Да сложа ли Газ???
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Аз до са съм карал 2 бмв-та карбураторни на газ. 518 на м10б18 мотор.
Както каза и Ванката по-горе, ако ти сложат грамотно бутилката и ако не сложиш бутилка 100 кила колата ама ептем не ляга. Ако си имаш и хубави пружини отзад няма да се разбере, че има газова.
Багажника на е28 е дълбок и като я джаснеш към края си остава достатъчно място за багаж и тежестта се разпределя по-равномерно и не се смъква задницата.
Ако имаш газова от малките 25 литра както имах аз това тежи пълно около 40 кила, един пълен резервоар тежи 70 кила, значи ако сложиш тази малка газова отзад и караш с 10 литра бенз, колата ти е изчислена заводски да го поеме и няма да губи нито стойка нито динамика нито нищо.
Са много трябва да се пазите от газаджиите щото повечето са пишман газаджии, това дето го писа тано с телта не е най-шокиращото, но е разбираемо.
Тази снимка е само малък пример за това как се образоват газаджиите, чуват оттук оттам, попрочитат нещо (много рядко) и всеки става газаджия.
Ако си намериш:
а) читав човек
б) читава бутилка
няма да имаш проблеми, просто уравнение от две части и една неизвестна и тя е колко ще я караш тая кола?
Моята газова на карба ми костваше 200 лева, избих ги още първия месец.
Ако набуташ 1000 според зависи карането ти ще е малко по-дълго.
Но ти ако си на инжекция може да ти е по-скъпо зарад газ инжекционна.
Както каза и Ванката по-горе, ако ти сложат грамотно бутилката и ако не сложиш бутилка 100 кила колата ама ептем не ляга. Ако си имаш и хубави пружини отзад няма да се разбере, че има газова.
Багажника на е28 е дълбок и като я джаснеш към края си остава достатъчно място за багаж и тежестта се разпределя по-равномерно и не се смъква задницата.
Ако имаш газова от малките 25 литра както имах аз това тежи пълно около 40 кила, един пълен резервоар тежи 70 кила, значи ако сложиш тази малка газова отзад и караш с 10 литра бенз, колата ти е изчислена заводски да го поеме и няма да губи нито стойка нито динамика нито нищо.
Са много трябва да се пазите от газаджиите щото повечето са пишман газаджии, това дето го писа тано с телта не е най-шокиращото, но е разбираемо.

Тази снимка е само малък пример за това как се образоват газаджиите, чуват оттук оттам, попрочитат нещо (много рядко) и всеки става газаджия.
Ако си намериш:
а) читав човек
б) читава бутилка
няма да имаш проблеми, просто уравнение от две части и една неизвестна и тя е колко ще я караш тая кола?
Моята газова на карба ми костваше 200 лева, избих ги още първия месец.
Ако набуташ 1000 според зависи карането ти ще е малко по-дълго.
Но ти ако си на инжекция може да ти е по-скъпо зарад газ инжекционна.
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
има 28 литрови бутилки, които са много удобни и практични
с една външна зареждачка и си готов
аз така си имам място и за баскасата и за газовата бутилка
и пак багажник огромен 




- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
аз съм с газов инжекцион и съм доволен от моя Дзвер(E28 528i),харчи ми само 12,5-13 на 100.Системата ми е Lovato,а бутилката българска и дори и след година не е започнала да изпуска
баси...това си е музеен експонат,не за ежедневна употреба...
газ?зависи от много неща,93-94г,монтирах газ на Е21,320,карбуратор,6 цил. 119к.с.,пътувах много и се изплати за около 3 месеца,обаче,в продължение на две три години се наложи два пъти да сменя плочката на електронното запалване и контрол на работа двигателя,два пъти капачка делко+един път палец,един път кабели от делко до свещи,и съответно гърнета...според мен решението за по-ниски разходи е смяна на автомобила с подходящ спрямо възможности и необходими параметри...
ако не можем да си помогнем,поне да не си пречим...
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
axel_stz написа:аз съм с газов инжекцион и съм доволен от моя Дзвер(E28 528i),харчи ми само 12,5-13 на 100.Системата ми е Lovato,а бутилката българска и дори и след година не е започнала да изпуска
колега а колко ти взеха за 2.8цата????????
има ли разлика във вървенето на газ и на бензин,чух че при газ-инжекция разликата била по неусезателна!?!?!?
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
М20 1година карбуратор и 1Ljetronik никакъв проблем.Много гърми ако ти се свиди газта.Трябва добър монтаж и точно регулиране - градско за В20 14 литра (бях я накарал да върви на газ повече срещу скромните 25 литра на 100км.)За 4ри камерния карбуратор е цяла наука подаването на газ без оригиналната плочка която кара двигатела да диша през две дупки по 20мм, а за jetronik-a оригинална плочка + изключване на компа,инжекторите и помпата, и каране само с почистваща присадка в бензина. Относно килограмите не мисля, че 30л. бутилка товари колата повече от музиките които мъкнем.Тръбата на средното гърне замина, но това е добър повод от другата седмица да съм само с нова тръба ( без гърне ). Успех за сега е далавера, онези с пластмасовите двигатели да завиждат.
- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
"Дзверо"го взех окомплектован с газовата с-ма,но ми казаха,че с монтажа
е излязла около 600лв.(преди 1год.).Колкото до вървенето-разлика има.Моят съвет е такъв:Ако искаш само да се возиш пускаш газта,но като решиш,че ти се"ТИЧКА"просто превключваш на бензин и си ти човека.Но нали знаеш,че винаги има едно"НО"!В моя случай но-то се оказа препоръчително продухване на дюзите поне веднъж годишно,което ми струва 150лв.-ДА СА МИ ЧЕСТИТИ!!!
е излязла около 600лв.(преди 1год.).Колкото до вървенето-разлика има.Моят съвет е такъв:Ако искаш само да се возиш пускаш газта,но като решиш,че ти се"ТИЧКА"просто превключваш на бензин и си ти човека.Но нали знаеш,че винаги има едно"НО"!В моя случай но-то се оказа препоръчително продухване на дюзите поне веднъж годишно,което ми струва 150лв.-ДА СА МИ ЧЕСТИТИ!!!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
такаааам,сега дойде ред и аз да си кажа мнението относто газЪ
така карал съм коли на гас доста и съм бил в двете положения,карал съм коли на нафта до болка,моята кола е на бензин и ще буде само на бензин до като аз съм й собственик
Сега ще обясня защо.
1-о: както казаха колгеи по-горе газта ебава майката(с извинение)на много части от до,мързи ме да изброявам,чийто цени както знаете при нашите бмв-та не са като на ладата
и в един момент се оказва че парите който избиваш с газовата за 1 година на 2-та ги удвояваш но като разход по двигателя(и не само).сега някой ще кажат е да ама то и на бензин пак няма гаранция че няма да има проблеми,е да ама на гас имаш гаранция че ще ще има проблеми,и от там автоматично съкращаваш живота на двигателя и автомобила като цяло
2-о: миризмата на гас-най отвратителното нещо което може да ми направи впечатление в една кола.Имал съм случей в който едно "тарикатче" ще се возим при него в един ц200 компресор,ама много нагласен ала бала кожи-можи,ел пакети-макети,качваш се вътре и те лъва оная ти миризма на гас и ти идва да се гръмнеш,за вървежа няма да споменавам.
3-о:така тука ще пиша на големи букви защото е важно
ВИЖДАЛ СЪМ КАКВО ПРАВИ ГАЗТА С М20Б20,А ИМЕННО КУПЧИНА СКРАП-ИЛИ С ДРУГИ ДУМИ ДВИГАТЕЛЯ Е ЗА ОСОВЕН РЕМОНТ,КОЙТО Е ОКОЛО 1000 ЛЕВА,ИЛИ НАПРАВО ЗА ДРУГ ДВИГАТЕЛ,КАТА ТУКА ИДВА МОМЕНТА В КОЙТО ТРЯБВА ДА СИ ЗАДАДЕМ ВЪПРОСА ИМА ЛИ СМИСЪЛ ЗА РАЗЛИКА ОТ 3-5 ЛЕВА НА 100КМ ДА СИ СЪСИПВАМЕ КОЛИТЕ???аз лично мисля че не
като заключение мога да кажа че по-изгодно би било тая кола да си я оставиш за кеф,а за вол да вземеш един пасатор 3-ка тди или 1.8 и на него да му сложиш гас.
едит:има и друг вариант да си опичаме акъла и да се стремим да изкарваме достатъчно че да можем да караме на бензин

така карал съм коли на гас доста и съм бил в двете положения,карал съм коли на нафта до болка,моята кола е на бензин и ще буде само на бензин до като аз съм й собственик

Сега ще обясня защо.
1-о: както казаха колгеи по-горе газта ебава майката(с извинение)на много части от до,мързи ме да изброявам,чийто цени както знаете при нашите бмв-та не са като на ладата



2-о: миризмата на гас-най отвратителното нещо което може да ми направи впечатление в една кола.Имал съм случей в който едно "тарикатче" ще се возим при него в един ц200 компресор,ама много нагласен ала бала кожи-можи,ел пакети-макети,качваш се вътре и те лъва оная ти миризма на гас и ти идва да се гръмнеш,за вървежа няма да споменавам.
3-о:така тука ще пиша на големи букви защото е важно

ВИЖДАЛ СЪМ КАКВО ПРАВИ ГАЗТА С М20Б20,А ИМЕННО КУПЧИНА СКРАП-ИЛИ С ДРУГИ ДУМИ ДВИГАТЕЛЯ Е ЗА ОСОВЕН РЕМОНТ,КОЙТО Е ОКОЛО 1000 ЛЕВА,ИЛИ НАПРАВО ЗА ДРУГ ДВИГАТЕЛ,КАТА ТУКА ИДВА МОМЕНТА В КОЙТО ТРЯБВА ДА СИ ЗАДАДЕМ ВЪПРОСА ИМА ЛИ СМИСЪЛ ЗА РАЗЛИКА ОТ 3-5 ЛЕВА НА 100КМ ДА СИ СЪСИПВАМЕ КОЛИТЕ???аз лично мисля че не


като заключение мога да кажа че по-изгодно би било тая кола да си я оставиш за кеф,а за вол да вземеш един пасатор 3-ка тди или 1.8 и на него да му сложиш гас.

едит:има и друг вариант да си опичаме акъла и да се стремим да изкарваме достатъчно че да можем да караме на бензин

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Весо-ти на тва нашето бензин ли му казваш
остави хората да си преценят кой с кво да кара.Ти си караш на бензин аз карам на газ защото бМВто го карам рядко тъй като имам още 2 коли ама излезе ли от гаража доста километри го чакат..И другите коли също са ми на газ макар че горят доста малко бензин ама с газта си е още по на далавера..._ години карах 528 на бензин и плюех газта и дадох една торба пари за тоа буламач дето ни го продават по бензиноколонките и в момента който усетих сладоста на газта вече не искам да чувам за бензин.Е има го и момента ако на ден минаваш по 10на км наистина почти нема ефект от газовицата но за тия като нас дето през месец два сменяме маслата таа дума бензин ни е вече непонятна...поне за мен
НЕКА всеки карас каквото си иска--та нали той си плаща за удоволствието 







- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
bmwfena написа:Весо-ти на тва нашето бензин ли му казваш![]()
остави хората да си преценят кой с кво да кара.Ти си караш на бензин аз карам на газ защото бМВто го карам рядко тъй като имам още 2 коли ама излезе ли от гаража доста километри го чакат..И другите коли също са ми на газ макар че горят доста малко бензин ама с газта си е още по на далавера..._ години карах 528 на бензин и плюех газта и дадох една торба пари за тоа буламач дето ни го продават по бензиноколонките и в момента който усетих сладоста на газта вече не искам да чувам за бензин.Е има го и момента ако на ден минаваш по 10на км наистина почти нема ефект от газовицата но за тия като нас дето през месец два сменяме маслата таа дума бензин ни е вече непонятна...поне за мен
![]()
![]()
НЕКА всеки карас каквото си иска--та нали той си плаща за удоволствието
аз ти казвам какви са ми личните впечатления и убеждения,а има и една друга причина поради която не съм съгласен със слагането на гасови уредби и тя е че е излезнала от завода за да се кара на бензин,по италия има много който са заводски на гас ама там е друга бира.принципно +ве и -и можеме да си редиме с часове и пак няма да се разбереме

- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
пичове тва с тая Газ НЕе работа,за тва си имате една Евридейка дето харчи 6/100 било то газ или бензин дизел и готово,аз за тва си купих ПОЛО,па после БМВ то ми ще е на бензин па да харчи и 20 кеф цена нема
ама кат искам да се воза без пари искарвам ПОЛО то и те така
ама кат искам да се воза без пари искарвам ПОЛО то и те така
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ами аз лятото през седмица съм на морето--трее с полото ли да ходяScott написа:пичове тва с тая Газ НЕе работа,за тва си имате една Евридейка дето харчи 6/100 било то газ или бензин дизел и готово,аз за тва си купих ПОЛО,па после БМВ то ми ще е на бензин па да харчи и 20 кеф цена нема
ама кат искам да се воза без пари искарвам ПОЛО то и те така







- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
фена е много прав
и аз не харесвам качеството на бензина в България
цените му европейски, качеството като за 4-тия свят
и аз не харесвам качеството на бензина в България
цените му европейски, качеството като за 4-тия свят

- ///milko way
- ентусиаст
-
- Мнения: 1089
- Регистриран на: 25.12.2002
- Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
- Кара: не кара пил-ама пий карал
ми то и колите са ни от 4тия свят
-ако дойде някой Немец на Калояново ще си помисли,че е на ретро парад

-ако дойде някой Немец на Калояново ще си помисли,че е на ретро парад


Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани