--------Въпрос за централното заключване-----
Модератор: Технически модератори
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
наи вероятно е от машинките по вратите и багажника трябва да се регулират защото връщат и не може да се заключи централното и от втория път се заключва 

- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
момчета за да не пускам нова тема,да ви питам тази вечер изникна следния проблем:
като отключа и отворя вратата/която и да е/ не светва никои от плафоните или понякога светва но при заключване не изгасват/а не би трабвало да е така/на какво може да се дължи?
като отключа и отворя вратата/която и да е/ не светва никои от плафоните или понякога светва но при заключване не изгасват/а не би трабвало да е така/на какво може да се дължи?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Лелеее а аз си мислих че само на мене централното ми прави номера...
Колата ми по примцип има аларма Gemini... но бачка само като централно и то проблемно... Ситуацията: щраквам дистанционното да я заключа-мигат само левите мигачи (десните не обаждат никога при такава операция) вратите се заключват и оп-отключват се
после трябва да цъкна дистанционното уж да я отключи (мига 3 пъти леви мигачи) и тогава пак щракам с дистанционното да заключи-повечето пъти става от 2-рия път, рядко-от третия. Предна лява врата е сменяна и мисля че тя прави мизерията, понеже другите като се заключват , бутончетата им потъват рязко надоло, а нейното леко слиза и малко, но се заключва де. А най-кофтито е, че вече 2 пъти ми се случва да я намеря отключена
Ставам сутрин за работа-диода на таблото мига, а колата отключена... онзи ден когато да си тръгвам от работа вечерта-отивам при колата и пак същия номер-отново отключена. Някой да има идеи какво да я правя...
Когато взех колата всички врати правеха проблеми-задните въобще не се отлючваха, предна дясна за отключваше-понякога. Първо си оправих предна дясна, после задна дясна, след това базиках задна лява, но остана с проблем-като се пробваш да я отвориш вътре от дръжката-се заключва... трябваше да се дърпа бутончето нагоре, задържаш така и тогава дърпаш дръжката-супер мизерно, особено ако си качил някоя друга кака в колата
поне се права на кавалер-отварям й аз отвън
ама вчера ми писна и оправих тази щуротия-разглобих вратата и видях кое къде опира, малко смазване и малко ремонт на кората че се беше разлепила... сега вече е 6-поне вчера я пробвах 6-7 пъти и бачкаше безотказно
Днес ще разхвърлям шофьорската врата отново (вече поне 4 пъти я разглабям) и ще видя дали немога да я пооправя за да се заключва от първия път.




Когато взех колата всички врати правеха проблеми-задните въобще не се отлючваха, предна дясна за отключваше-понякога. Първо си оправих предна дясна, после задна дясна, след това базиках задна лява, но остана с проблем-като се пробваш да я отвориш вътре от дръжката-се заключва... трябваше да се дърпа бутончето нагоре, задържаш така и тогава дърпаш дръжката-супер мизерно, особено ако си качил някоя друга кака в колата



- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
не знам ,а все си мисля де би пък проблема да е от управляващият блок,не ми се струва да е механичен... 

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
централно
и аз имах този проблем,но ми го решиха в един сервиз в Пловдив.момчето ми каза,че този проблем се получавал при Е34 без знначение на модела на алармата.взима малко по скъпо и работи бавно,но много качествено...според мен. ако някой има интерес може да ми пише ще дам адрес и телефон.само да не се приема като РЕКЛАМА.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Моята дебелана вече се заключва от първия път
преместих с един зъб лостчето на машинката и след това и цялата машинка малко по-близо до бравата (понеже ми се струваше че хода е малък и затова не се заключва всеки път...). Остана само тъпотията че при подаване на сигнал от дистанционното святкат само левите мигачи, ама ма*ната им... нещо се ебава скапаната аларма сигурно...

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Ега ти проблема
. Аз ако го имам, се самоубивам от раз- моята е затапена отвсякъде. Иначе като слагаха алармата, алармаджията направи нещо и централното са командва от нея. Проблеми нямам.

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Vartolumei
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.08.2007
- Местоположение: Varna
Здравейте.При мен проблема отпадна.Вчера бях на маистор мой познат.Оказа се че проблема с централното идва от релетата в управляващият блок.Бяха зацапани!Намира се под задната седалка,под предпазителите.Има два блока-черен към задницата и син към шофьорската седалка.Сваляте черния и го отваряте,там са релетета за ел.стъклата и централното!
Успех!!!

Не че искам да ви давам акъл, но на мойта скоро и правих тотално преглеждане на всички трасета и така нататък по електрониката ...не е важно и както беше без акмл. си побазиках малко дръжката на вратата и ключалката , а именно заключих е и я оставих така.След като сложих акмл-то (акумулатора) пробвах с дистанционното и същия проблем ГОЛЯМ ташак излезе обаче оправията е много тъпа и елементарна и не бих се сетил никога ако не бях толкова отчаян:вдигнах дръжката на вратата и тогава пробвах да заключа и стана отключих после и всичко си беше наред.Не съм сигурен дали беше нещо такова точно(не помня с дистанционното или с ключа го направих) но с такива движения беше
много се бях спекъл и аз явно като се бута като няма ток и се бурка кога е заключена и кога не като се пусне и просто трябва да се синхронизират всички ключалки.
Преди да си дадете парите на някой майстор дето го пробвайте дано стане

Преди да си дадете парите на някой майстор дето го пробвайте дано стане

- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Моя проблем е обратния, не иска да се отключи от първия път, винаги се отключва от втория опит.
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
Аз мисля, че който има проблем със заключването има и с отключването. Примерно при мен ако колата се заключи от 1-вия път с алармата , тогава неможе да се отключи с алармата, колкото и да я спирам и да я пускам - трябва с ключа да си я отключа. Обикновено обаче като понеча да я включа алармата колата се заключва и отключва и тогава си я заключвам с ключа и после следващия път като спирам алармата колата се отключва. Странна работа. Днеска ще ги потърся тея релета и бушони, ама последно като рових там имаше бая неща, затова исках някой, който си е оправил проблема да покаже снимка на точно какво е пипал
.

57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани