко мъртвеца :mhihi:

Ламбда сондата е датчик мерещ разни неща, да кажем колко изгорели са изгорелите газове най образно казано. Той си седи там след двуцевката, преди катализатора и те така... И да нямаш катализатор, ламбдата не я еб., щото той е след нея и тя няма как да разбере.
Ти така ли си я взел тая кола или това се случи на по късен етап?
Това че някой е оправил дебитомера, не значи че го е настроил правилно, щото новата жичка ако е с различно съпротивление от старата ти, компютъра ще се лъже от нейните показания, щото той има зададени стойности и ако жичката е различна ще има разлика в тези стойности.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 13 Май 2008, 7:43

Л-джета хич не е прост за ламбда. Ламбда има и на М10 с Л-джет. Да не говорим че има и комп. карбове с ламбда.
ИМАЛА ЛИ Е КАТАЛИЗАТОР ИМАЛА Е И ЛАМБДА.
И ламбдата не мери накакви си неща а наи просто казано степента на неизгорялата смес чрез индикацията и компа коригира сместа и то наи вече в диапазона до 3000об (демек градски условия) след това не е ебават.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 13 Май 2008, 12:55

АГУ и проблемът е решен :idea:

П.П. Сега всички ще ми скочат... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 13 Май 2008, 19:42

отивам на бензиностанцията слагам 20 литра и изминавама не повече от 56км
Това или върви като М535 или отзад пуши и мирише на бензин та се не трае.Ако е второто опитай да натегнеш пружината на дебитомера ма щом незнаеш кое е по добре тъси помощ от приятел (знаещ)Никога не съм ходил в сервиз (щот мъ кефът) ма как в БОШ разбраха , че всичко е ОК с разход почти 40/100. Еее дано събера пари и аз да отида някога на именит БГ сервиз :drink:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: e28,e34 , чат пат е39
Мечтае да кара: нещо по ново
Детайли за колата: Е60 525 2005

Мнение от galin st 7427 sv » 17 Май 2008, 19:53

абе знам какво е дебитомер ама сам чувал че му викат по бг бош клапа .по горе се опитвах да обесня че единственото нещо което ми правеха в боша прожината на дебитомера беше превартяла,не са ми сменяли жички,и за жалост не варви като 535 :mhihi:

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook