проблем при висока скорост на 525д !!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

проблем при висока скорост на 525д !!!

Мнение от map13 » 27 Апр 2008, 1:48

проблема е следния : на магистрала до 200 набира няма проблем но когато ги стигне оборотомера застива на 4000 оборота и стрелката на разходомера се връща на 10л и не иска да върви повече ...все ми се струва, че това не е нормално ...
много ще съм благодарен на някой които може да помогне, че това ме смущава!!
Христос воскресе
Последна промяна map13 на 29 Апр 2008, 20:48, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 27 Апр 2008, 2:21

Воистина Воскресе колега,
да няма ограничител на скороста тая твоита бегачка ?
разясни дали друг път си вдигал над 200.. та сега е искала само 200 ?

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 27 Апр 2008, 10:38

ограничава помпата по някакъв начин..
с какви гуми си ?
да не лъже много километража и да си караш с 220 например ..
тя повече май и не може :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 27 Апр 2008, 11:54

ми първият път бях с 235/45/17 goodyear а преди няколко дни като го направи с 225/55/16 .... а иначе максимално съм и правил 220 но по наклон поради този проблем.... тя самата кола спира да върви а има още мегдан да се кара ... аз рядко карам с много висока скорост но ме притеснява самия проблем и искам да го отстраня ...

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 27 Апр 2008, 12:50

Явно не е от гумите... аз съм със същите...
Но за да спира така.. горивен, въздушен филтър, на картерните газове също ако не си го сменял..
После почваш дюзи... помпи .. но все си мисля че най вероятно от филтър нещо да е :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 27 Апр 2008, 20:58

ми горивния го сменях, въздушния го сменям на 4000км..... преди време ми споделиха, че може да е вакум маркуч явно след празниците диагностика ще ме чака ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 28 Апр 2008, 13:15

според мене е от подкачващата помпа, то явно не и стига горивото
Последна промяна asasin18 на 13 Май 2008, 17:29, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: проблем при висока скорост на 525д !!!

Мнение от pazokolarov » 29 Апр 2008, 17:34

map13 написа:
ЧЕСТИТО РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО

За малко да тръгна да си избирам коледен подарък :mhihi:

Незнам при последните Е39 дали ДДЕ-то сравнява съответствието между обороти на двигателя и скорост на автомобила. Примерно ако съединителя е за смяна и приплъзва при по-високо натоварване, може да се получи този ефект на ограниаване на работата на двигателя. Защото щом разходомера се връща на 10, занчи компютъра е намесен 100% в схемата, т.е. задейства се някакво ограничение.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 29 Апр 2008, 20:53

:uups: то трябва и акъл не само храна

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 21.03.2007

Мнение от vanko_terziev » 30 Апр 2008, 9:59

Хм....Аз имам сходен проблем,карам колата така от около 2-3 месеца,но не съм намерил време да я оправя.....
Ще започна малко по отдалеч.Когато купувах колата преди година от предишния собственик,я изкарах на магистралата и опънах до край!Колата не искаше да вдига повече от 170 км. :!: Закарах я в BOSH сервиз(в Пловдив) .Майстора там като я видя,каза дай да врътнем 2 кръгчета да я чуя!!!! Докато се качи и я изпъна малко,веднага каза-чуваш ли как нещо свисти!!!!Спряхме я ,и се оказа ,че някакво маркуче-(някакъв тънък маркуч)от към турбината се беше скъсал!!!!Смени го и колата излетя.Всичко заедно с диагностоката ми струва 25 лева.
Съжалявам,че тогава не разбрах къде точно се намира това маркуче.
BMW Team Varna

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 21.03.2007

Мнение от vanko_terziev » 30 Апр 2008, 10:03

Забравих да спомена,че след смяната на този маркуч(подчертавам беше наистина тънък),ми изчистиха някаква грешка в компютъра!
BMW Team Varna

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 29 Юли 2008, 14:36

днес разбрах какво е чудото което спирало моята кола да литне :lol: ... та смених регулатора на налягането на турбокомпресора и колата литна но лошата новина е че и турбото ми е тръгнало и ще трябва да го сменям като се развали за да премахна изцяло проблема !!!
Благодаря на всички за мненията и съветите !! :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Сливен-София

Мнение от Paco77 » 29 Юли 2008, 20:54

map13 написа: ..... но лошата новина е че и турбото ми е тръгнало и ще трябва да го сменям !!!


Колега подскажи малко за тая турбина как разбра че е заминала? Гореше ти по малко масло , свирукаше или ..?
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 29 Юли 2008, 23:56

а аз да попитам 525Д не са ли само коман реал, и не са ли без турбина.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Мнение от lakmus » 30 Юли 2008, 1:57

hellbull написа:а аз да попитам 525Д не са ли само коман реал, и не са ли без турбина.

Че комон рейл без турбина има ли ? :shock: :uups: ???

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook