Спортен филтър-КиН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Scouser
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 274
- Регистриран на: 20.07.2006
- Местоположение: Детройт, Плевен
Недейте се кара бе хора. Всички имате право до някъде. Спортен филтър само, ако ще и хладинлник да му сложиш, до колелата ще стигнат МАКС 5 к.с. Сега не знам на какво викате "Генерация" обаче най-много магарета се изкарват от смяна на колекторните тръби Има огромна разлика между качествено направени ,изобретени от инжинери колектори и такива които някой си ги е правил сам.
Например-
http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BMI&Product_Code=SU-BE39M-HEADERS&Category_Code=superheaders
Тези колектори за 540 ( $3800 не случайно) дават 30к.с. на маховика. Ако се прибави това http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BMI&Product_Code=SU-BE39M-HEADERS-RCATS&Category_Code=supersprintcats , това http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BMI&Product_Code=SU-BE39-F-PIPE&Category_Code=superx и това http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BMI&Product_Code=SU-BE39-540-EX-76&Category_Code=ssex заедно със хубав филтър и ще е много близко до 40-45 к.с. не са никак недупостими.
Друг е въпроса дали си заслужава за около $8000-$9000. Така че недейте да спорите за глупости, всичко е комбинация от елементи, само един от елементите сам не прави разлика, обаче комбинацията от няколко е забележима.
Ето ви малко графики на различни БМВ-та с различни комбинаций и колко коня правят:
http://bmw540ifun.com/Dynos&QtrMile.htm
Например-
http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BMI&Product_Code=SU-BE39M-HEADERS&Category_Code=superheaders
Тези колектори за 540 ( $3800 не случайно) дават 30к.с. на маховика. Ако се прибави това http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BMI&Product_Code=SU-BE39M-HEADERS-RCATS&Category_Code=supersprintcats , това http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BMI&Product_Code=SU-BE39-F-PIPE&Category_Code=superx и това http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BMI&Product_Code=SU-BE39-540-EX-76&Category_Code=ssex заедно със хубав филтър и ще е много близко до 40-45 к.с. не са никак недупостими.
Друг е въпроса дали си заслужава за около $8000-$9000. Така че недейте да спорите за глупости, всичко е комбинация от елементи, само един от елементите сам не прави разлика, обаче комбинацията от няколко е забележима.
Ето ви малко графики на различни БМВ-та с различни комбинаций и колко коня правят:
http://bmw540ifun.com/Dynos&QtrMile.htm
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Не се караме колега
Нали затова са форумите да поспорим. Просто някой хора си говорят празни приказки без покритие.
Ето моите испускателни колектори преди да ги монтирам.
http://img521.imageshack.us/my.php?imag ... 013tj8.jpg
Генерацията ми след колекторите също е сменена със две прави тръби на 63мм до последното гърне без катализатор без средно гърне. Не казвам че няма разлика но но не е нешо много фрапиращо. Сега колегата излезе с постановка че било процентно повишението. Вярно е ама все пак и аз съм със 192 кс фабрично така че не е чак кой знае колко разликата.
Понеже пиша и чета също и в някой германски сайтове ще кажа само че колега с М50 В25 в германия със сменен колянов вал от М50 В28 с по къси биели със сменена изходяща генерация от колектора до последното гърне. Със дросели от М3 със Щрик валове 256/244 и от 192 фабрични на диното едва 245кс А всезнайкото ще ми обеснява че с един умрял филтър ще искара 40кс на страшната му 540-ка. Е как да стане??? Язък само че осрахме темата и от един филтър направихме цялостен перформънс
Не че не стана интересно де


Ето моите испускателни колектори преди да ги монтирам.
http://img521.imageshack.us/my.php?imag ... 013tj8.jpg
Генерацията ми след колекторите също е сменена със две прави тръби на 63мм до последното гърне без катализатор без средно гърне. Не казвам че няма разлика но но не е нешо много фрапиращо. Сега колегата излезе с постановка че било процентно повишението. Вярно е ама все пак и аз съм със 192 кс фабрично така че не е чак кой знае колко разликата.
Понеже пиша и чета също и в някой германски сайтове ще кажа само че колега с М50 В25 в германия със сменен колянов вал от М50 В28 с по къси биели със сменена изходяща генерация от колектора до последното гърне. Със дросели от М3 със Щрик валове 256/244 и от 192 фабрични на диното едва 245кс А всезнайкото ще ми обеснява че с един умрял филтър ще искара 40кс на страшната му 540-ка. Е как да стане??? Язък само че осрахме темата и от един филтър направихме цялостен перформънс




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: ре
Всичко това е така,твоите твърдения,моите,има и други методи.Това последното ,което си описал е така,но скъпо за тази малка разлика в мощноста.В Калифорния има цял институт в който изобретяват и произвеждат суперчапджъри за европейски коли,струват м/у 6-10 000$,монтират се без модификации,комплекта включва абсолютно всичко+софтуеар,инсталационно време 12-16ч.,вдигат мощноста с 120-200к.с. в зависимост от модела.slavianko написа:Не се караме колегаНали затова са форумите да поспорим. Просто някой хора си говорят празни приказки без покритие.
Ето моите испускателни колектори преди да ги монтирам.
http://img521.imageshack.us/my.php?imag ... 013tj8.jpg
Генерацията ми след колекторите също е сменена със две прави тръби на 63мм до последното гърне без катализатор без средно гърне. Не казвам че няма разлика но но не е нешо много фрапиращо. Сега колегата излезе с постановка че било процентно повишението. Вярно е ама все пак и аз съм със 192 кс фабрично така че не е чак кой знае колко разликата.
Понеже пиша и чета също и в някой германски сайтове ще кажа само че колега с М50 В25 в германия със сменен колянов вал от М50 В28 с по къси биели със сменена изходяща генерация от колектора до последното гърне. Със дросели от М3 със Щрик валове 256/244 и от 192 фабрични на диното едва 245кс А всезнайкото ще ми обеснява че с един умрял филтър ще искара 40кс на страшната му 540-ка. Е как да стане??? Язък само че осрахме темата и от един филтър направихме цялостен перформънс![]()
Не че не стана интересно де
![]()
- savo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 25.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual
Kartoff написа:Аз на моята съм с такъв филтър... Така си я купих с него. Панелен на мястото на оригинлния... За година и нещо съм го чистил 4-5 пъти, на всяка смяна на маслото и между смените... Горе долу излиза на около 6000 км по едно миене... Мия го с обезмаслител Меглио и става супер, но съм пробвал и с оригиналния комплект на К&Н и нищо не стана, а само дадох 50 лева и от комплекта ползвам само флакончето за омасляване след измиване... Иначе Меглиото може да се намери във всеки магазин за перилни препарати и е към 7 лева, а има и такова масло във флакончета, което се продава за под 10 лева и така излиза доста по евтино
Изпрах го филтъра с Меглио, но какъв омаслител да купя и от къде
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
само сменяш филтъра, ама я кажете звука променя ли се ? защото се чудя да сменям моя с панелен, или да махна кутията и да сложа конусен.. като се излулира около него за топъл въздух
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани