Колата гасне в произволни моменти

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 26 Апр 2008, 12:24

При дизеловите агрегати този ефект на гаснене се получава от заминаващ си електромагнитен клапан в ГНП-то, който спира нафтата,все едно си изключил от контакт. А причина може да е и просто лош контакт в някоя замърсена букса на подобен клапан или пък на друг някакъв датчик, който е "оторизиран" да подава подобен сигнал.
Изображение
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 26 Апр 2008, 13:08

Ако е датчик, компютърът ще го запише като грешка 100%. Нещо механично ще да е :( Не може да си представите колко е гадно да не можеш да разчиташ на колата си и да не знаеш къде ще ти направи беля. Провали ми се почивката по празниците.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от strahilv » 26 Апр 2008, 22:31

здрасти на всички :D имах подобен проблем :shock: решението при мен се оказа дебитометър

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 29 Апр 2008, 20:51

Продължава ми проблемът. Днес бях пак в сервиза. Нищо не записва, мамка му. Проверих свещите и бяха много зле. Направо мъртви. Сменихме ги. Също така и някаква мембрана на картеровите газове е сдала багажа. След празниците ще дойде. Не вярвам от свещите да е било. Сега уж е ок, ама до кога. Колеги, има ли шанс датчик на колянов вал или дебитомер да прави този проблем, без компютъра да го запише като грешка?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW X3 3.0d '04

Мнение от DIDO » 29 Апр 2008, 22:09

За дебитомера мисля че може, защото има механика, но датчик
колянов вал едва ли.
BMW - Усещане за автомобил

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 1.07.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от spas111 » 29 Апр 2008, 22:13

Колега виж си плюсовите кабели към акумолатора, имам предвид до големия кабел има един по малък с гайка 13 е хванат при мен онзи ден иамх подобен проблем като твоя и се оказа счупена кабелна обувка на един от плюсовите кабели.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 29 Апр 2008, 22:17

Ама аз нямам проблем с паленето, а с това, че гасне докато карам.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 1.07.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от spas111 » 29 Апр 2008, 22:56

да бе човек пали нормално но гасне в произволни моменти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 21.03.2007

Мнение от vanko_terziev » 30 Апр 2008, 9:47

Искам да споделя.Имах абсолютно сходен проблем с предишната ми кола-Пасат 2....Тогава се оказаха кабелите към свещите.Не правеха добър контакт....Колата понякога или просто не искаше да върви в нормални обороти ,или гаснеше.Смених кабелите и всичко беше ОК.
BMW Team Varna

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 30 Апр 2008, 15:32

Аз нямам кабели към свещите, а бобини. Провериха ги като сменях свещите и са ок. Ще погледна акумулатора, но много се съмнявам да е от него. Мерси, колеги. Приемам още съвети.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 30 Апр 2008, 17:02

Ако ти се занимава вземи чист спирт и хубаво си истрии бобините.И аз невярвах,но при мен прекъсваше и ефекта беше потресаващ.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 30 Апр 2008, 17:16

замери си и налягането на горивото има пробка горе на шината на дюзите ,може да е ниско

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 07 Май 2008, 17:04

Днес бях в Дарукар. Според тяхната диагностика проблемът в датчик на разпределителен вал. На друго място това не ми го е отчитало като грешка. Към 200 кинта е датчикът и го поръчах. Моля се наистина да е това и да забравя за този шибан проблем, че ми съкрати живота.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 07 Май 2008, 17:06

Благодаря на всички, които се опитаха да помогнат. Ще кажа в събота дали има ефект.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 07 Май 2008, 17:33

супер брат, и аз скоро съм там ..! моя проблем изчезна /след смяна на стария с нов акумулатор/ но да видиме какво ще покаже тяхната техника ! нали уж софта на Дару и там дето си ходил бил един и същт :mhihi: :winky:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook