Малко помощ

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.03.2008
Пол: Мъж
Кара: 730 F01

Мнение от nikolai_nedkov » 19 Апр 2008, 17:19

не са сваляли турбот

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 19 Апр 2008, 17:31

казах ти , че само на компютърна диагностика на колата няма нищо да се види... И все пак проблемът е от този електромагнитен клапан и от онзи на самото турбо (уестгейта, който всъщност е мембрана). Когато дадеш много газ налягането се вдига максимално бързо... Клапаните не го упрвляват правилно и .. знаеш какъв е резултата. Аз бих сменил първо електромагнитният клапан. Ако това не оправи нещата - бих потърсил друг уестгейт. Разбира се ти сам си решаваш какво да правиш. Все пак цялата система е много сложна и може да са различни причините да не сработва идеално. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 19 Апр 2008, 17:34

между другото сега се сетих - питай Кронос какъв проблем е имал и как го е оправил ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.03.2008
Пол: Мъж
Кара: 730 F01

Мнение от nikolai_nedkov » 19 Апр 2008, 17:35

Къде се намират този клапан и уестгейта на турбото

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.03.2008
Пол: Мъж
Кара: 730 F01

Мнение от nikolai_nedkov » 19 Апр 2008, 17:38

как му е nikname на кронос

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 19 Апр 2008, 17:44

kronos е ника му.

Електромагнитният клапан е номер 1 на схемата: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45

Уестгейта е на самото турбо. Мъркучето номер 12 влиза в уестгейта.

Първо триябва да се пробва номер 1. Сменя се за 10 мин. Трудно се достига малко, но който познава мотора не разглобява нищо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 19 Апр 2008, 19:42

Сменяй ел. клапана и си готов.
Маха се само вакумния резервоар за да стигнеш до него.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 7.06.2007
Местоположение: София
Кара: Х6

Мнение от veseling » 19 Апр 2008, 21:12

може да пробваш и дебитомера. Тоя не се хваща на диагностика. Трябва да сложиш изправен. Най-лесно се пробва като откачиш буксата му. Ако има макар и леко подобрение е от него. След като аз смених моя, колата направо полетя, иначе не можеше да вдигне повече от 160-70 км

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 19 Апр 2008, 21:21

Колко пари е тоя ел.клапан?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 19 Апр 2008, 21:40

baga написа:Колко пари е тоя ел.клапан?


Около 120лв.
Той дебитомера май задължително се сменя. Повечето с 320д не сменят нищо и за това им е излязла лоша слава че не вървят :mhihi: , а с подходящ сетъп за около 1000лв. тръгва доста добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.04.2007

Мнение от stanulov » 20 Апр 2008, 0:19

колега 100% е дебитомер след 10 дни лутане по сервизи и
откачане и тестване на какво ли не се оказа това на компютъра не го покозва като грешка

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.03.2008
Пол: Мъж
Кара: 730 F01

Мнение от nikolai_nedkov » 20 Апр 2008, 8:54

Дебитомера го дава на софтуера че работи добре.Те я гледаха като я карат и той си беше наред.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 20 Апр 2008, 10:43

stanulov написа:колега 100% е дебитомер след 10 дни лутане по сервизи и
откачане и тестване на какво ли не се оказа това на компютъра не го покозва като грешка


А какви бяха проблемите на колата?

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.03.2008
Пол: Мъж
Кара: 730 F01

Мнение от nikolai_nedkov » 20 Апр 2008, 12:54

Този електромагнитен клапан http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
ми излиза с еднакъв номер като този, който е за AGR http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
Не може ли тъй като съм изолирал AGR-а просто да ги обърна двата клапана.Ако е от него ще си проличи предполагам.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook