Особености след смяна на сегменти
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Особености след смяна на сегменти
Трябва ли да се спазват някакви правила след такъв ремонт? Да не се форсира над еди колко си оборота, да загрява повече преди потегляне колата или каквото и да е от сорта. Колко време се спазват тези правила, ако има такива?
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Пич, нямам нищо напротив теб, даже много ми допадаш с това слънце на челото
, но тук ранга старш ентусиаст как се дава?Според брой мнения ли ?

| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Сегментите се разработват за секунди , правилото с 3-те хиляди оборота лимит е за лагерите по коляновия вал (ако ги сменяш)
Ако сменяш само буталните пръстени ти предлагам да излезеш от сервиза настрани
Георги Пенчев

Ако сменяш само буталните пръстени ти предлагам да излезеш от сервиза настрани

Георги Пенчев
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
Колега сменяли сме сегменти и след като запали газ без да се съобразяваме с период на разработване
и няма никакви проблеми

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
А кога се караше с масло само за прочистване ли нещо такова което се сменя след 1000КМ .... Щото на един приятел Алдито беше му се е..ало м.ката и му правиха ремонт на мотора и кара до определени обороти и около 1000КМ с едно масло и го смени после... Това пък при какви условия се прави...
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Ами то аз така излязох- настрани, ама дали трябваше
За да е по- пълна информацията, смених също основни и биелни лагери. Майсторът вика да си я карам нормално, ама моето нормално не е много нормално 


Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
SaSo написа:А кога се караше с масло само за прочистване ли нещо такова което се сменя след 1000КМ .... Щото на един приятел Алдито беше му се е..ало м.ката и му правиха ремонт на мотора и кара до определени обороти и около 1000КМ с едно масло и го смени после... Това пък при какви условия се прави...
Маслото се сменя на 1000км когато е шлайфан вала и е с нови лагери


ktv написа:Ами то аз така излязох- настрани, ама дали трябвашеЗа да е по- пълна информацията, смених също основни и биелни лагери. Майсторът вика да си я карам нормално, ама моето нормално не е много нормално
По-добре стискай зъби едни 1500 - 2000км да я караш до 2500 или най-много 3000 оборота

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Еми ще опитам да стискам зъби, ама дали ще успея?
В моя случай трабва ли да сменям маслото след 1000 км?

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Да! Лагерите се "разработват" през споменатите КМ и е наложително да караш леко, не да юркаш до 5-6000. Трябва и маслото да смениш, защото "разработвайки се" лагерите отделят метални частици.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Сменяш масло, филтър на 1000 км . После караш още 1000 км с този лимит спрямо натоварванията (аз отново го смених навремето -два пъти слагах някаква евтина полусинтетика) и като минеш 2000 километра общо започваш да даваш газ
Спомням си точно като го смених няколко км преди 2000 км и вечерта късно навлязох в "свободната зона" ... Нямах търпение и през ноща , с брат ми той имаше още червеното Е30 комби с М20 В20 и като излязохме на магистралата направо стана някаква лудница
Малеее треперех от радост
Георги Пенчев

Спомням си точно като го смених няколко км преди 2000 км и вечерта късно навлязох в "свободната зона" ... Нямах търпение и през ноща , с брат ми той имаше още червеното Е30 комби с М20 В20 и като излязохме на магистралата направо стана някаква лудница

Малеее треперех от радост

Георги Пенчев
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Благодаря за изчерпателните и компетентни отговори. Удоволствие и привилегия е да е тук човек. 

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Nasic написа:Пич, нямам нищо напротив теб, даже много ми допадаш с това слънце на челото, но тук ранга старш ентусиаст как се дава?Според брой мнения ли ?
Не!
С колегиално отношение към всички останали във форума и с презумцията..., че човек не би могъл да знае всичко...затова пита!

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Благодаря на колегата Димитров за подкрепата
Не сметнах да отговарям на забележката на колегата Насик, защото беше неуместна. Все пак има свобода на словото и печата, и единствения коректив в такива случаи уважението и толерантността. И понеже е характерно за нас, като нация, да търсим различията и да се цепим, аз съм склонен да търся общото- ако е вярно това в подписа на втория колега, то между нас има общи черти 


Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Не не , не искам да се заяждам и да правя някави забележки, просто мислех като е старши, можем да разчитаме на човека зад ника, че може да ни каже повече за колата която караме.
Поздрави на всички
.
Поздрави на всички

| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Разбира се, че можеш да разчиташ
, но не очаквай всички да са корифеи. Темата е изчерпана- нека бъде заключена.

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани