M50b20 -> M50b25 ???

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

x3m
Аватар

M50b20 -> M50b25 ???

Мнение от x3m » 02 Авг 2004, 17:44

Здравейте БМВ фенове. От доста време следя форума. Много ми допада.
Имам 1 въпрос : M50b20 -> M50b25
Възможна ли е тая работа да стане? имам предвид без да сменям главата, блока и други х3, а само да изпиля блока (разликата в диаметъра е само 4 мм -> трябва да се изпили само по 2мм от
стените на цилиндрите), и да сложа нови карантии (бутала и вал) ? а трябва ли да сменям и инжектори / помпи?
бтв. как точно става въпросното изпилване ? има ли опастност да се изкривят цилиндрите :shock: ?
танкс.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 02 Авг 2004, 17:56

Погледни тези линкове и се надявам да разбереш колко безмислено е това дето си го замислил :) Да, става дума за М20В20->М20Б25, но проблемите са сходни (даже на тебе ще ти се наложи и да пилиш цилиндри, нещо, за което не съм убеден дали може да се направи).

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Изображение

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 02 Авг 2004, 18:48

Ако имаш колянов вал и бутала е елементарно да направиш двигателя 2.5 - само трябва да разшириш блока. Но ще ти трябват и доста други неща, така че не си прави сметката без тях. Примерно по-дебел аспух (и то по цялата дължина, само едно гърне нищо няма да постигне), входящия тракт от 325и, иначе ще го удушиш, може би по-големи инжектори, но сегашните може и да станат, бензиновата помпа би трябвало да е наред, но може да се ъпгрейдне, задължително чип, най-вероятно ще е къстом за твоя мотор. Това последното не знам кой ще ти го напрви... Ако ще го правиш това, ти препоръчвам бутала от 328, защото са ковани и по-леки от нормалните 323/325 бутала със съшия диаметър, както и 328 колянов вал да ти даде 2.8 литра работен обем. Като ще е гарга да е рошава ;) Също използвай intake manifold от М50Б25, защото е най-големия от всичките М50/52/54 двигатели. Ще трябва да обработиш главата подобаващо, иначе няма да усетиш ефекта от по-големия обем - при високи обороти ще се задъхва. Ще ти трябват по-големи клапани, ще трябва да се разширят портовете, и най-добре нови разпределителни валове. Е36 М3 ще паснат идеално, но внимавай на кой ги поверяваш да ти ги инсталира, защото са кухи и много лесно се чупят дори от хора с опит! Ако има някой дето да разбира от глави да ти направи клапаните и портовете, и ако намериш подходящи титаниеви двойни пружини за клапаните, можеш да го въртиш до 7500, дори 8000 об/мин. и около 300 к.с. са напълно възможни. Дали ти е по силите - сам прецени ;)

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 02 Авг 2004, 18:54

kay написа:.....................;)

дай да си говориме направо, по-добре да си купи цял мотор, да го отвори, ако има нужда от ремонт - да го направи и да си го сложи обратно, така май ще има нужда само от ЕКУ :)
Изображение

x3m
Аватар

Мнение от x3m » 03 Авг 2004, 11:16

хаха. абе аз мога да започна с частите от м3 и да стигна до части от м5 ама сигурно ще ми излезе колкото 2броя м3 :lol: :lol: . Питам, щото мислех да си купувам такова (320). Ама слушам колко харчи, и като гледам че върви колкото 318 започнах да се чудя дали има смисъл. Искам да кажа че съотношението разход / вървеж е бая в полза на 2.5 мотора. Да ама митото и акциза на тоя ми режат главата от кръста, така че реших да проверя колко излиза паур ъпгрейд. Ама сега като гледам започвам да се замислям за 318ti, все пак за кво да набивам кинти за 6-так + яко разход за тунджа за единия му звук ( :gives: ), при положение, че върви колкото 1.8. БТВ. Докъто рових из форума ми се мерна някъде (къде беше точно :? ) че има някакъв пич с компакт турбо. Дали е ставало дума за дизеларка или няква къстъм преработка на енджина? БТВ2. някъде на друго място ми се беше мярнало че компакт 1.8 стигал до 170 кс. със сравнително по-лесни преработки. Някой има ли идея за кво става дума?
танкс

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 03 Авг 2004, 11:20

320i върви колкото 318i?
я се застреляй бе... според това което виждам си нямаш и понятие за какво става на въпрос (сори ама се издразних)
що си зимаме 320-ки 6-ци като може да си вземем 318-ки 4-так и да харчи по малко и да върви тооооолкова много като 320
бахахахахахахахахаха сори не можах да се сдържа :mha: :mha: :mha:
;-)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 03 Авг 2004, 11:27

Компакт турбо няма, поне на този форум доколкото ми е известно ;)

Вървежа... спорно е колко вървят точно 318/320, ама 2.5 си е най-добрата инвестиция, без съмнение. Иначе разхода и на 3те е горе-долу еднакъв, освен ако не караш като баба, ама ако ще е така защо ти е БМВ въобще? :)

170кс от 4ка можеш да изкараш, ама няма да е по-евтино от това да си сложиш 2.8 двигател в 320ка. Ако те интересува евтин вървеж, търси за нещо от VAG с 1.8Т.

x3m
Аватар

Мнение от x3m » 03 Авг 2004, 12:35

тоя трик с нещо от VAG с 1.8т също го мислих, ама като гледам че цената на А3 и 325 са еднакви (15к +) и при това положение, познай кво ще избера :mha: . Все пак търся нещо до 10.
Колкото до вървежа - много ясно че вървеж на тънкана няма, въпроса е да лапа адекватно на вървежа.
А колкото до dr-who, мога да кажа че 4-цил. двигателя е по-лек и само 10 коня в по-вече на 320 не му
дават много голямо предимство. А ако сравним 1.8ti след 96 (1.9) със 320 '94 + (то ако е прди '94 е ясно кво ше стане, щото даже 318is е по-пъргаво от 320 преди 94 (макар и с много малко) заради въртящия момент, което го знам от мноооо сигурен източник) тогава наистина става спорно. А вие си взимате 2.0 двигатели не толкова заради вървежа, колкото заради гъзарията от 6така. Все пак БМВ с 4ка под капака изглежда малко тъпо :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 03 Авг 2004, 14:55

Дай го насам тоя "мноооооо сигурен източник",та да ни разясни как
не могат да вървят 6-таците :mha: :mha: :mha:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 03 Авг 2004, 14:55

Май повечко си подочувал туй онуй оттук оттам отколкото си карал BMW-та .. 6-така върви повече независимо от годината ,виж им просто данните по каталог :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 03 Авг 2004, 15:02

Не го открехвай,ше вземе 318 и ше съжалява цял живот :wink:

П.С. А 6-така си е гъзарияяяяяя....... :D
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

x3m
Аватар

Мнение от x3m » 03 Авг 2004, 15:24

верно не съм карал много бмвта (всъщност само три и те все по 1.8 :oops: ). и затова направих тоя пост да питам кво е по х3а. Ако зяпам само цифрите, те са в полза за 318ti. Има ли случай някой да е дръпнал 318ti(М44) с 320 ? бтв. тоя с 318ис-ката дето дръпнал 320 май има некви чипове и други далавери :roll:
car | 318ti | 320i
engine | M44 1.9 | М50 2.0
power | 140 @ 6000 | 150 @ 5900
torque | 133 @ 4300 | 140 @ 4700
weight | 1275 | 1375
bhp/ton | 110 | 109

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook