реглаж на предница

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

реглаж на предница

Мнение от alexsch » 28 Апр 2008, 12:26

Купих си нови летни гумета и искам профилактично да мина на реглаж на предницата на моята Е46-ца....обаче като се позамислих не ми е ясно как става номера- отдолу шарнирът е капсулован за носача- остава само от муфата на кормилните накрайници...явно сходимостта не се регулира?! или аз съм в грешка?

кажете някъде където има добър стенд и не се чака с дни...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 10.11.2007
Местоположение: София
Кара: F10 535D 2012

Мнение от skp » 28 Апр 2008, 12:56

Разправят, че в Ауто Хеед имали много яка апаратура за реглаж, но аз лично не съм ходил и не мога да споделя впечатления. С предишната ми кола съм ходил в Радиал под моста Чавдар. Там човека ми направи много добро впечатление. Прегледа ми доста обстойно предница преди реглажа и откри повреда въпреки, че колата току що беше излязла от сервиз за ремонт на предница. Оправих проблема и се върнах. Човека първо изравни налягането в гумите и после направи реглажа, нещо което не съм виждал да правят на две други места преди това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 28 Апр 2008, 15:43

Пичовете бяха много-добри, в Радиал, но вече не работят там. Реглажа и сервиза бяха на ниво, но там сега е гумаджийница. Аз също търся къде да си направя реглаж.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: "СПА столица на Балканите"
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D TOURING
Мечтае да кара: X6 M-POWER

Мнение от Lyubo » 28 Апр 2008, 16:01

Пичове в София са 3- Радиала 2000 и само в единия правят стенд.На гърба на Мелницата и Сточна гара.На Е46-цата отпред се прави само сходимост а отзад се прави страничен наклон и сходимост.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 29 Апр 2008, 8:08

благодарско! това ми беше необходимо като информация

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 29 Апр 2008, 17:35

в Диана бях ходил преди
хем гумите смених, хем реглаж :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 525i 2004

Мнение от King^of^Darknes » 30 Апр 2008, 1:04

когато вкарах моита бимба за смяна на шарнир оня кретен явно не ми беше направил реглажа и след като си взех колата карах точно 1 километар и след един завои вече на правото колата почна да се варти и излетях от пътя така и не разбрах каде беше проблема аз лично обвинявам механика защото още щом хванах волана го осетих някак си много лек а колата седеше много различно на пътя от преди
ако някои има представа дали аз сам си виновен или механика да сподели мнение карах с 90 100 километра а пътя беше влажен гумите ми бяха на 5000 километра почти нови когато колата се завартя се опитах да я изправя но напразно :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 30 Апр 2008, 7:09

Колега, на това му се вика несъобразена с пътните условия скорост! и болидите от Ф1 излитат от пистата по същия начин...
след смени на шарнири, накрайнци или каквото и да било по окачването се прави задължително реглаж! въпросът е къде имат качествено оборудване и къде разбират, щото аз съм виждал как като не могат да отвият нещо- викат майната му, и така е добре, и вземат парите!

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 525i 2004

Мнение от King^of^Darknes » 30 Апр 2008, 15:13

alexsch написа:Колега, на това му се вика несъобразена с пътните условия скорост! и болидите от Ф1 излитат от пистата по същия начин...
след смени на шарнири, накрайнци или каквото и да било по окачването се прави задължително реглаж! въпросът е къде имат качествено оборудване и къде разбират, щото аз съм виждал как като не могат да отвият нещо- викат майната му, и така е добре, и вземат парите!



може и да си прав но този път го знам на изуст карал сам много по бързо във много силен дъжд и колата не е мърдала година и половина минавам от там по 2 пъти на ден и знам каде с колко мога да крам в случея карах бавно защото все пак взимах колата от сервиз и както по горе написах волана ми се струваше някак си лек.
не казвам че не сам безгрешен или нещо такова това може да се случи на много хора но си мисля че механикат е виновен поради една от следните причини когато отидох да си взема колата говорих първо с шефа още не бях пристигнали работниците и тои ми каза че остава да се довърши нещо и ако бързам да мина вечерта да си я взема но аз казах че ще изчакам минаха 30 минути и доидоха работниците и момчето което правеше моита кола каза че колата е готова и няма нищо да се пипа по нея. та моита самнения са че не е направен реглажа. истинският проблем идва от това че не ми дадоха фактура а и аз не си поисках защото ги мислех за точни хора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 30 Апр 2008, 18:11

alexsch написа:Колега, на това му се вика несъобразена с пътните условия скорост! и болидите от Ф1 излитат от пистата по същия начин...
след смени на шарнири, накрайнци или каквото и да било по окачването се прави задължително реглаж! въпросът е къде имат качествено оборудване и къде разбират, щото аз съм виждал как като не могат да отвият нещо- викат майната му, и така е добре, и вземат парите!

След смяна на шарнир не се изисква реглаж, след смяна на накрайник-задължително реглаж!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: "СПА столица на Балканите"
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D TOURING
Мечтае да кара: X6 M-POWER

Мнение от Lyubo » 01 Май 2008, 19:26

Колега каквото и да сменяш по ходовата част без "биалетки и тампони на стабилизираща" щанга на Е46 е препорачително да не кажа (задължително) да мине стенд.Най вече както прецени клиента.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 10.11.2007
Местоположение: София
Кара: F10 535D 2012

Мнение от skp » 02 Май 2008, 2:11

Четейки тази тема възникна един много интересен въпрос у мен. Сетих се, че като си закача лаптопа към колата има един модул, който се казва Steering-Angle Sensor. Та като ида там и въртя кормилото се дават едни ъгли на завиване и на наклон. Предполагам, че се ползват от DSC-то. Чудно ми е като се прави реглаж на предницата дали някой се съобразява с тях. Аз си мисля, че при реглаж кормилото трябва да се постави в средно полжение в зависимост от показанията на Steering-Angle Sensor-а а не на око, както става на повечето места. Ама не съм много сигурен де ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 02 Май 2008, 10:30

Lyubo написа:Колега каквото и да сменяш по ходовата част без "биалетки и тампони на стабилизираща" щанга на Е46 е препорачително да не кажа (задължително) да мине стенд.Най вече както прецени клиента.

Колега, я ме отвори какво се размества на реглажа, когато се сменя шарнинр? Имай на предвид, че аз съм маниак на тема подръжка на колата, но това не включва пари за напълно ненужни процедури.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: "СПА столица на Балканите"
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D TOURING
Мечтае да кара: X6 M-POWER

Мнение от Lyubo » 02 Май 2008, 13:57

Значи например ти е разбит външния шарнир.От там страничния наклон се измества,а като се измести наклона на гумата се измества и сходимостта.Монтираш новия носач и гумата застава по съвсем друг начин и от там биага пак стенда.И за това е препоръчително да се закачи на стенд и ако има отклонение да се регулира.80% от тези случаи имат отклонение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 02 Май 2008, 14:26

Добре, съгласих се, че теоритично може да стане, но:
1. Ако си направил сходимост при здрави шарнири, които в последствие се разбиват и биват заменени с нови, сходимостта не се променя.
2. Имаш ли представа колко трябва да са разбити шарнирите, за да окажат влияние на страничния наклон, а оттам и на сходимостта? Трябва да си луд да си караш колата така!

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook