ПОДРОБНОСТИ ЗА Е 30 2.7
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
ПОДРОБНОСТИ ЗА Е 30 2.7

Колеги на прага на покупката съм на БМВ е 30 2700 куб. см. 122 к.с.
Колата вероятно ще е в незадоволително състояние но цената е изгодна! Знам, че малкото коне на този мотор са малко заради главата! Може ли някой да ми обясни възможно ли е на този мотор да се сложи 24 кл. глава ? По електрониката има ли разлика и въобще що за чудо е този ДВГ? Предварително голямо благодарско
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Има хора, които ще те запознаят в детайли, но прочети тази тема като за начало :
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=24112
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=24112
BMW only!
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Благодарско за бързия отговор, статията е наистина добра само, че мен по принцип ме интересува на този оригиналния 2,7 мотор става ли директно 24 клапанова глава от 320 или от 325
И 200 куб. см. в повече при този мотор от къде идват от диаметър на блока или от ход на вала 


БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Mисля, че по-голямата кубатура идва от повече ход на буталата - нали 325Е модела е точно 2.7 122кс. върти се само до 5000 оборота (или на колкото там му е ограничителя, оборотомера е до 5000), защото има повече ход. А блока мисля да е същия като на 2.5.
Няма да стане глава от 24 клапанов двигател (първото, най-елементарно нещо което се забелязва е, че М20 двигателите (като твоя 2.7) са с ангренажен ремък, а 24 клапановите двигатели са с ангренажна верига).
Няма да стане глава от 24 клапанов двигател (първото, най-елементарно нещо което се забелязва е, че М20 двигателите (като твоя 2.7) са с ангренажен ремък, а 24 клапановите двигатели са с ангренажна верига).
BMW only!
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Абре момчета, ква ще е таа глава с 24 клапана, че нещо не мога да се сетя. Имаше тук по форума едно б27 с глава от б25 и понавървявало.
Хода на буталото е по голям, иначе е като при б25 - 84мм в диаметър. При желание и възможност за смяна на главата е нужно да се преправят буталата за да не се бутат в клапаните. Тряя ти компютър от б25, както и оптимизиран "ейр бокс".
Е те тука пише:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20#M20B27
Хода на буталото е по голям, иначе е като при б25 - 84мм в диаметър. При желание и възможност за смяна на главата е нужно да се преправят буталата за да не се бутат в клапаните. Тряя ти компютър от б25, както и оптимизиран "ейр бокс".
Е те тука пише:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20#M20B27
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Да разбирам, че най-лесния начин е бутала, глава и ЕКУ от 2,5! Някой има ли да се е ш..ал с това да даде малко конкретика, че да не скачам така сляпо в трапа
Пък на главата к"во има за чудене - 6 цилиндъра х 4 клапана = 24 клапана! За еър бокс сме предвидили 6 дросела и на всяко дроселче ще моднем тромпетовидно еърбоксче 


БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
голяма забава ще е с тая глава
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
drft написа: Пък на главата к"во има за чудене - 6 цилиндъра х 4 клапана = 24 клапана! За еър бокс сме предвидили 6 дросела
луд ли си


твва да не е кебабче да го издеш
глава от м50 на м20


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
ЗАДАДОХ НОРМАЛЕН, КОНКРЕТЕН ВЪПРОС! Очаквам мнение/я/ конкретни, както въпроса ми от човек, който е виждал такива отворени мотори. От последните няколко поста не личи да се е включил такъв човек
Но ако все пак греша и Вие трудно разбирате какво точно питам :
-Това, че единия ДВГ е с ангренажна верига, а другия с ремък не ме притеснява толкова става - правено е ма на друга кола /не БМВ/
- Примерно ако някой от тук е виждал и единия и другия мотор отворени ме интересува пасват ли шпилки /болтове/, маслопроводи, охлаждащи магистрали........
Ако мое някой да сподели конкретно за к"во става въпрос ще бъда наистина благодарен иначе отговори от сорта "ти луд ли си", "голям майтап ще пада" .......... не ми помагат особено

-Това, че единия ДВГ е с ангренажна верига, а другия с ремък не ме притеснява толкова става - правено е ма на друга кола /не БМВ/
- Примерно ако някой от тук е виждал и единия и другия мотор отворени ме интересува пасват ли шпилки /болтове/, маслопроводи, охлаждащи магистрали........
Ако мое някой да сподели конкретно за к"во става въпрос ще бъда наистина благодарен иначе отговори от сорта "ти луд ли си", "голям майтап ще пада" .......... не ми помагат особено

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
drft написа:ЗАДАДОХ НОРМАЛЕН, КОНКРЕТЕН ВЪПРОС! Очаквам мнение/я/ конкретни, както въпроса ми от човек, който е виждал такива отворени мотори. От последните няколко поста не личи да се е включил такъв човекНо ако все пак греша и Вие трудно разбирате какво точно питам :
-Това, че единия ДВГ е с ангренажна верига, а другия с ремък не ме притеснява толкова става - правено е ма на друга кола /не БМВ/
- Примерно ако някой от тук е виждал и единия и другия мотор отворени ме интересува пасват ли шпилки /болтове/, маслопроводи, охлаждащи магистрали........
Ако мое някой да сподели конкретно за к"во става въпрос ще бъда наистина благодарен иначе отговори от сорта "ти луд ли си", "голям майтап ще пада" .......... не ми помагат особено
Ми на готово не ста, отиваш в един магазин и искаш да ти дадат две гарнитури за М50 и за М20 за тиквите, па сядаш, па гледаш, па си мислиш и решаваш въпроса, па после идваш и ни го пишеш на нас, и нии да вземем нещо на готово
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
sonny написа: па сядаш, па гледаш, па си мислиш и решаваш въпроса, па после идваш и ни го пишеш на нас, и нии да вземем нещо на готово


- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
да не си мъчиш акъла
ще ти кажа ,че тва дет си мислиш е
невъзможно да стане
няма да ти станат-болтове ,маслени магистрали,водни и тн
да не говорим за задвижването на разпределителните валове
двата двигателя нямат нищо общо
кат искаш купи си един м50б25 и праи кот си искаш с него

невъзможно да стане

няма да ти станат-болтове ,маслени магистрали,водни и тн
да не говорим за задвижването на разпределителните валове
двата двигателя нямат нищо общо

кат искаш купи си един м50б25 и праи кот си искаш с него

- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
stambo_81dg написа:кат искаш купи си един м50б25 и праи кот си искаш с него
А така и после, можеш да ми продаде етовия двигател

29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани