реглаж на предница
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
Значи караш със скорост 50-80км. и случайно падаш в дълбока дупка и стенда отива по дяволите.Волана ти е прав примерно но я закачваш на стенд и има отклонение.
Това ми е професията.И го знам от опит.
Това ми е професията.И го знам от опит.
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
alexsch от такива профилактични прегледи само гловоболия ще си докараш.Ако не износва гуми и не дърпа на една страна и волана си е нормален НЕ пипай центровката.Имах едно 316 и така реших да го кача на стенда/нали ми е в ръцете/ е напрових го както излиза от завода и какво започна да износва гуми.Бях принуден да си върна старите параметри и всичко се оправи.Та съвета ми е непипай,ако няма нужда. 

Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- King^of^Darknes
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 525i 2004
baga написа:Добре, съгласих се, че теоритично може да стане, но:
1. Ако си направил сходимост при здрави шарнири, които в последствие се разбиват и биват заменени с нови, сходимостта не се променя.
2. Имаш ли представа колко трябва да са разбити шарнирите, за да окажат влияние на страничния наклон, а оттам и на сходимостта? Трябва да си луд да си караш колата така!
значи шарнират се прецака по моя вина на едно кръгово реших да завартя кола само че нещо не го направих както трябва понеже сам нов в тия истори да прая дрифтове и подобни тапотии стана така че вместо задницата ми да се изнесе на страни и да дрифти предницата тръгна на страни а беше мокро и канафката сабсем близо не бях с много висока скорост за това скочих на спирачките и овладях колата до докато спираше предните гуми бяха в завои предполагам от абс-са се получи някаво тресене на кола важното е че не излязох от пътя.
и на другия ден когато отивам за работа забелязах че при няква скорост на 100 километра се получава някаква страна вибрация. но оправлението на колата си оставаше почти без промяна след работа излязох да покарам за да видя кога се получават вибрациите и в края на краищата вибрацията се получаваше с скорост над 100 при десен завои обадих се на един приятел и тои ми каза че е шарнир и не е болка за умиране трябва да го сменя и да направя реглаж при което в края на седмицата отидох в един сервиз в които бях ходил за смяна на масло и един приятел си прави деферинциала там имах добро мнение за механиците там та човекат пробва колата и потварди че е шарнир и докато я пробваше я настъпи до 180 на другия ден отидох да си прибера колата и както по горе сам написал че говорих с шефа на сервиза и тои каза че остава нещо за довършване и ако не бързам да изчакам доиде механикат и се качихме да пробваме колата пак тои караше но този пат с малката разлика че повече от 70 не вдигна след което ми каза че колата е на 6 и аз се качих и трагнах и сащо както в един от предните коментари сам написал волана ми се стори някак си лек а бе все едно това не е моята кола а механикат ми показа шарнират когато си взимах колата и да си кажа честно за нищо не ставаше беше адски разбит чака че е напално възможно е е имало нужда от реглаж. още повече като разказах всичко на един приятел механик и тои ми описа поведението на автомобила точно както беше и ми каза че се е получило така защото не е направен реглаж кои е прав и кои крив няма значение вече просто ми беше интересно вашето мнение баа аз написах еба ти романа сигорно е адски не свързано за което много се извинявам

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Lyubo написа:Значи караш със скорост 50-80км. и случайно падаш в дълбока дупка и стенда отива по дяволите.Волана ти е прав примерно но я закачваш на стенд и има отклонение.
Това ми е професията.И го знам от опит.
Щом това ти е професията, трябва да знаеш, че за да "отиде стенда" трябва или да изкривиш нещо, или да го разбиеш.
А сега да ти кажа нещо от моя опит.
Правят ми реглаж, гледам на стенда сходимост 0.00. Качвам се - дърпа на една страна.
Качват я втори път, сходимост -0.14 "Специалиста" вика, нещо е разбито по предницата.
Дигат колата, идва шефа на сервиза, заедно гледаме колата, здрава та здрава.
Закачаме отново, правим сходимост и най накрая спира да дъпра./от третия път/
Та се опитвам да ти кажа, че ако свалиш колата от стенда и пак я закачиш, задължително ще имаш разлики и ако колата си е О.К. по-добре да не се пипа. Първо, за да не се пълнят гушите на такива "спциалисти", второ за да не ти прецакат "специалистите" сходимостта или целия реглаж.
На пича ще му кажа следното:
Щом си взел канавките, първо гледаш дали нещо е разбито, после пълен реглаж.
А на Lyubo ще му кажа да си подържа колите както иска, но да не заблуждава хората, че за смяна на шарнир трябва да се прави реглаж.
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
g-powerr при смяна на амортисьори предни е задължително да мине на стенд колата.baga какво стана с твайта кола успя ли да я управиш?
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
Приятелю "baga" ништо не знаеш.Не е за парите на някой а да си по спокоен.Значи на Е46 320Д общата сходимост е 2.0мм.това значи збора на двете колела или частично 1.0мм. и на БМВ-то стенда се прави със тежести в колата-отпред по средата и отзад.А не 0.0 както викаш ти.За това като ти си фул с пачка за гуми не всички с които споделяме мнения са като теб.По хубаво 25.00лв.за Стенд от колко над 300лв.за гуми.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Lyubo написа:Приятелю "baga" ништо не знаеш.Не е за парите на някой а да си по спокоен.Значи на Е46 320Д общата сходимост е 2.0мм.това значи збора на двете колела или частично 1.0мм. и на БМВ-то стенда се прави със тежести в колата-отпред по средата и отзад.А не 0.0 както викаш ти.За това като ти си фул с пачка за гуми не всички с които споделяме мнения са като теб.По хубаво 25.00лв.за Стенд от колко над 300лв.за гуми.
Абе колега, незнам какво знаеш ти, но аз знам, че ништо се пише с щ, а збор със с .


- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
Приятел иди до някой сервиз да ти обяснат за какво става на вапрос като не ми вярваш.Геометрията се измерва в градуси минути и в милиметри.Случва се по някой път и правописни грешки но като гледам и ти не оставаш по назад с тях.И все пак това е ФОРУМ за мнения а не кой е прав и кой е крив.НА КОЛЕГИТЕ ИЗВИНЯВАЙТЕ ЗА НАШИЯ СПОР.baga написа:Lyubo написа:Приятелю "baga" ништо не знаеш.Не е за парите на някой а да си по спокоен.Значи на Е46 320Д общата сходимост е 2.0мм.това значи збора на двете колела или частично 1.0мм. и на БМВ-то стенда се прави със тежести в колата-отпред по средата и отзад.А не 0.0 както викаш ти.За това като ти си фул с пачка за гуми не всички с които споделяме мнения са като теб.По хубаво 25.00лв.за Стенд от колко над 300лв.за гуми.
Абе колега, незнам какво знаеш ти, но аз знам, че ништо се пише с щ, а збор със с .Другото което знам е, че геометрията на колата се измерва в градуси и минути, а не в милиметри.
И сега да те питам, ти къде видя да пиша, че става въпрос за е46. Колегата King^of^Darknes кара е36, а там шарнирите не са с капсуловани на носача. За примера за сходимост ще ти кажа, че въобще не става въпрос за бмв. Та се опитвам да кажа, че ако колата е проверена, не изосва гуми и в последствие се разбива шарнир - сменяш шарнира, караш и пееш. Единственото нещо за което си прав , е това, че е по-добре пари за реглаж, отколкото за нови гуми!
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Lyubo, отново си прав, че никой не е длъжен да се занимава с нашия спор! Аз също се извинявам на хората, на които дотегнахме! Форума на БМВ е чудесен и много полезен. Надявам да си остане такъв и за напред.
baga написа:Lyubo, отново си прав, че никой не е длъжен да се занимава с нашия спор! Аз също се извинявам на хората, на които дотегнахме! Форума на БМВ е чудесен и много полезен. Надявам да си остане такъв и за напред.
Продължавайте, даже стана интересно! В спора се ражда истината. А за да разбираш от тези неща трябва доста да си се занимавал.
Това което аз си спомням за геометрията на предницата е че съществува страничен наклон на гумата / или \ или | погледнато отпред или отзад ако си клекнал на нивото на пода а другата характеристика е като погледнеш отгоре над предната ос( в случая от позицията на водача) дали предницата ще Е затворена /-----\ или отворена \-----/ Та тези неща определят положението на гумата върху настилката оттам идва и износването. А как се обръща тази суха теория във величини и как точно е свързана с елементите на окачването ще кажете Вие.
Честито на всички именници, днес е голям празник

- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
alexsch написа:...точно страничния наклон на Е46-цата ме интересува как се прави?
Точно при е46, на преден мост, страничен наклон не се прави. Само сходимостта се регулира. Това е много кофти, защото ако леко си изкривил нещо, не можеш да го настроиш, а трябва да сменяш части. При мен страничния наклон на предно дясно колело излиза от нормите /отваря долната част/ и трябва да установя коя част е крива: Шенкел, носач или амортесьор. Хубавото е, че отклонението е малко и човека, който прави реглажа, ме увери, че няма да износва гумите. Лошото е, че взех два чисто нови комплекта гуми /зимни и летни/ и не му вярвам много на преценката. Абе какво да си говорим, просто съм педант по отношение на колата.

- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Колко струва реглаж в добър сервиз? Днес бях в Дару по друг повод и там е 120 лв. Видя ми се малко скъпичко, но пък сигурно ще го направят добре. На мен ми дърпа в ляво. Сменено е всичко счупено по ходовата част и е правен реглаж в Друмник доколкото съм наясно. Проблемът обаче стои.
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
alexsch Пуснато на: 06 Май 2008, 22:54 Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
...точно страничния наклон на Е46-цата ме интересува как се прави?
От амортисьорите се регулира
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани