Акумолатор Е39 520 .. е ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Акумолатор Е39 520 .. е ?
VALIO_P написа:
Да не пропусна да те предупредя- имаше някакъв ред при откачване и закачване на клемите - направи си справка в книжката да не стане фал с еърбеците/ поне в мойта книжка така предупреждават/.
въпрос (1) : та така.. гледам имало някакви тактики за сваляне на акумолатор на Е39 ? всеки съвет за сваляне/поставяне на НОВ акумолатор ще е от полза колеги .. ! за да не стане белята.. !
въпрос (2) : какъв точно акумолатор за Е39 520 ? марки, ампери , цени, всичко полезно пак е от полза !
и после при поставянето как се процедира ? четох много но не намерих нужното, мерси ! пък и разбрах че колегите с 525 ТДС са повече, или повече с проблем с акумолатори ..

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега ,нама философия ,развиваш и сваляш ,аз предпочитам да е Бош ,моя е такъв -75 амп/ч ,цена около 220 лв ,поставянето както свалянето само че завиваш ,успех 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
добре колега, а първо кое се маха + или - ?
и после кое се слага 1во + или - .. ?
някои колега написа да не допирам клемата до купето, е като свалим акумолатора, у въздуха ли да ги вържем тия клеми
и после кое се слага 1во + или - .. ?
някои колега написа да не допирам клемата до купето, е като свалим акумолатора, у въздуха ли да ги вържем тия клеми

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
споко колега, клемите колкото и да искаш не моиш ги допря до нищо метално (то другото е без значение) около + нявсякъде е изолирано с пластмаса, на такова разтояние колкото е дължината на кабела (немеца не е глупав ей) сваляш първо + после минуса и после слагаш първо минуса и после плюса - ама първо погледни твоя акомулатор как е със течностите, може и да не е за смяна а само за доливане и зареждане
УСПЕХ
УСПЕХ
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Като отидеш да го купуваш ще те питат за колата ...коне ,климатик дали има ей такива така ,че не се притеснявай 

Последна промяна Smoocki на 01 Май 2008, 13:01, променена общо 1 път

- krum.trenev
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 2.01.2008
- Местоположение: София
Аз колега сменях миналата седмица акумулатор.Също като теб се претиснявах за смяната.Но питах в сервиз и ми казаха да внимавам да не разменя само клемите +,–.Иначе аз си купих BOSH 100aph,то така и ми излезе при справката за модела 525tds.Акумулатора е с 3 год. гаранция и е 300лв.Когато свалих стария имаше стикер 2002г че е закачен а той пак беше BOSH .Ти си направи сметка.Има и МОНБАТ 100aph за 200лв и две год.гаранция
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
мерси колега, мани ги тия МОртал комбат
BOSCH ще е но 75 a/h , че на 520 е с по малко ампера от колкото при 525 ТДС-те , там требва повече ток за подгреване на свещи и т.н..
BOSCH ще е но 75 a/h , че на 520 е с по малко ампера от колкото при 525 ТДС-те , там требва повече ток за подгреване на свещи и т.н..
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
аве немеца е решил 75 а/ч значи толкова
естествено може и с по-слаб (евентуален проблем зимата когато караш на по много и на къси разстояния) или пък по силен (тва е като да трошиш орехи с хидравлична преса, при това колата не може нито да го изхаби нито да го зареди както трябва
) според мен 75 и това е 



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
а бе колкото по голям толкова по хубаво казват
ако няя проблеми с кинтите слагаш един 200Аh и ходиш на работа само на стартер

ако няя проблеми с кинтите слагаш един 200Аh и ходиш на работа само на стартер




- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
spacepl написа:сваляш първо + после минуса и после слагаш първо минуса и после плюса - ама първо погледни твоя акомулатор как е със течностите, може и да не е за смяна а само за доливане и зареждане
УСПЕХ
Точно обратното е

При отключении батареи всегда первым отсоединяйте отрицательный провод, и подсоединяйте его в последнюю очередь!
Цитат от ръководството на руски.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
еййй голям си миньор, от къде само я изрови тая тема.....
покрай инсталирането на навигацията, има-няма 20-30 пъти съм го свалял се в реда дето съм написал и никакъв проблем с нищо. Даже е препоръчително след като се свалят кабелите да се дадат на "късо" и колата да се остави на контакт за по-бързо нулиране на настройките.
покрай инсталирането на навигацията, има-няма 20-30 пъти съм го свалял се в реда дето съм написал и никакъв проблем с нищо. Даже е препоръчително след като се свалят кабелите да се дадат на "късо" и колата да се остави на контакт за по-бързо нулиране на настройките.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани