Що е автопилот при ръчката?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 23.02.2008

Що е автопилот при ръчката?

Мнение от ibot » 10 Апр 2008, 20:25

значи,гледам колици в нета,но забелязвам че на някои със ръчни скорости има и автопилот.Карал съм автомат не един и два и круиз контрола ми е ясен,ама тва на ръчка автопилот ми е мъгла!И как е автомата при бензин 520 или му е малък мотора,знам че за дизелака е добре автомата ама за малък бензин очаквам мнения :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 10 Апр 2008, 21:19

тук повечето се явяват като метенсаркосис на Айртон Сена ,за справки виж при индуизма ,будизъм и т.н. и естествено ще ти кажат че автомат е за мухльовци а те са ръчкачи :mhihi: 520 Е39 вървеше много хубаво със стептроник автомат от мой спомени на един приятел колата..само стартът бил слаб (нали е стептроник) ама оттам нататък има програми за всяко желание но да не се забравя че е лимузина..
всеки автомат на бмв иска на всеки 80-100.000 км да му смениш маслото и филтъра в него + работа излиза по евтино от комплект съединител...то0 на всеки автомат е така..не се излъгвай от тия масла лонглайф..в германия лонглайф смятат до 100-200.000 км :mhihi:
така че ако решиш да взимаш автоматик което според мене е огромен плюс вземи и някой приятел който кара такъв да ти каже дали върви добре и т.н..като сменя скорости автоматика не трябва да се усеща нищо от самата смяна..ако има такова нещо значи маслото трябва да се смени и да се провери кутията...
и така:)

автопилот на ръчни има макар че според мене е лека измислица щото все пак трябва да превключиш на скорост

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 23.02.2008

Мнение от ibot » 13 Апр 2008, 20:46

ясно,щом има смяна а скоростите,значи не е за мен автопилота!Писнало ми е от 1-ва,хоп спри,хоп пак включи и т.н. всеки знае как и затова съм се спрял на автомат,е щом върви добре на 520-та значи е ок всичко,аз за поддръжка е ясно че си има процедури не съм каруцар,но искам удобства.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 13 Апр 2008, 21:04

Автоматикът е чудесен избор. Нямам идея как ще е 520, но на моята съм много доволен. Не ползвам нито стептроник, нито спорт режим и пак си върви супер. Маслото на автоматиците на Е39 не се води лонг лайф, а лайф тайм и по принцип не се обслужва. Аз обаче мисля да си го сменя. Има един проблем - трябва да се източи цялото, а то е около 11.5 литра. Много хора са го сменяли и са им сложили само 6 литра, което значи, че не е сменено изцяло и тогава си губи смисълът. Има и филтър вътре. Доколкото разбрах в Дару и Камор не го сменят, защото се води лайф тайм. Явно им е по-изгодно да ти сменят цялата кутия за 10К като и изтече този лайф тайм :) Някой ако знае къде може да се направи тази процедура както трябва, нека сподели.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 23.02.2008

Мнение от ibot » 14 Апр 2008, 12:52

аз така или иначе съм се спрял на автомат,ако изкочи някой запазен автомобил ръчка,може да се замисля,но ще бъде продаден и пак към автомата,но вече идва момента дали да е стептроник или обикновен автомат,всмисъл тоя стептроник дали ще се ползва,понеже баща ми хич не го ползва,та да не е само за красота,щото не съм спортна натура по принцип:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 14 Апр 2008, 13:27

Ами аз по-горе съм ти казал. Пробвах го няколко пъти и до там. Карам само на автомат, даже и спорт не ползвам. При 520 обаче не знам как ще е.
Може би ще имаш смисъл от стептроника. Аз все пак имам стотина коня в повече. Крюиз контрола обаче си го ползвам много извън града.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook