Какви са тези скорости - Getrag 223 ... ?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Какви са тези скорости - Getrag 223 ... ?

Мнение от amd » 13 Апр 2008, 23:49

Здравейте колеги, отново съм в отбора на Е34-ките! Има нещо обаче, което не ми дава мира, а именно, че са много къси скоростите на тази, която взех. Колата по ВИН излиза '91, М50Б20. На 5-та предавка със 100км/ч съм на около 3500 оборота, което си е доста. Видях, че скоростната кутия не пасва точно и е хваната с едни заварки, та реших да ви питам дали вие може да разгадаете от какво БМВ е тази кутия. Отдолу пише следното :

Getrag 223

2200022594

Моята теория е, че са сложени къси скорости на къс диференциал и затова са такива високи оборотите, но чак пък толкова? Дали тези скорости не са от БМВ с друг двигател? М20-ковите например стават ли?
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 13 Апр 2008, 23:53

Дифа ти какъв е?

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 14 Апр 2008, 0:44

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=21074 , на гетрака 5-та му е директна , виж дифа къв е ;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 14 Апр 2008, 8:48

Това най-вероятно е някакъв дъртанян кутия :mhihi:
Тази кола е с неприятно къса трансмисия ... Виж диф-а какъв е и почни да търсиш някакъв доста по-дълъг, напищи какво му е числото :idea:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 14 Апр 2008, 9:07

аз пък съм с гетраг 260 обаче дифа ми е 4.27 и на петта 3000 оборота са ми 97-8 км някъде (доста дразнещо)сега обаче си купих диф 3.25 и се надявам да се оправят нещата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 14 Апр 2008, 10:17

А аз мислех че моята е с много къси скорости... те не че са дълги де... на 5-та с 3000 оборота движи с 110км.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 14 Апр 2008, 14:52

Има стандарт ,по който аналогии се правят на 5-та предавка при 1000 мин-1 честота на въртене на коляновия вал :idea: Това на 100 км/ч на 5-та не дава никаква реална представа ,защото разликите нарастват в прогресия с нарастване на честотата на въртене. Така например ,при положение ,че съм с Гетраг 280 и диф 3,64 и на 5-та предавка при 3000 мин-1 съм на около 120 км/ч ,то на 6000 мин-1 на 5-та предавка съм с тчоно 241 км/ч - там където стандратния Гетраг 260 е с около 200 км/ч ...


Георги Пенчев
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 14 Апр 2008, 17:50

Благодаря на всички за отговорите, много ми харесва да съм част от Е34 подфорума, тук се дават изключително полезни и съдържателни мнения, а не като в Е30 подфорума :mhihi:
Онзи ден страшно се изморихме с баща ми и ме мързеше да я качвам и назад за диференциала, но тези дни ще легна и ще проверя дали има табелка на дифа (дано, че иначе гадателство). Аз като потърсих из нета и форума (2 часа ровене преди да пусна темата) установих, че май Гетраг 260 оригинално се слага на Е34-ките 520 с М50. Ясно е, че има и ZF, който има по-дълги числа. Аз си мислех първи, че е била ZF и сега като е Getrag, а дифа е същия, затова идва разликата. Но пак ми се вижда много. Ще си поиграя и с едни формулки да смятам. Георги даде много показателен пример, защото си мислех, че ако на 3000 си със 100км/ч, на 6000 си с 200км/ч, но явно не се смята толкова лесно. Значи има шанс и да дигне 200 тая кола преди ограничител :mhihi: Надявам се, че така ще дърпа много по-яко с късите скорости, но ще покарам и се притеснявам да не почне да ме дразни из софийския трафик. Ако ме подразни най-лесно по-къс диф (в краен случай от тд/тдс :lol: ), но може пък и да ме изкефи да дръпвам някои дребни чекии с предно.
Явно скоростите не са оригиналдъ, ама как са ги нагодили не знам. Също не знам и от какво са. Всеки случай може и да са оригинални, но прототипни гетраци за М50, но са комбинирани с грешния диф.
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 13.05.2007
Местоположение: пазарджик

Мнение от vass » 14 Апр 2008, 22:05

Благодаря на всички за отговорите, много ми харесва да съм част от Е34 подфорума, тук се дават изключително полезни и съдържателни мнения, а не като в Е30 подфорума
Онзи ден страшно се изморихме с баща ми и ме мързеше да я качвам и назад за диференциала, но тези дни ще легна и ще проверя дали има табелка на дифа (дано, че иначе гадателство). Аз като потърсих из нета и форума (2 часа ровене преди да пусна темата) установих, че май Гетраг 260 оригинално се слага на Е34-ките 520 с М50. Ясно е, че има и ZF, който има по-дълги числа. Аз си мислех първи, че е била ZF и сега като е Getrag, а дифа е същия, затова идва разликата. Но пак ми се вижда много. Ще си поиграя и с едни формулки да смятам. Георги даде много показателен пример, защото си мислех, че ако на 3000 си със 100км/ч, на 6000 си с 200км/ч, но явно не се смята толкова лесно. Значи има шанс и да дигне 200 тая кола преди ограничител Надявам се, че така ще дърпа много по-яко с късите скорости, но ще покарам и се притеснявам да не почне да ме дразни из софийския трафик. Ако ме подразни най-лесно по-къс диф (в краен случай от тд/тдс ), но може пък и да ме изкефи да дръпвам някои дребни чекии с предно.
Явно скоростите не са оригиналдъ, ама как са ги нагодили не знам. Също не знам и от какво са. Всеки случай може и да са оригинални, но прототипни гетраци за М50, но са комбинирани с грешния диф.

Здравейте
ами незнам дълги ли са или къси, ама на 525 tds автоматик със 100км/ч на 5та съм с 1450/1480 обората

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook