заключ...
Модератор: bum_bum
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
заключ...
Здравейте колеги... понеже си имам още една глава за двигателя се чудя дали да не я разпиля, полирам и т.н. каквото се прави за да тръгне една кола
естествено няма да го правя аз това нещо а специалист който се е доказал и ми е любопитно какви са вашите мнения... има ли смисъл и рискове за които трябва да знам. благодаря предварително

естествено няма да го правя аз това нещо а специалист който се е доказал и ми е любопитно какви са вашите мнения... има ли смисъл и рискове за които трябва да знам. благодаря предварително
Последна промяна Ogi на 23 Апр 2008, 13:10, променена общо 2 пъти
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
ми не съм толкова в час какво още се прави но си говорим за пълна промяна на главата... по скоро ме интересуваха рисковете ако има такива...
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Полирането и профилактиката на главата е ясно, че ще доведът до пълна ефективност - тоест няма да има толкова голямо съпротивление на газовете например, защото повърхноста е гладка и ще се повиши скоростта им. Ако се изпили малко главата може да се повиши степентана сгъстяване, но не съм сигурен дали ще има ефект. Портването или разширяването на смукателните и изпускателните канали може да "отпуши" малко мотора, но това си е цяла наука - може и да го задуши. Има значение скоростта на газовете, количеството въздух, което преминава през тях, всичко са зависими. Трябва да го прави специалист, който да ти изчисли ако е възможно по-оптимален вариант. Не виждам обаче защо в завода да не са го направили. bum_bum има право, че май е необходимо и друга промяна да има - бутала, турбо конрвесия или нещо друго 

BMW only!
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
amd написа:Полирането и профилактиката на главата е ясно, че ще доведът до пълна ефективност - тоест няма да има толкова голямо съпротивление на газовете например, защото повърхноста е гладка и ще се повиши скоростта им. Ако се изпили малко главата може да се повиши степентана сгъстяване, но не съм сигурен дали ще има ефект. Портването или разширяването на смукателните и изпускателните канали може да "отпуши" малко мотора, но това си е цяла наука - може и да го задуши. Има значение скоростта на газовете, количеството въздух, което преминава през тях, всичко са зависими. Трябва да го прави специалист, който да ти изчисли ако е възможно по-оптимален вариант. Не виждам обаче защо в завода да не са го направили. bum_bum има право, че май е необходимо и друга промяна да има - бутала, турбо конрвесия или нещо друго
благодаря ти за изчерпателния отговор

ще го прави наистина голям професионалист в който съм убеден че знае и може да го направи като хората... а другото.. не ми трябват 200 коня отгоре... търся как да извадя 30-40 атмосферни коня и мисля че това + чип + генерация + олекотяване и тва онова ще ми ги докара... благодаря отново
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
30-40 няма да ти ги докара със сигурност.Ogi написа:amd написа:Полирането и профилактиката на главата е ясно, че ще доведът до пълна ефективност - тоест няма да има толкова голямо съпротивление на газовете например, защото повърхноста е гладка и ще се повиши скоростта им. Ако се изпили малко главата може да се повиши степентана сгъстяване, но не съм сигурен дали ще има ефект. Портването или разширяването на смукателните и изпускателните канали може да "отпуши" малко мотора, но това си е цяла наука - може и да го задуши. Има значение скоростта на газовете, количеството въздух, което преминава през тях, всичко са зависими. Трябва да го прави специалист, който да ти изчисли ако е възможно по-оптимален вариант. Не виждам обаче защо в завода да не са го направили. bum_bum има право, че май е необходимо и друга промяна да има - бутала, турбо конрвесия или нещо друго
благодаря ти за изчерпателния отговор![]()
ще го прави наистина голям професионалист в който съм убеден че знае и може да го направи като хората... а другото.. не ми трябват 200 коня отгоре... търся как да извадя 30-40 атмосферни коня и мисля че това + чип + генерация + олекотяване и тва онова ще ми ги докара... благодаря отново

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Да, всъщност не е много разумно да се мисли за 30-40 коня, защото примерно М43Б16 = 100 коня + ~40 = М42Б18/М44Б18, което е доста оптимистично - липсват ти 0.2 литра, 1 вал... 

BMW only!
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
говорих отново с майсторчето и решихме да разпилим главата да я полираме както и клапаните и колекторите... и сега е момента някой разбирач да си изкаже мнението и да сподели има ли смисъл от тоя ремонт или не благодаря
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Само ще ти кажа да внимаваш с разпилаването, да не я свалите много главата, че да срещне бутало и клапани и тогава ще имаш нужда и от други части, освен от главата. 

BMW only!
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
M3CSL написа:Тъй и тъй ще го отваряте вземи огледай по форумите... За конверсия с вал от двулитров дизел... тогава наистина може да добиеш някой друг конъ повече
Серозно правено ли е ?
А относно полиране на смукателните колектори и портване на главата определено би имало ефект според мен но по скоро в динамичноста на мотора а не в повишаване на конете

И вместо чип по добре според мен е едно СМТ с мап да си бърка сместа перфектно в всички обороти и бубини без кабел от тези дето са директно над свеща

Аз също съм решил да го правя сподели колко ще ти струва

и ако имаш под ръка един Г-тек да видиш дали има разлика поне след интервенциите

- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
говорим си за цена около 150 до 200 лв.
и естествено ще имзисля нещо за сверяване на "преди" и "сега"
и естествено ще имзисля нещо за сверяване на "преди" и "сега"

28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани