Странен троен проблем

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: София, Лио-лин
Кара: E 34

Странен троен проблем

Мнение от Nickson » 10 Апр 2008, 10:08

Случката е следната:
Вчера вечерта си прибрах колата нормално в паркинга. Днес сутринта като тръгвах за работа, първо забелязах, че не загасна датчика за акумелатора. После като трябваше да завивам по тесните улички в квартала усетих, че волана мога да го завъртам само до някво полвинчато положение - в крайните точки ще ми трябва разбивач, толкова е стегнато. Тъй като трябваше да взимам колега, спрях пред тях и излезнах да видя нещо външно да ли няма поражения.
Като излязох навън се чуваше гаден стържещ звук - перката си върти, но ми се струва някак странно. Звукът е като от метал - някъв лагер да е заминал. Веднага върнах колата на паркинга, защото в това състояние нямаше да стигна далеч.

Помагайте.

Ако има майстор който да дойде да я види в София, Люлин 6, ще съм му много благодарен, защото не смея да я карам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 10 Апр 2008, 10:12

Нещо ремъка как е?

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: София, Лио-лин
Кара: E 34

Мнение от Nickson » 10 Апр 2008, 10:28

Нямах много време подробно да огледам, защото бързах за работа, не мога да твърдя, че всичко му беше ОК.

Евентуално някоя ролка да е сдала багажа?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 10 Апр 2008, 11:49

Самият ремък, евентуално...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 10 Апр 2008, 16:07

Колега, щом като живееш в Китайския квартал , отиваш в D&N срещу ЛУКОЙЛ и търсиш Росен :idea: Казваш , Георги Пенчев със зеленото комби ме праща и ще свършите работа по най-лекия начин 8)


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 10 Апр 2008, 16:08

:mhihi: :mhihi: Жоре, това като да подаде визитка на ВиС-2 :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: София, Лио-лин
Кара: E 34

Мнение от Nickson » 10 Апр 2008, 17:09

Колега,
Би ли дал по-точни координати на D&N, че нещо не се сещам къде е точното местоположение?

Обадих се на Никола (Sachs) и пича обеща да дойде до паркинга в събота, защото в това състояние ме е страх да я карам, да не станат тежки последствията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 10 Апр 2008, 17:13

нещо масълце на хидравликата???
или ремък на горепосочената? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
щом като стърже може да тече от някъде и да се губи
прегледай за петна евентуално
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: София, Лио-лин
Кара: E 34

Мнение от Nickson » 10 Апр 2008, 17:17

Винаги когато потеглям си оглеждам колата отвсякъде, защото преди години така си тръгнах с две полуспаднали гуми от страната на пътника до шофьора и после последствията бяха две нови гуми :lol:

Сутринта огледах колата и няма течове под нея, маслото на хидравликата бързо ли се изпарява и какво на цвят петно остава?

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: София, Лио-лин
Кара: E 34

Мнение от Nickson » 14 Апр 2008, 13:28

В събота дойде Никола (Sachs) да види колата на паркинга и констатира счупен лагер на алтернатора (не знам дали точно така чсе казва тази част - държи ролката която опъва ремъка). Стори му се доста странно, защото според него бензинови двигатели много рядко чупели, за разлика от дизелови.

Момчето обеща да се чуем и да доиде да оправи нещата, защото в събота не носеше в себе си такава част, но оттогава му е изключен телефона. Дано не му се е случило нещо и да оправи бимата.

На някои чупило ли му се е безпричинно тази част?

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: София, Лио-лин
Кара: E 34

Мнение от Nickson » 17 Апр 2008, 9:40

Проблема вече е решен и реших да напиша каква беше точно диагнозата. Оказа се счупена "люлка" - за пръв път чух това име на часта от Йонко. Пича оправи колата, а като причина изтъкна - зверска интервенция преди аз да купя колата по натегане на ремъка, може би с щанга, вследствие на което леко се е пукнало. Така цели 3 години и сега се чупи. Съжалявам че нямах апарат да го снимам, но образно казано - да счупите менгеме на две.
Смених си ролките и ремъците плюс въпросната част след изписване с оригинална. Всичко това излезе плюс труд на 550 лева.

Сега колата пак хвърчи и съм много доволен.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook