Починах:)
Модератори: mitaka7, Общи модератори
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Господи
Третия цилиндър на отделен колянов вал ли е :mha:
Аз бих му се изсмял зверски, такава простотия не бях чувал :mha:

Аз бих му се изсмял зверски, такава простотия не бях чувал :mha:
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Е някои V12 и други си изключват половината цилиндри на сфетофар например, ама за Варбург-а - де да знам, може да са я овладяли по-рано тая технология
.

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Взел съм си пакетче семки пред ПЦто ,чопля и чета
Човека с варбурга сигурно е имал предвид че след определени километри все някой цилиндър не работи ,което е класика .. цяла година карах варбург ,беше 4 годишен на 20 К км. кукла .. наистина вареше към 150-155 ,ама погоряваше ,под 7 извън града не падаше дори и с 70 ,а от 90-100 нагоре беше ламя..като чета така съм имал модела с 57 коня ,малее ,лудница.. а в завой държи първото ми място по най нестабилен автомобил който съм карал ,а аз съм карал доста .. то така се и метнах накрая ,като едно хлътване в канавка с 40 км/ч ми коства носач ,главина ,рейка ,полуоска , лостова система за скоростите ,изкривена рама
и загубена завинаги геометрия на левите врати ,както и неотстранимо теглене наляво .. така си и патува де.. а ,забравих да спомена че от чисто нов вали вътре от люка ,ама като казвам вали ,рибки да гледаш под седалките.. 



Alexi написа:Взел съм си пакетче семки пред ПЦто ,чопля и четаЧовека с варбурга сигурно е имал предвид че след определени километри все някой цилиндър не работи ,което е класика .. цяла година карах варбург ,беше 4 годишен на 20 К км. кукла .. наистина вареше към 150-155 ,ама погоряваше ,под 7 извън града не падаше дори и с 70 ,а от 90-100 нагоре беше ламя..като чета така съм имал модела с 57 коня ,малее ,лудница.. а в завой държи първото ми място по най нестабилен автомобил който съм карал ,а аз съм карал доста .. то така се и метнах накрая ,като едно хлътване в канавка с 40 км/ч ми коства носач ,главина ,рейка ,полуоска , лостова система за скоростите ,изкривена рама
и загубена завинаги геометрия на левите врати ,както и неотстранимо теглене наляво .. така си и патува де.. а ,забравих да спомена че от чисто нов вали вътре от люка ,ама като казвам вали ,рибки да гледаш под седалките..
В такъв случай само мога да ти се изсмея с съжаление и да ти кажа че си попаднал на Вартбург-боклук или т.нар. Вартбурзи от трети вид - с калпава фабрична сглобка.
Моя извънградско каквото и да го правя над 8л/100 км не качва дори при пълно натискане.
На твоя вероятно центровката му е била зле.Баща ми като ми разправя едно време тия майстори по уж специализираните сервизи колко ги "владеели" центровките направо паднах да се хиля.
Моя също е с шибедах и НИКОГА,АМА НИКОГА и капчица не е прониквала в купето!
Тва за третия цилиндър няма да го коментирам щото е пълна глупост.
А колкото до стабилноста...друго и не очаквах да кажеш защото първото впечатление което оставя е точно такова.Това че колата се накланя не означава че е "хипер нестабилна".Ако те кача при един фен от СТЗ да видиш с какви скорости как взима завоите без колата да се обръща ще разбереш за какво говоря.
BMW RuLzZz !!!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Wartburg написа:Моя извънградско каквото и да го правя над 8л/100 км не качва дори при пълно натискане.
...
А колкото до стабилноста...друго и не очаквах да кажеш защото първото впечатление което оставя е точно такова.Това че колата се накланя не означава че е "хипер нестабилна".Ако те кача при един фен от СТЗ да видиш с какви скорости как взима завоите без колата да се обръща ще разбереш за какво говоря.
Сега вече съм сигурен,че сме сбъркали марката




Never mistake motion for action...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Момчета събудете се
Не знам аз как вървят тия машини, но единствените ми спомени като малък са, че това беше единствената кола от тия пред блока, на която като седнеш на капака и се огъва
Не че нещо, просто детски спомени
А и още нещо си спомням за първи път като видях, че под капака има 3 цилиндъра и много се озадачих 

Не знам аз как вървят тия машини, но единствените ми спомени като малък са, че това беше единствената кола от тия пред блока, на която като седнеш на капака и се огъва



- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
[steeN] написа:Момчета събудете се
Не знам аз как вървят тия машини, но единствените ми спомени като малък са, че това беше единствената кола от тия пред блока, на която като седнеш на капака и се огъваНе че нещо, просто детски спомени
А и още нещо си спомням за първи път като видях, че под капака има 3 цилиндъра и много се озадачих
Ламарината се огъва ама това не ми пречи,поне карам кола на ШАСИ!!!
А колкото до трите цилиндъра...нека са три ама мачка лади с по 1 път и полвина по голяма кубатура и с по 4 цилиндъра

BMW RuLzZz !!!
Lion написа:Wartburg написа:Моя извънградско каквото и да го правя над 8л/100 км не качва дори при пълно натискане.
...
А колкото до стабилноста...друго и не очаквах да кажеш защото първото впечатление което оставя е точно такова.Това че колата се накланя не означава че е "хипер нестабилна".Ако те кача при един фен от СТЗ да видиш с какви скорости как взима завоите без колата да се обръща ще разбереш за какво говоря.
Сега вече съм сигурен,че сме сбъркали маркатаЯ да махате тия БМВ-та, бе ей! Под носа ни от толкова години се движат ULTIMATE SPORTING MACHINES и ние да не разберем...
![]()
![]()
Еми разбирам че те е яд че вашите БМВ-та горят по 15-20 градско и не можете да ги нахраните но ПОНЕ ВЪРВЯТ ЯКО щото ладите и те харчат по 15 градско ама хич не вървят

Машината има доста добри характеристики като за соц автомобил - 0-100 11 секунди.Максимална скорост 165 км/ч.
Разход на гориво градско - 8-8.5л ; извънградско 6-7.5л/100км

Пък като не вярвате само мога да ви се смея,какво ли друго може да се очаква от хора които преди 2 дена са взели книжка и тати им е купил БМВ да не се тормозят със старите лади и москвичи.
BMW RuLzZz !!!
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани