Здравейте настоящи колеги купих си Моят Автомобил но:
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- donibrasko
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 26.04.2008
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525DA/177hp
- Мечтае да кара: E60 M5
Здравейте настоящи колеги купих си Моят Автомобил но:
Здравейте на всички ентусиасти в този наистина добър и работещ в полза на много от нас, които не разбираме толкова много(все още). От тук за няколко дена научих толкова много, че не знам на колко майстора трябваше да ходя за да се оправям.
Винаги съм искал тази кола но досега нямах възможност но преди няколко дена си закупих мечтаната от мен кола:
БМВ 525 Д 2000г с ръчна скоростна кутия и от там започнаха малките проблеми.
Когато купих колата прекъсваше, изгасваше на светофари, показваше термометъра -40 и светеше АБС и АСЦ на таблото. Прегледах целия форум с всички аналогични на моите проблеми и се справих с повечето при това сам,за които не успях отидох във Варна Карс на диагностика. Там ми казаха , че колата е супер но не откриха от какво мени оборотите в спряло положение и защо изгасва. Проблема е следния - в спряло положение мени оборотите и тресе леко ако я изрежа до 3-4000 оборота изгасва но ако я карам нормално няма проблеми. Сега я забелязох ,че и като карам например със 120 на 2000 оборота на темпомат и там прекъсванепостоянна е. Имам възможност да карам какви ли не автомобили но досега не съм имал подобен проблем.Също така струва ми се ,че скоростите влизат малко трудно. Само да уточня автомобила се кара предимно с резервоар пълен до горе всичко е сменено, включително и горивен филтър казаха ми ,че от него може да е. Не разбирам толкова много и слушам маисторите наляво и надясно така ,че ако някой може да ми препоръча сервиз във Варна ще е перфектно за мен.
Извинявайте за дългия пост няма да се повтори
Благодаря на всички предварително
Винаги съм искал тази кола но досега нямах възможност но преди няколко дена си закупих мечтаната от мен кола:
БМВ 525 Д 2000г с ръчна скоростна кутия и от там започнаха малките проблеми.
Когато купих колата прекъсваше, изгасваше на светофари, показваше термометъра -40 и светеше АБС и АСЦ на таблото. Прегледах целия форум с всички аналогични на моите проблеми и се справих с повечето при това сам,за които не успях отидох във Варна Карс на диагностика. Там ми казаха , че колата е супер но не откриха от какво мени оборотите в спряло положение и защо изгасва. Проблема е следния - в спряло положение мени оборотите и тресе леко ако я изрежа до 3-4000 оборота изгасва но ако я карам нормално няма проблеми. Сега я забелязох ,че и като карам например със 120 на 2000 оборота на темпомат и там прекъсванепостоянна е. Имам възможност да карам какви ли не автомобили но досега не съм имал подобен проблем.Също така струва ми се ,че скоростите влизат малко трудно. Само да уточня автомобила се кара предимно с резервоар пълен до горе всичко е сменено, включително и горивен филтър казаха ми ,че от него може да е. Не разбирам толкова много и слушам маисторите наляво и надясно така ,че ако някой може да ми препоръча сервиз във Варна ще е перфектно за мен.
Извинявайте за дългия пост няма да се повтори

Благодаря на всички предварително
Не искам много, искам всичко
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Здравей, честито и много безаварийни км
, за скоростната кутия най-добре смени и маслото както и на дифа, както погледни дали има теч от опашката на скор.кут., т.е. дето почва кардана, там има един семеринг той тече, било детска болест на всички БМВ - така ми обясниха. За пръкъсването нека дизелджиите се изкажат, нямам опит с такива ДВГ на БМВ, предполагам това се отнася за ГНП-то, но провери щателно всички тръби/маркучета за въздух - предполагам си го направил.

- Dien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
Честито колега ! Прекрасен избор !
Според това което описваш , ми "намирисва" на вуздух в горивните магистрали !
Ако имаш възможност , вдигни я и проследи тръбите , виж да няма някои удър , погледни гумените съединения ,
да не са напукани или някоя скоба да се е прецакала ...
След като си отишъл на диагностика в Варна Карс не е лошо да отидеш при Дидо .
Сервиза му е в кв. Младос ( бившия кв."Петлешев" , до ресторант "Орехчето" ) пазарчето до бл.126 ; 129 ... Занимава се с помпи , дюзи т.н.
Тои също може да я "закачи" за да види как е горивната система ...
Успех!

Според това което описваш , ми "намирисва" на вуздух в горивните магистрали !
Ако имаш възможност , вдигни я и проследи тръбите , виж да няма някои удър , погледни гумените съединения ,
да не са напукани или някоя скоба да се е прецакала ...
След като си отишъл на диагностика в Варна Карс не е лошо да отидеш при Дидо .
Сервиза му е в кв. Младос ( бившия кв."Петлешев" , до ресторант "Орехчето" ) пазарчето до бл.126 ; 129 ... Занимава се с помпи , дюзи т.н.
Тои също може да я "закачи" за да види как е горивната система ...
Успех!

Честита придобивка колега! Със здраве да си я караш. За прекъсването пробвай първо да извадиш буксата на РЕЙЛА и да я пръснеш с контактен спрей и тогава ако няма ефект търси другаде проблема. Когато прекъсва би трябвало да ти се мени налягането в рейла. Ходил си на диагностика не може да не са го забелязали!!!! Успех.
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!
- donibrasko
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 26.04.2008
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525DA/177hp
- Мечтае да кара: E60 M5
Благодаря на всички за отговорите, в момента не съм в България но се връщам до няколко дена във Варна и ще проверя Дидо - не знаех ,че мога мина и през него за да ми провери колата. Първо ще сменя маслото на скоростната кутия и ще видя какво ще се случи. А колкото до проверката на каквито и да е системи мисля ,че не мога да се справя сам затова ми трябва някой сигурен човек, при който да отида и да ми оправи всичко без да ме лъже за това и онова.
Благодаря на всички още веднъж
Благодаря на всички още веднъж
Не искам много, искам всичко
- Marto66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 13.11.2007
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
Катализатори също запушват и пречат и объркват компа и работата на двигателя, но диагностика на читав стенд ще покаже всичко или проблема е досадно малък и естествено най-дразнещ и трудно отстраним.
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Здравей колега и честито ,добре дошъл в голямото семейство на БМВ ,
за прекъсването ,според мен е датчик на колянов вал ,това е доста срещан проблем при модела но би трябвало да ти го покаже при диагностиката ,успех 


Нищо лично ,Просто бизнес !
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани