Един недоволен от собственика си М20 (Разказ в картинки)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Един недоволен от собственика си М20 (Разказ в картинки)

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
wow...
и как се прави този номер ? много обороти ли ?

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Диляне, това което ми направи впечатление е не скъсаният клапан а това че всмукателните клапани са опирали доста дълго време в буталата
Затова и се е скъсала тарелката
Грешката най-вероятно е в неправилно зацепване или последвало разместване на разпределителния спрямо коляновия вал
Може да е и от намалянето на височината на блока. Има и друг вариант, да си сложил вал с повече лифт и да не си ни казал 




е21 345 0-402м 12.18


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
и аз съм на мнението на том,че тоз матор не е бил зацепен правилно
иначе не е на гъзара


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
КОфти положение
Вала е с повече лифт, хлабината на клапаните беше огромна
Може би над 2 мм
Изобщо не погледнах на момента че клапаните са чукали в буталата
Сега като прочетох и се загледах в снимките
Той беше бая шумен 



Изобщо не погледнах на момента че клапаните са чукали в буталата




Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Аз подобен резултат видях след като парче свещ Бош иридиум от 5.05лв с ДДС от Ауто плюс (Хладилника) на 2500км посети горивната камера за малко.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Ей,Данка много съжелявам...На какво се дължи тази ексцесия? Не е само от по-големия лифт от шрик-а нали? Ако беше от това нямаше да е само едно буталото с дупка...А и клапана на счупеното бутало си е цял значи за да има такава дупка или трябва да е имало детонации като при състезателен двигател за да се стопи буталото или трябва нещо да е влязло в цилиндъра за да се получи така...Разкажете малко повече че да ги пазиме тия М20ки...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
DrivinGGoD написа: или трябва да е имало детонации като при състезателен двигател за да се стопи буталото или трябва нещо да е влязло в цилиндъра за да се получи така...Разкажете малко повече че да ги пазиме тия М20ки...
таа дупка не прили4а да е от стопено

Не, нямало е детонацииDrivinGGoD написа:............А и клапана на счупеното бутало си е цял значи за да има такава дупка или трябва да е имало детонации като при състезателен двигател за да се стопи буталото или трябва нещо да е влязло в цилиндъра за да се получи така...





Аааа и още нещо....някой да отиде на ушен лекар, не чува достатъчно



е21 345 0-402м 12.18


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Сашо, мотора от детонаций се получава съвсем други бели! Тва си е хард дупка от клапана, а леглото му беше на парчета в пети и шести цилиндър
Много кофти работа!
Може би наистина е била жулена доста главата!
Пружините са също яки така че не е от обороти и увисване на клапани!

Може би наистина е била жулена доста главата!
Пружините са също яки така че не е от обороти и увисване на клапани!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани