Въпрос за M20B23KE и M20B23LE

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Върджин Папрат Бийч

Въпрос за M20B23KE и M20B23LE

Мнение от K27 » 24 Апр 2008, 18:07

Въпроса е свързан с различните характеристики на горните двигатели през годините, когато са произвеждани:

1. M20B23KE е произвеждан 1980-1982г. и е вграждан в Е21 323i. Горивна система K-Jetronic, 143 к.с. @ 5300 и 205 нМ @ 4000;
2. M20B23LE е произвеждан и вграждан само в Е30, горивна система L-Jetronic, но има разлики в мощността:
а) Когато е произвеждан в периода 1982-83г., мощността е 139 к.с. @ 5300, нютон метрите са същите както при M20B23KE - 205 нМ @ 4000;
б) Когато е произвеждан в периода 1983-85г., мощността е 150 к.с. @ 6000, и пак нютон метрите са същите както при M20B23KE - 205 нМ @ 4000.

Знае ли някой какво точно е правено по мотора и какви точно модификации са извършвани, като изключим горивната система, която при M20B23KE е на мотор с по-голяма мощност, в сравнение с M20B23LE до 1983г., а с по-малка, в сравнение с M20B23LE от 1983-85г.?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Re: Въпрос за M20B23KE и M20B23LE

Мнение от BMWPower » 24 Апр 2008, 21:47

Значи колега и за го бях задавал тоя въпрос защото имам един матор такъв но никой не ми отговори конкретно ,мисля че има наколко вида бутала и по точно чела на буталата с изпъкнали и с равни а някой разправя и за вдлъбнати някви дефорсе но незнам каква е изтината аз съм виждал само равни и едни с изпъкнало чело с формата на ромб или нещо от рода ;) ,аз имам със равните
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 25 Апр 2008, 8:36

Разликата е в степента на сгъстяване, респективно на буталата!
Може и да има разлика в усправлението на горивото но това може би няма кой да ти го каже със сигурност тук!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 25 Апр 2008, 9:25

........и в управлението на запалването........
Изображение

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 25 Апр 2008, 10:08

Има разлика и в биелите ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Върджин Папрат Бийч

Мнение от K27 » 25 Апр 2008, 16:28

Ако има разлика в биелите, то трябва да има и различни валове и различен ход на буталата... :roll: все пак, блока е един и същ...
В главите има ли някакви разлики или не?

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 25 Апр 2008, 18:35

K27 написа:Ако има разлика в биелите, то трябва да има и различни валове и различен ход на буталата... :roll: все пак, блока е един и същ...
В главите има ли някакви разлики или не?


Разликата в биелите е в дебелината иначе хода е еднакъв, но би трябвало да има разлика и във валовете, заради дебелината на биелите ;)

За главите не знам дали има разлика :confused:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 25 Апр 2008, 22:55

Има но не и в класическите модели 323 ;)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 25 Апр 2008, 23:54

Разлика в хода няма, и в главите също!
Разлика в управлението на заполването също няма ;) Всичко е с делко :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 26 Апр 2008, 11:44

Разлика в управлението на заполването също няма Wink Всичко е с делко Idea
:bowdown: :bowdown:Извинявам се, имах в предвид разликата в делката и различния момент на "църкане" на искрата.
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 26 Апр 2008, 13:15

Виж в това отношение съм бос :uups: Не съм много наясно с механичното управление на заплаването щото такова животно не съм имал никога :roll:
Аз си мислех че като е с делко е все тая... :uups:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 25.03.2008

Мнение от Storm Rider » 26 Апр 2008, 14:32

//Zender написа:
Разлика в управлението на заполването също няма Wink Всичко е с делко Idea
:bowdown: :bowdown:Извинявам се, имах в предвид разликата в делката и различния момент на "църкане" на искрата.

тва не се ли регулира като се върти делкото ?

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 26 Апр 2008, 16:55

Storm Rider написа:
//Zender написа:
Разлика в управлението на заполването също няма Wink Всичко е с делко Idea
:bowdown: :bowdown:Извинявам се, имах в предвид разликата в делката и различния момент на "църкане" на искрата.

тва не се ли регулира като се върти делкото ?


:yes:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 27 Апр 2008, 6:16

Абе големи сте бастуни! То и аз съм бастун ама как се управлява бобината :roll: :?: Смисъл кога да се прекъсва тока към нея та да отдава електрическата енергия под формата на искра?!?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Върджин Папрат Бийч

Мнение от K27 » 27 Апр 2008, 23:54

Значи има разлика и в управлението на запалването, така ли?!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook