реглаж на предница
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
реглаж на предница
Купих си нови летни гумета и искам профилактично да мина на реглаж на предницата на моята Е46-ца....обаче като се позамислих не ми е ясно как става номера- отдолу шарнирът е капсулован за носача- остава само от муфата на кормилните накрайници...явно сходимостта не се регулира?! или аз съм в грешка?
кажете някъде където има добър стенд и не се чака с дни...
кажете някъде където има добър стенд и не се чака с дни...
- skp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 10.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 535D 2012
Разправят, че в Ауто Хеед имали много яка апаратура за реглаж, но аз лично не съм ходил и не мога да споделя впечатления. С предишната ми кола съм ходил в Радиал под моста Чавдар. Там човека ми направи много добро впечатление. Прегледа ми доста обстойно предница преди реглажа и откри повреда въпреки, че колата току що беше излязла от сервиз за ремонт на предница. Оправих проблема и се върнах. Човека първо изравни налягането в гумите и после направи реглажа, нещо което не съм виждал да правят на две други места преди това.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Пичовете бяха много-добри, в Радиал, но вече не работят там. Реглажа и сервиза бяха на ниво, но там сега е гумаджийница. Аз също търся къде да си направя реглаж.
- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
Пичове в София са 3- Радиала 2000 и само в единия правят стенд.На гърба на Мелницата и Сточна гара.На Е46-цата отпред се прави само сходимост а отзад се прави страничен наклон и сходимост.
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- King^of^Darknes
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 525i 2004
когато вкарах моита бимба за смяна на шарнир оня кретен явно не ми беше направил реглажа и след като си взех колата карах точно 1 километар и след един завои вече на правото колата почна да се варти и излетях от пътя така и не разбрах каде беше проблема аз лично обвинявам механика защото още щом хванах волана го осетих някак си много лек а колата седеше много различно на пътя от преди
ако някои има представа дали аз сам си виновен или механика да сподели мнение карах с 90 100 километра а пътя беше влажен гумите ми бяха на 5000 километра почти нови когато колата се завартя се опитах да я изправя но напразно
ако някои има представа дали аз сам си виновен или механика да сподели мнение карах с 90 100 километра а пътя беше влажен гумите ми бяха на 5000 километра почти нови когато колата се завартя се опитах да я изправя но напразно

- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Колега, на това му се вика несъобразена с пътните условия скорост! и болидите от Ф1 излитат от пистата по същия начин...
след смени на шарнири, накрайнци или каквото и да било по окачването се прави задължително реглаж! въпросът е къде имат качествено оборудване и къде разбират, щото аз съм виждал как като не могат да отвият нещо- викат майната му, и така е добре, и вземат парите!
след смени на шарнири, накрайнци или каквото и да било по окачването се прави задължително реглаж! въпросът е къде имат качествено оборудване и къде разбират, щото аз съм виждал как като не могат да отвият нещо- викат майната му, и така е добре, и вземат парите!
- King^of^Darknes
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 525i 2004
alexsch написа:Колега, на това му се вика несъобразена с пътните условия скорост! и болидите от Ф1 излитат от пистата по същия начин...
след смени на шарнири, накрайнци или каквото и да било по окачването се прави задължително реглаж! въпросът е къде имат качествено оборудване и къде разбират, щото аз съм виждал как като не могат да отвият нещо- викат майната му, и така е добре, и вземат парите!
може и да си прав но този път го знам на изуст карал сам много по бързо във много силен дъжд и колата не е мърдала година и половина минавам от там по 2 пъти на ден и знам каде с колко мога да крам в случея карах бавно защото все пак взимах колата от сервиз и както по горе написах волана ми се струваше някак си лек.
не казвам че не сам безгрешен или нещо такова това може да се случи на много хора но си мисля че механикат е виновен поради една от следните причини когато отидох да си взема колата говорих първо с шефа още не бях пристигнали работниците и тои ми каза че остава да се довърши нещо и ако бързам да мина вечерта да си я взема но аз казах че ще изчакам минаха 30 минути и доидоха работниците и момчето което правеше моита кола каза че колата е готова и няма нищо да се пипа по нея. та моита самнения са че не е направен реглажа. истинският проблем идва от това че не ми дадоха фактура а и аз не си поисках защото ги мислех за точни хора.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
alexsch написа:Колега, на това му се вика несъобразена с пътните условия скорост! и болидите от Ф1 излитат от пистата по същия начин...
след смени на шарнири, накрайнци или каквото и да било по окачването се прави задължително реглаж! въпросът е къде имат качествено оборудване и къде разбират, щото аз съм виждал как като не могат да отвият нещо- викат майната му, и така е добре, и вземат парите!
След смяна на шарнир не се изисква реглаж, след смяна на накрайник-задължително реглаж!
- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
Колега каквото и да сменяш по ходовата част без "биалетки и тампони на стабилизираща" щанга на Е46 е препорачително да не кажа (задължително) да мине стенд.Най вече както прецени клиента.
- skp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 10.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 535D 2012
Четейки тази тема възникна един много интересен въпрос у мен. Сетих се, че като си закача лаптопа към колата има един модул, който се казва Steering-Angle Sensor. Та като ида там и въртя кормилото се дават едни ъгли на завиване и на наклон. Предполагам, че се ползват от DSC-то. Чудно ми е като се прави реглаж на предницата дали някой се съобразява с тях. Аз си мисля, че при реглаж кормилото трябва да се постави в средно полжение в зависимост от показанията на Steering-Angle Sensor-а а не на око, както става на повечето места. Ама не съм много сигурен де ...
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Lyubo написа:Колега каквото и да сменяш по ходовата част без "биалетки и тампони на стабилизираща" щанга на Е46 е препорачително да не кажа (задължително) да мине стенд.Най вече както прецени клиента.
Колега, я ме отвори какво се размества на реглажа, когато се сменя шарнинр? Имай на предвид, че аз съм маниак на тема подръжка на колата, но това не включва пари за напълно ненужни процедури.
- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
Значи например ти е разбит външния шарнир.От там страничния наклон се измества,а като се измести наклона на гумата се измества и сходимостта.Монтираш новия носач и гумата застава по съвсем друг начин и от там биага пак стенда.И за това е препоръчително да се закачи на стенд и ако има отклонение да се регулира.80% от тези случаи имат отклонение.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Добре, съгласих се, че теоритично може да стане, но:
1. Ако си направил сходимост при здрави шарнири, които в последствие се разбиват и биват заменени с нови, сходимостта не се променя.
2. Имаш ли представа колко трябва да са разбити шарнирите, за да окажат влияние на страничния наклон, а оттам и на сходимостта? Трябва да си луд да си караш колата така!
1. Ако си направил сходимост при здрави шарнири, които в последствие се разбиват и биват заменени с нови, сходимостта не се променя.
2. Имаш ли представа колко трябва да са разбити шарнирите, за да окажат влияние на страничния наклон, а оттам и на сходимостта? Трябва да си луд да си караш колата така!
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани