Въпрос за M20B23KE и M20B23LE
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- K27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Върджин Папрат Бийч
Въпрос за M20B23KE и M20B23LE
Въпроса е свързан с различните характеристики на горните двигатели през годините, когато са произвеждани:
1. M20B23KE е произвеждан 1980-1982г. и е вграждан в Е21 323i. Горивна система K-Jetronic, 143 к.с. @ 5300 и 205 нМ @ 4000;
2. M20B23LE е произвеждан и вграждан само в Е30, горивна система L-Jetronic, но има разлики в мощността:
а) Когато е произвеждан в периода 1982-83г., мощността е 139 к.с. @ 5300, нютон метрите са същите както при M20B23KE - 205 нМ @ 4000;
б) Когато е произвеждан в периода 1983-85г., мощността е 150 к.с. @ 6000, и пак нютон метрите са същите както при M20B23KE - 205 нМ @ 4000.
Знае ли някой какво точно е правено по мотора и какви точно модификации са извършвани, като изключим горивната система, която при M20B23KE е на мотор с по-голяма мощност, в сравнение с M20B23LE до 1983г., а с по-малка, в сравнение с M20B23LE от 1983-85г.?
1. M20B23KE е произвеждан 1980-1982г. и е вграждан в Е21 323i. Горивна система K-Jetronic, 143 к.с. @ 5300 и 205 нМ @ 4000;
2. M20B23LE е произвеждан и вграждан само в Е30, горивна система L-Jetronic, но има разлики в мощността:
а) Когато е произвеждан в периода 1982-83г., мощността е 139 к.с. @ 5300, нютон метрите са същите както при M20B23KE - 205 нМ @ 4000;
б) Когато е произвеждан в периода 1983-85г., мощността е 150 к.с. @ 6000, и пак нютон метрите са същите както при M20B23KE - 205 нМ @ 4000.
Знае ли някой какво точно е правено по мотора и какви точно модификации са извършвани, като изключим горивната система, която при M20B23KE е на мотор с по-голяма мощност, в сравнение с M20B23LE до 1983г., а с по-малка, в сравнение с M20B23LE от 1983-85г.?
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Re: Въпрос за M20B23KE и M20B23LE
Значи колега и за го бях задавал тоя въпрос защото имам един матор такъв но никой не ми отговори конкретно ,мисля че има наколко вида бутала и по точно чела на буталата с изпъкнали и с равни а някой разправя и за вдлъбнати някви дефорсе но незнам каква е изтината аз съм виждал само равни и едни с изпъкнало чело с формата на ромб или нещо от рода
,аз имам със равните

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Разликата е в степента на сгъстяване, респективно на буталата!
Може и да има разлика в усправлението на горивото но това може би няма кой да ти го каже със сигурност тук!
Може и да има разлика в усправлението на горивото но това може би няма кой да ти го каже със сигурност тук!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
- K27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Върджин Папрат Бийч
Ако има разлика в биелите, то трябва да има и различни валове и различен ход на буталата...
все пак, блока е един и същ...
В главите има ли някакви разлики или не?

В главите има ли някакви разлики или не?
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
K27 написа:Ако има разлика в биелите, то трябва да има и различни валове и различен ход на буталата...все пак, блока е един и същ...
В главите има ли някакви разлики или не?
Разликата в биелите е в дебелината иначе хода е еднакъв, но би трябвало да има разлика и във валовете, заради дебелината на биелите

За главите не знам дали има разлика

- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Разлика в хода няма, и в главите също!
Разлика в управлението на заполването също няма
Всичко е с делко 
Разлика в управлението на заполването също няма



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Разлика в управлението на заполването също няма Wink Всичко е с делко Idea


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Виж в това отношение съм бос
Не съм много наясно с механичното управление на заплаването щото такова животно не съм имал никога
Аз си мислех че като е с делко е все тая...


Аз си мислех че като е с делко е все тая...


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Storm Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 25.03.2008
//Zender написа:Разлика в управлението на заполването също няма Wink Всичко е с делко Idea![]()
Извинявам се, имах в предвид разликата в делката и различния момент на "църкане" на искрата.
тва не се ли регулира като се върти делкото ?
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Storm Rider написа://Zender написа:Разлика в управлението на заполването също няма Wink Всичко е с делко Idea![]()
Извинявам се, имах в предвид разликата в делката и различния момент на "църкане" на искрата.
тва не се ли регулира като се върти делкото ?

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе големи сте бастуни! То и аз съм бастун ама как се управлява бобината
Смисъл кога да се прекъсва тока към нея та да отдава електрическата енергия под формата на искра?!?



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани