Акумолатор Е39 520 .. е ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Акумолатор Е39 520 .. е ?

Мнение от El Diablo » 30 Апр 2008, 21:38

VALIO_P написа:
Да не пропусна да те предупредя- имаше някакъв ред при откачване и закачване на клемите - направи си справка в книжката да не стане фал с еърбеците/ поне в мойта книжка така предупреждават/.


въпрос (1) : та така.. гледам имало някакви тактики за сваляне на акумолатор на Е39 ? всеки съвет за сваляне/поставяне на НОВ акумолатор ще е от полза колеги .. ! за да не стане белята.. !

въпрос (2) : какъв точно акумолатор за Е39 520 ? марки, ампери , цени, всичко полезно пак е от полза !

и после при поставянето как се процедира ? четох много но не намерих нужното, мерси ! пък и разбрах че колегите с 525 ТДС са повече, или повече с проблем с акумолатори .. :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 30 Апр 2008, 21:54

Колега ,нама философия ,развиваш и сваляш ,аз предпочитам да е Бош ,моя е такъв -75 амп/ч ,цена около 220 лв ,поставянето както свалянето само че завиваш ,успех :mhihi:
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 30 Апр 2008, 22:15

добре колега, а първо кое се маха + или - ?
и после кое се слага 1во + или - .. ?
някои колега написа да не допирам клемата до купето, е като свалим акумолатора, у въздуха ли да ги вържем тия клеми :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 30 Апр 2008, 22:33

споко колега, клемите колкото и да искаш не моиш ги допря до нищо метално (то другото е без значение) около + нявсякъде е изолирано с пластмаса, на такова разтояние колкото е дължината на кабела (немеца не е глупав ей) сваляш първо + после минуса и после слагаш първо минуса и после плюса - ама първо погледни твоя акомулатор как е със течностите, може и да не е за смяна а само за доливане и зареждане
УСПЕХ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 30 Апр 2008, 22:39

Благодаря колеги,
Бадете Здрави 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 01 Май 2008, 11:49

Като отидеш да го купуваш ще те питат за колата ...коне ,климатик дали има ей такива така ,че не се притеснявай :D
Последна промяна Smoocki на 01 Май 2008, 13:01, променена общо 1 път
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 2.01.2008
Местоположение: София

Мнение от krum.trenev » 01 Май 2008, 12:18

Аз колега сменях миналата седмица акумулатор.Също като теб се претиснявах за смяната.Но питах в сервиз и ми казаха да внимавам да не разменя само клемите +,–.Иначе аз си купих BOSH 100aph,то така и ми излезе при справката за модела 525tds.Акумулатора е с 3 год. гаранция и е 300лв.Когато свалих стария имаше стикер 2002г че е закачен а той пак беше BOSH .Ти си направи сметка.Има и МОНБАТ 100aph за 200лв и две год.гаранция

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 01 Май 2008, 12:45

мерси колега, мани ги тия МОртал комбат
BOSCH ще е но 75 a/h , че на 520 е с по малко ампера от колкото при 525 ТДС-те , там требва повече ток за подгреване на свещи и т.н..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 01 Май 2008, 13:04

точно така колега.
за 520 трябват и по малко ампери за запалване на двигателя :).
но ако имаш проблеми с утечката по-добре си вземи по-голям за да не останеш някаде на пътя :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 01 Май 2008, 14:23

а па моя е 65 ампера и със такъв можеш да минеш важното да е 12V :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 01 Май 2008, 15:59

аве немеца е решил 75 а/ч значи толкова :) естествено може и с по-слаб (евентуален проблем зимата когато караш на по много и на къси разстояния) или пък по силен (тва е като да трошиш орехи с хидравлична преса, при това колата не може нито да го изхаби нито да го зареди както трябва :) ) според мен 75 и това е :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 01 Май 2008, 16:25

а бе колкото по голям толкова по хубаво казват
ако няя проблеми с кинтите слагаш един 200Аh и ходиш на работа само на стартер :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 01 Май 2008, 17:42

няма място отзаде :)
мисля че най-много може да се сложи 100 Ah. :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 03 Ное 2008, 13:56

spacepl написа:сваляш първо + после минуса и после слагаш първо минуса и после плюса - ама първо погледни твоя акомулатор как е със течностите, може и да не е за смяна а само за доливане и зареждане
УСПЕХ


Точно обратното е ;)

При отключении батареи всегда первым отсоединяйте отрицательный провод, и подсоединяйте его в последнюю очередь!

Цитат от ръководството на руски.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 03 Ное 2008, 14:05

еййй голям си миньор, от къде само я изрови тая тема.....

покрай инсталирането на навигацията, има-няма 20-30 пъти съм го свалял се в реда дето съм написал и никакъв проблем с нищо. Даже е препоръчително след като се свалят кабелите да се дадат на "късо" и колата да се остави на контакт за по-бързо нулиране на настройките.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook