Oil Service
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Oil Service
Здравейте,
Имам следния въпрос. В сервиза където ми сменяха маслото, нямаха възможност да занулят бордовия компютър и всеки път като паля ми дава, че е за смяна. Вече изминах бая километри така и се чудя дали има смисъл да ходя да ми го занулят? Проблем ли ще е ако карам така до следващата смяна на масло? Чувал съм, че някои BMW-та спират да палят заради това.
Благодаря предварително.
Имам следния въпрос. В сервиза където ми сменяха маслото, нямаха възможност да занулят бордовия компютър и всеки път като паля ми дава, че е за смяна. Вече изминах бая километри така и се чудя дали има смисъл да ходя да ми го занулят? Проблем ли ще е ако карам така до следващата смяна на масло? Чувал съм, че някои BMW-та спират да палят заради това.
Благодаря предварително.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
може си го занулиш сам с комбинация от ключа като го въртиш по позиция 1 2 и копчхето за зануляване на пробега .. ама траа разтърсиш как точно беше комбинацията, че съм я забравил
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
аз пробвах на моята и резултата е следния:
натискам копчето на километража и го държа около 5 сек натиснато
без да го пускам давам ключа в положение 1
пускам копчето и на километража светва ресет, а до него 1
патискам пак и пускам 1-цата става на 2-ка
пак натискам - 2-ката на 3-ка и нищо.....
къде бъркам
натискам копчето на километража и го държа около 5 сек натиснато
без да го пускам давам ключа в положение 1
пускам копчето и на километража светва ресет, а до него 1
патискам пак и пускам 1-цата става на 2-ка
пак натискам - 2-ката на 3-ка и нищо.....
къде бъркам

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
и накрая какво стана занули ли го ? опиши случая
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- xtreme_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 6.01.2008
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
колега значи процедурата е следната ...
натискаш левия бутон като през това време и завърташ ключа на първа позиция и междевременно държиш бутона натиснат около 5 сек.Би следвало да ти изпише нещо от сорта на OIL SERVICE or INSPECTION при което пусни бутона и пак го натисни и задръж за нови 5 сек докато дисплея мисля че ще почне да премигва и тогава трябва наново да натиснеш бутона и да го пуснеш без да задържаш.По принцип това работи при мене но мисля че на моделите от 1999 може и да не работи а да трябва да се дава накъсо едни неща под капака което пак е доста лесно.Успех!
натискаш левия бутон като през това време и завърташ ключа на първа позиция и междевременно държиш бутона натиснат около 5 сек.Би следвало да ти изпише нещо от сорта на OIL SERVICE or INSPECTION при което пусни бутона и пак го натисни и задръж за нови 5 сек докато дисплея мисля че ще почне да премигва и тогава трябва наново да натиснеш бутона и да го пуснеш без да задържаш.По принцип това работи при мене но мисля че на моделите от 1999 може и да не работи а да трябва да се дава накъсо едни неща под капака което пак е доста лесно.Успех!
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
да, и при мен стана с комбинацията с копчетата и ключа- много добре е обяснено в аутодата-та.
при мен се ресетна нов сервизен интервал 30 000 км - при вас така ли е?
при мен се ресетна нов сервизен интервал 30 000 км - при вас така ли е?
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Някъде четох, че ойл сървис периода зададен от БМВ е 15000км, но е препоръчително маслото да се сменя на 10000км. Тоест, като си ресетнеш ойл сървиса става на 15000км и започва да намалява. Надявам се, че не греша? аз след около 2000км ще сменям масло и тогава ще го ресетна това... пък ще видим какво ще стане 

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
ще взема тия дни да го пробвам да видя какъв ще е ефекта , аз смяната на маслото си я записвам по километраж 10 000 са оптималния вариант до 22 000 излиза ама е за синтетика като са били нови 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
19 и 7 май беше даваш на късо с едно кабелче задаржаш на контакт докато преброиш до 10 и си готов ама това с Е36цата го правех 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани