Странен троен проблем
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Nickson
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: София, Лио-лин
- Кара: E 34
Странен троен проблем
Случката е следната:
Вчера вечерта си прибрах колата нормално в паркинга. Днес сутринта като тръгвах за работа, първо забелязах, че не загасна датчика за акумелатора. После като трябваше да завивам по тесните улички в квартала усетих, че волана мога да го завъртам само до някво полвинчато положение - в крайните точки ще ми трябва разбивач, толкова е стегнато. Тъй като трябваше да взимам колега, спрях пред тях и излезнах да видя нещо външно да ли няма поражения.
Като излязох навън се чуваше гаден стържещ звук - перката си върти, но ми се струва някак странно. Звукът е като от метал - някъв лагер да е заминал. Веднага върнах колата на паркинга, защото в това състояние нямаше да стигна далеч.
Помагайте.
Ако има майстор който да дойде да я види в София, Люлин 6, ще съм му много благодарен, защото не смея да я карам.
Вчера вечерта си прибрах колата нормално в паркинга. Днес сутринта като тръгвах за работа, първо забелязах, че не загасна датчика за акумелатора. После като трябваше да завивам по тесните улички в квартала усетих, че волана мога да го завъртам само до някво полвинчато положение - в крайните точки ще ми трябва разбивач, толкова е стегнато. Тъй като трябваше да взимам колега, спрях пред тях и излезнах да видя нещо външно да ли няма поражения.
Като излязох навън се чуваше гаден стържещ звук - перката си върти, но ми се струва някак странно. Звукът е като от метал - някъв лагер да е заминал. Веднага върнах колата на паркинга, защото в това състояние нямаше да стигна далеч.
Помагайте.
Ако има майстор който да дойде да я види в София, Люлин 6, ще съм му много благодарен, защото не смея да я карам.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Nickson
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: София, Лио-лин
- Кара: E 34
Нямах много време подробно да огледам, защото бързах за работа, не мога да твърдя, че всичко му беше ОК.
Евентуално някоя ролка да е сдала багажа?
Евентуално някоя ролка да е сдала багажа?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега, щом като живееш в Китайския квартал , отиваш в D&N срещу ЛУКОЙЛ и търсиш Росен
Казваш , Георги Пенчев със зеленото комби ме праща и ще свършите работа по най-лекия начин
Георги Пенчев


Георги Пенчев
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Nickson
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: София, Лио-лин
- Кара: E 34
Колега,
Би ли дал по-точни координати на D&N, че нещо не се сещам къде е точното местоположение?
Обадих се на Никола (Sachs) и пича обеща да дойде до паркинга в събота, защото в това състояние ме е страх да я карам, да не станат тежки последствията.
Би ли дал по-точни координати на D&N, че нещо не се сещам къде е точното местоположение?
Обадих се на Никола (Sachs) и пича обеща да дойде до паркинга в събота, защото в това състояние ме е страх да я карам, да не станат тежки последствията.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
нещо масълце на хидравликата???
или ремък на горепосочената?
щом като стърже може да тече от някъде и да се губи
прегледай за петна евентуално
или ремък на горепосочената?



щом като стърже може да тече от някъде и да се губи
прегледай за петна евентуално

- Nickson
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: София, Лио-лин
- Кара: E 34
Винаги когато потеглям си оглеждам колата отвсякъде, защото преди години така си тръгнах с две полуспаднали гуми от страната на пътника до шофьора и после последствията бяха две нови гуми
Сутринта огледах колата и няма течове под нея, маслото на хидравликата бързо ли се изпарява и какво на цвят петно остава?

Сутринта огледах колата и няма течове под нея, маслото на хидравликата бързо ли се изпарява и какво на цвят петно остава?
- Nickson
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: София, Лио-лин
- Кара: E 34
В събота дойде Никола (Sachs) да види колата на паркинга и констатира счупен лагер на алтернатора (не знам дали точно така чсе казва тази част - държи ролката която опъва ремъка). Стори му се доста странно, защото според него бензинови двигатели много рядко чупели, за разлика от дизелови.
Момчето обеща да се чуем и да доиде да оправи нещата, защото в събота не носеше в себе си такава част, но оттогава му е изключен телефона. Дано не му се е случило нещо и да оправи бимата.
На някои чупило ли му се е безпричинно тази част?
Момчето обеща да се чуем и да доиде да оправи нещата, защото в събота не носеше в себе си такава част, но оттогава му е изключен телефона. Дано не му се е случило нещо и да оправи бимата.
На някои чупило ли му се е безпричинно тази част?
- Nickson
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: София, Лио-лин
- Кара: E 34
Проблема вече е решен и реших да напиша каква беше точно диагнозата. Оказа се счупена "люлка" - за пръв път чух това име на часта от Йонко. Пича оправи колата, а като причина изтъкна - зверска интервенция преди аз да купя колата по натегане на ремъка, може би с щанга, вследствие на което леко се е пукнало. Така цели 3 години и сега се чупи. Съжалявам че нямах апарат да го снимам, но образно казано - да счупите менгеме на две.
Смених си ролките и ремъците плюс въпросната част след изписване с оригинална. Всичко това излезе плюс труд на 550 лева.
Сега колата пак хвърчи и съм много доволен.
Смених си ролките и ремъците плюс въпросната част след изписване с оригинална. Всичко това излезе плюс труд на 550 лева.
Сега колата пак хвърчи и съм много доволен.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани