Починах:)

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 29 Юли 2004, 15:12

С двама човека :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 29 Юли 2004, 15:50

Момчета осъзнайте се :!:

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 29 Юли 2004, 15:54

Що бе пич какво е станало :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 16.02.2004

Мнение от GHZbmw » 29 Юли 2004, 17:13

Колега Wartburg на мен преди време някой ми разправаше неква простотия, че третия цилиндър започва работа след определена скорост :shock: има ли поне минимална истина или да ходя да му се смея.

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 29 Юли 2004, 18:12

Господи :!: Третия цилиндър на отделен колянов вал ли е :mha:
Аз бих му се изсмял зверски, такава простотия не бях чувал :mha:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 29 Юли 2004, 21:05

Е някои V12 и други си изключват половината цилиндри на сфетофар например, ама за Варбург-а - де да знам, може да са я овладяли по-рано тая технология 8) .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 29 Юли 2004, 21:25

Взел съм си пакетче семки пред ПЦто ,чопля и чета :D Човека с варбурга сигурно е имал предвид че след определени километри все някой цилиндър не работи ,което е класика .. цяла година карах варбург ,беше 4 годишен на 20 К км. кукла .. наистина вареше към 150-155 ,ама погоряваше ,под 7 извън града не падаше дори и с 70 ,а от 90-100 нагоре беше ламя..като чета така съм имал модела с 57 коня ,малее ,лудница.. а в завой държи първото ми място по най нестабилен автомобил който съм карал ,а аз съм карал доста .. то така се и метнах накрая ,като едно хлътване в канавка с 40 км/ч ми коства носач ,главина ,рейка ,полуоска , лостова система за скоростите ,изкривена рама :!: и загубена завинаги геометрия на левите врати ,както и неотстранимо теглене наляво .. така си и патува де.. а ,забравих да спомена че от чисто нов вали вътре от люка ,ама като казвам вали ,рибки да гледаш под седалките.. :owned:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Stara Zagora

Мнение от Wartburg » 29 Юли 2004, 23:07

Alexi написа:Взел съм си пакетче семки пред ПЦто ,чопля и чета :D Човека с варбурга сигурно е имал предвид че след определени километри все някой цилиндър не работи ,което е класика .. цяла година карах варбург ,беше 4 годишен на 20 К км. кукла .. наистина вареше към 150-155 ,ама погоряваше ,под 7 извън града не падаше дори и с 70 ,а от 90-100 нагоре беше ламя..като чета така съм имал модела с 57 коня ,малее ,лудница.. а в завой държи първото ми място по най нестабилен автомобил който съм карал ,а аз съм карал доста .. то така се и метнах накрая ,като едно хлътване в канавка с 40 км/ч ми коства носач ,главина ,рейка ,полуоска , лостова система за скоростите ,изкривена рама :!: и загубена завинаги геометрия на левите врати ,както и неотстранимо теглене наляво .. така си и патува де.. а ,забравих да спомена че от чисто нов вали вътре от люка ,ама като казвам вали ,рибки да гледаш под седалките.. :owned:



В такъв случай само мога да ти се изсмея с съжаление и да ти кажа че си попаднал на Вартбург-боклук или т.нар. Вартбурзи от трети вид - с калпава фабрична сглобка.

Моя извънградско каквото и да го правя над 8л/100 км не качва дори при пълно натискане.

На твоя вероятно центровката му е била зле.Баща ми като ми разправя едно време тия майстори по уж специализираните сервизи колко ги "владеели" центровките направо паднах да се хиля.

Моя също е с шибедах и НИКОГА,АМА НИКОГА и капчица не е прониквала в купето!


Тва за третия цилиндър няма да го коментирам щото е пълна глупост.

А колкото до стабилноста...друго и не очаквах да кажеш защото първото впечатление което оставя е точно такова.Това че колата се накланя не означава че е "хипер нестабилна".Ако те кача при един фен от СТЗ да видиш с какви скорости как взима завоите без колата да се обръща ще разбереш за какво говоря.
BMW RuLzZz !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 29 Юли 2004, 23:21

а ,не не мерси .. недей ме качва :D :lol: аз съм се качил на каквото трябва :D :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Stara Zagora

Мнение от Wartburg » 29 Юли 2004, 23:38

От кола до кола има разлика и предполагам си наясно с това,пък били те и от една марка и модел :wink:
BMW RuLzZz !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 30 Юли 2004, 10:53

Wartburg написа:Моя извънградско каквото и да го правя над 8л/100 км не качва дори при пълно натискане.
...
А колкото до стабилноста...друго и не очаквах да кажеш защото първото впечатление което оставя е точно такова.Това че колата се накланя не означава че е "хипер нестабилна".Ако те кача при един фен от СТЗ да видиш с какви скорости как взима завоите без колата да се обръща ще разбереш за какво говоря.


Сега вече съм сигурен,че сме сбъркали марката :oops: Я да махате тия БМВ-та, бе ей! Под носа ни от толкова години се движат ULTIMATE SPORTING MACHINES и ние да не разберем... :? :bang: 8)
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 30 Юли 2004, 12:23

Момчета събудете се ;)
Не знам аз как вървят тия машини, но единствените ми спомени като малък са, че това беше единствената кола от тия пред блока, на която като седнеш на капака и се огъва ;) Не че нещо, просто детски спомени :) А и още нещо си спомням за първи път като видях, че под капака има 3 цилиндъра и много се озадачих ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 30 Юли 2004, 13:19

...Машина хала с 3 бутАла (ударението е на първото "а") :twisted:
Изображение
Driver's Racing Team

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Stara Zagora

Мнение от Wartburg » 30 Юли 2004, 16:16

[steeN] написа:Момчета събудете се ;)
Не знам аз как вървят тия машини, но единствените ми спомени като малък са, че това беше единствената кола от тия пред блока, на която като седнеш на капака и се огъва ;) Не че нещо, просто детски спомени :) А и още нещо си спомням за първи път като видях, че под капака има 3 цилиндъра и много се озадачих ;)



Ламарината се огъва ама това не ми пречи,поне карам кола на ШАСИ!!!

А колкото до трите цилиндъра...нека са три ама мачка лади с по 1 път и полвина по голяма кубатура и с по 4 цилиндъра :lol:
BMW RuLzZz !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Stara Zagora

Мнение от Wartburg » 30 Юли 2004, 16:21

Lion написа:
Wartburg написа:Моя извънградско каквото и да го правя над 8л/100 км не качва дори при пълно натискане.
...
А колкото до стабилноста...друго и не очаквах да кажеш защото първото впечатление което оставя е точно такова.Това че колата се накланя не означава че е "хипер нестабилна".Ако те кача при един фен от СТЗ да видиш с какви скорости как взима завоите без колата да се обръща ще разбереш за какво говоря.


Сега вече съм сигурен,че сме сбъркали марката :oops: Я да махате тия БМВ-та, бе ей! Под носа ни от толкова години се движат ULTIMATE SPORTING MACHINES и ние да не разберем... :? :bang: 8)



Еми разбирам че те е яд че вашите БМВ-та горят по 15-20 градско и не можете да ги нахраните но ПОНЕ ВЪРВЯТ ЯКО щото ладите и те харчат по 15 градско ама хич не вървят :wink:


Машината има доста добри характеристики като за соц автомобил - 0-100 11 секунди.Максимална скорост 165 км/ч.
Разход на гориво градско - 8-8.5л ; извънградско 6-7.5л/100км


Изображение


Пък като не вярвате само мога да ви се смея,какво ли друго може да се очаква от хора които преди 2 дена са взели книжка и тати им е купил БМВ да не се тормозят със старите лади и москвичи.
BMW RuLzZz !!!

ПредишнаСледваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook