--------Въпрос за централното заключване-----

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 04 Май 2008, 22:26

наи вероятно е от машинките по вратите и багажника трябва да се регулират защото връщат и не може да се заключи централното и от втория път се заключва :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 05 Май 2008, 3:42

момчета за да не пускам нова тема,да ви питам тази вечер изникна следния проблем:
като отключа и отворя вратата/която и да е/ не светва никои от плафоните или понякога светва но при заключване не изгасват/а не би трабвало да е така/на какво може да се дължи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 05 Май 2008, 9:10

Лелеее а аз си мислих че само на мене централното ми прави номера... :confused: Колата ми по примцип има аларма Gemini... но бачка само като централно и то проблемно... Ситуацията: щраквам дистанционното да я заключа-мигат само левите мигачи (десните не обаждат никога при такава операция) вратите се заключват и оп-отключват се :shock: после трябва да цъкна дистанционното уж да я отключи (мига 3 пъти леви мигачи) и тогава пак щракам с дистанционното да заключи-повечето пъти става от 2-рия път, рядко-от третия. Предна лява врата е сменяна и мисля че тя прави мизерията, понеже другите като се заключват , бутончетата им потъват рязко надоло, а нейното леко слиза и малко, но се заключва де. А най-кофтито е, че вече 2 пъти ми се случва да я намеря отключена :( :roll: Ставам сутрин за работа-диода на таблото мига, а колата отключена... онзи ден когато да си тръгвам от работа вечерта-отивам при колата и пак същия номер-отново отключена. Някой да има идеи какво да я правя...
Когато взех колата всички врати правеха проблеми-задните въобще не се отлючваха, предна дясна за отключваше-понякога. Първо си оправих предна дясна, после задна дясна, след това базиках задна лява, но остана с проблем-като се пробваш да я отвориш вътре от дръжката-се заключва... трябваше да се дърпа бутончето нагоре, задържаш така и тогава дърпаш дръжката-супер мизерно, особено ако си качил някоя друга кака в колата :mhihi: поне се права на кавалер-отварям й аз отвън :mhihi: ама вчера ми писна и оправих тази щуротия-разглобих вратата и видях кое къде опира, малко смазване и малко ремонт на кората че се беше разлепила... сега вече е 6-поне вчера я пробвах 6-7 пъти и бачкаше безотказно :) Днес ще разхвърлям шофьорската врата отново (вече поне 4 пъти я разглабям) и ще видя дали немога да я пооправя за да се заключва от първия път.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 05 Май 2008, 11:31

не знам ,а все си мисля де би пък проблема да е от управляващият блок,не ми се струва да е механичен... :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 05 Май 2008, 11:58

Абе на тази машинка не й ли липсва нещо :conf:
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.10.2006

централно

Мнение от niko1912 » 05 Май 2008, 15:32

и аз имах този проблем,но ми го решиха в един сервиз в Пловдив.момчето ми каза,че този проблем се получавал при Е34 без знначение на модела на алармата.взима малко по скъпо и работи бавно,но много качествено...според мен. ако някой има интерес може да ми пише ще дам адрес и телефон.само да не се приема като РЕКЛАМА.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 05 Май 2008, 16:37

И моята винаги от 2-рия път се заключва а понякога от 1-вия. Като се заключи обаче от 1-вия после не се отключва с алармата ами трябва с ключа да си я отключа. Шантава работа. Я някой да даде снимка на тези бушони, където може да е проблема, че е досадно.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 05 Май 2008, 16:45

Моята дебелана вече се заключва от първия път :mhihi: преместих с един зъб лостчето на машинката и след това и цялата машинка малко по-близо до бравата (понеже ми се струваше че хода е малък и затова не се заключва всеки път...). Остана само тъпотията че при подаване на сигнал от дистанционното святкат само левите мигачи, ама ма*ната им... нещо се ебава скапаната аларма сигурно...

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 1.04.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от Динко... » 05 Май 2008, 17:47

и при мен е съштото предимно от 2-рия и много рядко от 1-рия.и аз ште ровя машинката май.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 05 Май 2008, 18:54

Ега ти проблема :( . Аз ако го имам, се самоубивам от раз- моята е затапена отвсякъде. Иначе като слагаха алармата, алармаджията направи нещо и централното са командва от нея. Проблеми нямам.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.08.2007
Местоположение: Varna

Мнение от Vartolumei » 06 Май 2008, 21:24

Здравейте.При мен проблема отпадна.Вчера бях на маистор мой познат.Оказа се че проблема с централното идва от релетата в управляващият блок.Бяха зацапани!Намира се под задната седалка,под предпазителите.Има два блока-черен към задницата и син към шофьорската седалка.Сваляте черния и го отваряте,там са релетета за ел.стъклата и централното! :mhihi: Успех!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 07 Май 2008, 0:25

Не че искам да ви давам акъл, но на мойта скоро и правих тотално преглеждане на всички трасета и така нататък по електрониката ...не е важно и както беше без акмл. си побазиках малко дръжката на вратата и ключалката , а именно заключих е и я оставих така.След като сложих акмл-то (акумулатора) пробвах с дистанционното и същия проблем ГОЛЯМ ташак излезе обаче оправията е много тъпа и елементарна и не бих се сетил никога ако не бях толкова отчаян:вдигнах дръжката на вратата и тогава пробвах да заключа и стана отключих после и всичко си беше наред.Не съм сигурен дали беше нещо такова точно(не помня с дистанционното или с ключа го направих) но с такива движения беше :confused: много се бях спекъл и аз явно като се бута като няма ток и се бурка кога е заключена и кога не като се пусне и просто трябва да се синхронизират всички ключалки.

Преди да си дадете парите на някой майстор дето го пробвайте дано стане :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 07 Май 2008, 11:11

Била е отключена и си вдигнаш дръжката и не се ли отвори вратата ? Обясни малко по-ясно, че искам да го пробвам.
Изображение

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 07 Май 2008, 14:02

Моя проблем е обратния, не иска да се отключи от първия път, винаги се отключва от втория опит.
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 07 Май 2008, 15:20

Аз мисля, че който има проблем със заключването има и с отключването. Примерно при мен ако колата се заключи от 1-вия път с алармата , тогава неможе да се отключи с алармата, колкото и да я спирам и да я пускам - трябва с ключа да си я отключа. Обикновено обаче като понеча да я включа алармата колата се заключва и отключва и тогава си я заключвам с ключа и после следващия път като спирам алармата колата се отключва. Странна работа. Днеска ще ги потърся тея релета и бушони, ама последно като рових там имаше бая неща, затова исках някой, който си е оправил проблема да покаже снимка на точно какво е пипал :confused: .
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook