ремъци

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

ремъци

Мнение от Jenerala » 21 Апр 2008, 19:36

Който може да помага! Колицата я взех есента и до сега никакви проблемации, но смених само масло и филтри. Сега когато ползвам климатика извън градско няма проблеми но в града на ниски обороти и на място започва да се чува шум като от ремък(все едно преплъзва ремъка) и климата започва да не работи както трябва, като набера скорост и са оправя, моля някой да ми обясни набързо какво върти този ремък и дали е само един. Благодарско предварително :help: [/b]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 20.01.2008
Пол: Мъж
Кара: Е61
Детайли за колата: 525ix

Мнение от klita » 21 Апр 2008, 19:53

Може и да не от ремъка а да е демпферна шайба(абе как се пише това). Миналото лято имах такъв проблем с другата ми кола.Но нека който знае повече да каже.
Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Благоевград

Мнение от g-powerr » 21 Апр 2008, 22:20

да, един е ремъка за климатика и струва 35лв в Дару. върти единствено компресора ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 21 Апр 2008, 22:23

благодаря за инфото колега :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 23 Апр 2008, 22:36

За съжаление смених ремъците но свистенето на ниски обороти от което спира да работи климатика не се оправи :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 20.01.2008
Пол: Мъж
Кара: Е61
Детайли за колата: 525ix

Мнение от klita » 24 Апр 2008, 1:18

Jenerala написа:За съжаление смених ремъците но свистенето на ниски обороти от което спира да работи климатика не се оправи :(


А тази шайба за която бях споменал провери ли я? Когато тя е развалена се върти около оста си, и спира целия ремък. Ама нека и другите колеги да кажат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Мнение от Wolfen » 24 Апр 2008, 2:49

klita написа:
Jenerala написа:За съжаление смених ремъците но свистенето на ниски обороти от което спира да работи климатика не се оправи :(


А тази шайба за която бях споменал провери ли я? Когато тя е развалена се върти около оста си, и спира целия ремък. Ама нека и другите колеги да кажат.


Колега, можеш ли да посочиш коя точно е тази шайба? можеш ли да я покажеш на линк от RealOEM.com ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 20.01.2008
Пол: Мъж
Кара: Е61
Детайли за колата: 525ix

Мнение от klita » 24 Апр 2008, 7:31

Wolfen написа:
klita написа:
Jenerala написа:За съжаление смених ремъците но свистенето на ниски обороти от което спира да работи климатика не се оправи :(


А тази шайба за която бях споменал провери ли я? Когато тя е развалена се върти около оста си, и спира целия ремък. Ама нека и другите колеги да кажат.


Колега, можеш ли да посочиш коя точно е тази шайба? можеш ли да я покажеш на линк от RealOEM.com ?


ето линк http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2093&hg=11&fg=18
номер 1 от графиката

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Мнение от Wolfen » 24 Апр 2008, 8:10

благодаря :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 24 Апр 2008, 11:48

днес ще ходя на майстор по климатиците да видим какво ще каже той и ще пиша за резултата :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 24 Апр 2008, 12:33

може и сам да я погледнеш тя ако е прецакана е видимо 99% ;)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 24 Апр 2008, 12:50

А каква е логиката нависоки обороти да работи, а на ниски да преплъзва. и знае ли някой колко долу горе колко струва?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 20.01.2008
Пол: Мъж
Кара: Е61
Детайли за колата: 525ix

Мнение от klita » 24 Апр 2008, 13:31

Jenerala написа:А каква е логиката нависоки обороти да работи, а на ниски да преплъзва. и знае ли някой колко долу горе колко струва?

Ами логика има, ама като не съм техническо лице а само един банков чиновник как да ти я обесня :mhihi:
Сега малко по серизно. Тази шайба представлява 2 метални шайби свързани помежду си с гума. Когато се накъса тази гума коляновия вал върти но но движението не се предава по ремъка нормално, в смисъл че в самото начало на накъсване при високи обороти гумата закача и предава въртенето. А климатика не работи,защото автоматично се изключва когато няма добро въртене на ремъка,т.е. не нагнетява добре.
И сега ако разбрахте нещо евала на мен :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 24 Апр 2008, 17:00

Ходих преди малко на климатикаджия(това звучи като чикиджия) :mhihi: та същия каза че твърдо при мен не е от шайбата, а проблема е в обдухването което докато си на място се поема от перката , като или перката не се задейства на пълна мощност както трябва да е когато е включен климатика или е от клапите(м/у перката и мотора) които са с бакум и се регулират автоматично, но в моя случай при включен климатик и на място задължително трябва да са отворени а те не са, но според него е по вероятно да е от перката(ЛОШО-650лв.)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 20.01.2008
Пол: Мъж
Кара: Е61
Детайли за колата: 525ix

Мнение от klita » 24 Апр 2008, 19:55

Jenerala написа:Ходих преди малко на климатикаджия(това звучи като чикиджия) :mhihi: та същия каза че твърдо при мен не е от шайбата, а проблема е в обдухването което докато си на място се поема от перката , като или перката не се задейства на пълна мощност както трябва да е когато е включен климатика или е от клапите(м/у перката и мотора) които са с бакум и се регулират автоматично, но в моя случай при включен климатик и на място задължително трябва да са отворени а те не са, но според него е по вероятно да е от перката(ЛОШО-650лв.)


Пак ще кажа,че не разбирам много ама вярвай ми ако при включен климатик не се върти перката добре, ще го усетиш веднага, т.е. колата започва да прегрява и хвърля водата(ако говорим за перката на радиатора де).

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook