Особености след смяна на сегменти

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Особености след смяна на сегменти

Мнение от ktv » 10 Апр 2008, 22:14

Трябва ли да се спазват някакви правила след такъв ремонт? Да не се форсира над еди колко си оборота, да загрява повече преди потегляне колата или каквото и да е от сорта. Колко време се спазват тези правила, ако има такива?
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 10 Апр 2008, 22:44

Пич, нямам нищо напротив теб, даже много ми допадаш с това слънце на челото :), но тук ранга старш ентусиаст как се дава?Според брой мнения ли ?
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 10 Апр 2008, 22:44

Сегментите се разработват за секунди , правилото с 3-те хиляди оборота лимит е за лагерите по коляновия вал (ако ги сменяш) :!:
Ако сменяш само буталните пръстени ти предлагам да излезеш от сервиза настрани :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 10 Апр 2008, 22:53

Колега сменяли сме сегменти и след като запали газ без да се съобразяваме с период на разработване :mhihi: и няма никакви проблеми

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 11 Апр 2008, 2:04

А кога се караше с масло само за прочистване ли нещо такова което се сменя след 1000КМ .... Щото на един приятел Алдито беше му се е..ало м.ката и му правиха ремонт на мотора и кара до определени обороти и около 1000КМ с едно масло и го смени после... Това пък при какви условия се прави...
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 11 Апр 2008, 8:26

Ами то аз така излязох- настрани, ама дали трябваше :mhihi: За да е по- пълна информацията, смених също основни и биелни лагери. Майсторът вика да си я карам нормално, ама моето нормално не е много нормално :mhihi:
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 11 Апр 2008, 9:26

SaSo написа:А кога се караше с масло само за прочистване ли нещо такова което се сменя след 1000КМ .... Щото на един приятел Алдито беше му се е..ало м.ката и му правиха ремонт на мотора и кара до определени обороти и около 1000КМ с едно масло и го смени после... Това пък при какви условия се прави...


Маслото се сменя на 1000км когато е шлайфан вала и е с нови лагери ;) Тази операция се прави за прочистване на мотора, ако са останали някакви струшки или други боклуци да се промият ;)




ktv написа:Ами то аз така излязох- настрани, ама дали трябваше :mhihi: За да е по- пълна информацията, смених също основни и биелни лагери. Майсторът вика да си я карам нормално, ама моето нормално не е много нормално :mhihi:


По-добре стискай зъби едни 1500 - 2000км да я караш до 2500 или най-много 3000 оборота ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 11 Апр 2008, 13:08

Еми ще опитам да стискам зъби, ама дали ще успея? :( В моя случай трабва ли да сменям маслото след 1000 км?
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Апр 2008, 13:47

Да! Лагерите се "разработват" през споменатите КМ и е наложително да караш леко, не да юркаш до 5-6000. Трябва и маслото да смениш, защото "разработвайки се" лагерите отделят метални частици.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 11 Апр 2008, 17:27

Сменяш масло, филтър на 1000 км . После караш още 1000 км с този лимит спрямо натоварванията (аз отново го смених навремето -два пъти слагах някаква евтина полусинтетика) и като минеш 2000 километра общо започваш да даваш газ :D

Спомням си точно като го смених няколко км преди 2000 км и вечерта късно навлязох в "свободната зона" ... Нямах търпение и през ноща , с брат ми той имаше още червеното Е30 комби с М20 В20 и като излязохме на магистралата направо стана някаква лудница :mhihi:
Малеее треперех от радост :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 11 Апр 2008, 19:47

Благодаря за изчерпателните и компетентни отговори. Удоволствие и привилегия е да е тук човек. :D
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 11 Апр 2008, 19:52

Nasic написа:Пич, нямам нищо напротив теб, даже много ми допадаш с това слънце на челото :), но тук ранга старш ентусиаст как се дава?Според брой мнения ли ?


Не!
С колегиално отношение към всички останали във форума и с презумцията..., че човек не би могъл да знае всичко...затова пита! 8)

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 11 Апр 2008, 21:36

Благодаря на колегата Димитров за подкрепата :D Не сметнах да отговарям на забележката на колегата Насик, защото беше неуместна. Все пак има свобода на словото и печата, и единствения коректив в такива случаи уважението и толерантността. И понеже е характерно за нас, като нация, да търсим различията и да се цепим, аз съм склонен да търся общото- ако е вярно това в подписа на втория колега, то между нас има общи черти :D
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 11 Апр 2008, 22:02

Не не , не искам да се заяждам и да правя някави забележки, просто мислех като е старши, можем да разчитаме на човека зад ника, че може да ни каже повече за колата която караме.

Поздрави на всички :winky: .
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 11 Апр 2008, 22:09

Разбира се, че можеш да разчиташ :D , но не очаквай всички да са корифеи. Темата е изчерпана- нека бъде заключена.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook