Относно фреон за климата и пълнене
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Това със запечатването ме накара много да се смеяkraininski написа:а да си чувал че тоя климатик се и запечатва а не само пълни?!
много хора съм виждал да се чудят защо климатика духа 3-4 дни след пълнене от хладилен техник и после пак не ще...


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Аз понеже не разбирам от климатици и питах един познат който се занимава и незнам защо ама и той почна да се смее и вика "аман от простотии"
Каза че е напълнил над 200 климатика и още не е "запечатвал" и проблеми за сега няма. Явно този дето е свършил за 3-4 дена просто е имало някъде пробив в системата.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Еми то за това и аз нямам фреон в системата явно има пробив, явно ще се наложи да дам 80 лв за пълнене масло на компресора и там някакъв маркер.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
До миналата година и моя климатик трябваше да се пълни по 2-3 пъти в годината щото според разградските майстори все нещо ставало (клапан изпускал и т.н) докато накрая Slavianko не ме прати при правилния човек
откри от къде идва проблема (просто радиатора на климатика,който е отпред беше спукан на 4 места) смениха ми го напълниха го (това стана ако не се лъжа юли месец 2007) и от тогава насам никакви ядове. Преди това редовно се случваше септември да ми напълнят с-мата и като мине зимата пускаш климатика и няма никой. Такива запечатвания и т.н не съм чувал да има.Просто ако всички клапани на с-мата са изрядни и радиаторите също няма какво да се "запечатва"

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Именно. Мен ме притеснява да не излезе че имам спукано някъде по радиатора, че колкото буклуци се бяха набили по него...
Ама то ще си каже, онзи ден неможах да отида заради ангажименти, ама до няколко дни ще отидя да го заредя и ще видим... 


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Ми братле преди да ти го заредят накарай ги да ти прегледат системата и ако тече първо си отстрани проблема и тогава зареждай. На повечето майстори им е най лесно да ти вземат парите за зарядка щото става бързо и лесно и ти вземат парите и после ти си чупи главата.dj_ennsy_1 написа:Именно. Мен ме притеснява да не излезе че имам спукано някъде по радиатора, че колкото буклуци се бяха набили по него...Ама то ще си каже, онзи ден неможах да отида заради ангажименти, ама до няколко дни ще отидя да го заредя и ще видим...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Аз за зареждане няма да плащам нищо
мой човек ще ми го прави, който се занимава с такива работи, но ще е кофти ако е спукан, че ще трябва да давам пари за нов... ама още не се знае де, може и да е ОК всичко, на което се надявам 


Няма да забравя миналото лято как си смених перката на климатика и се зарадвах че всичко е ОК,отивам зареждам климатика и оп майстора вика радиатора има теч,вика най добре нов вземи че един път като тръгне и после няма спиране
бягам вземам нов и отново весел че климатика ще стане и оп компресора буталцата вътре не правят налягане включва компресора ама КПД само на високи обороти и то над 2500.Намерих 2-ра ръка компресор перфектен че нов не се бара,смениха ми клапанчето от където се зарежда фреона заредиха го масло му сложиха системата мисля беше 1550 +-50 и всичко си стана ОК .Каза ми само майстора да отида това лято да ми смени-филтър на фреона било добре да се смени ама човека отложи за сега защото може би тогава вече ме съжали 


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Баце ти си за съжаление с тези 1550+лв Къде е тоя майстор да го убия със станцията му за зарежданеdango написа:Няма да забравя миналото лято как си смених перката на климатика и се зарадвах че всичко е ОК,отивам зареждам климатика и оп майстора вика радиатора има теч,вика най добре нов вземи че един път като тръгне и после няма спиранебягам вземам нов и отново весел че климатика ще стане и оп компресора буталцата вътре не правят налягане включва компресора ама КПД само на високи обороти и то над 2500.Намерих 2-ра ръка компресор перфектен че нов не се бара,смениха ми клапанчето от където се зарежда фреона заредиха го масло му сложиха системата мисля беше 1550 +-50 и всичко си стана ОК .Каза ми само майстора да отида това лято да ми смени-филтър на фреона било добре да се смени ама човека отложи за сега защото може би тогава вече ме съжали


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Днеска заредих Р134 + някаква добавка (било добре ако компресора е за Р12 какъвто е моя) и сега става хладилник в колата. Заредих 1200гр Р134 , понеже толкова бяха достатъчни за 6 градуса на духалките. Преди да ми заредят системата ми тестваха дали имам теч, после я вакумираха и накрая я заредиха. Излезе ми всичко 140лв.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
само да вметна от опит
климатика ми е с Р12 по принцип, миналата година го пуснах всичкия и отидох и ми заредиха Р134 вече една година климатика си работи екстра даже еи ся се прибирам и бях го надул на макс и съм премръзнал
та ако има въпроси по тази тема да знаете
климатика ми е с Р12 по принцип, миналата година го пуснах всичкия и отидох и ми заредиха Р134 вече една година климатика си работи екстра даже еи ся се прибирам и бях го надул на макс и съм премръзнал


та ако има въпроси по тази тема да знаете

dango написа:Няма да забравя миналото лято как си смених перката на климатика и се зарадвах че всичко е ОК,отивам зареждам климатика и оп майстора вика радиатора има теч,вика най добре нов вземи че един път като тръгне и после няма спиранебягам вземам нов и отново весел че климатика ще стане и оп компресора буталцата вътре не правят налягане включва компресора ама КПД само на високи обороти и то над 2500.Намерих 2-ра ръка компресор перфектен че нов не се бара,смениха ми клапанчето от където се зарежда фреона заредиха го масло му сложиха системата мисля беше 1550 +-50 и всичко си стана ОК .Каза ми само майстора да отида това лято да ми смени-филтър на фреона било добре да се смени ама човека отложи за сега защото може би тогава вече ме съжали
Виждам че темата е стара но да попитам и аз съм от Бургас. Би ли ми препоръчал някой майстор може и твоя ако си доволен
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Гледам ,че темата за климатици и аз да се впиша.. Ами аз моя не съм го сменял от две години когато Явор ме праща при негови хора и ми го пълниха с оригиналния старият си ..От тогава си работи ама нещо напоследък беше почнало на мирише гадно пък и парното не топлеше много на слабите степени . Миналата седмица ходих да сменям масла и филтри на колата , че беше станало време и им викам дайте да погледнем и филтъра на климатика, че не съм го сменял от 6 месеца и като го отворихме само дето не се разпадна в ръцете ми ... И целият беше нахакан с пясък и боклуци ..Направо ..Как е възможно за толкова малко време ? После сложихме новият и веднага още като пуснах парното и още на минимума и се усеща, а онзи ден и климата и тя - направо за няколко минути си охлажда много яко в колата както беше миналото лято.Така,че колеги призива ми е към тези колеги който миналото лято не са имали проблем с климатиците и ако случайно това лято като ги включат и им се струва,че охлаждат слабо, сменете си филтрите на климатиците - това е МНОГО ВАЖНО ! Предвид по какви пръшясали пътища караме явно е,че тези филтри трябва да се сменят на всеки преход от сезона -примерно сега от пролет към лято и след това от зима към пролет пак ..
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани