2 в 1 :)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

2 в 1 :)

Мнение от Pavlinius » 09 Апр 2008, 15:20

Едното е , че си взех чип за колата, ама не пали с него :(. Възможно ли е заради газовия инжекцион нещо да не се разбират?Преди да сложа чипа , включих и покарах малко на бензин и после само на бензин си бях, ама не пали. Сложих стария чип - запали :).

Другото е, че скоростомера не отчита понякога. Като, че ли прекъсва. Ту показва като хората, ту пада на 0-ла стрелката . От какво може да е ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: 2 в 1 :)

Мнение от SaSo » 09 Апр 2008, 15:32

Pavlinius написа:Едното е , че си взех чип за колата, ама не пали с него :(. Възможно ли е заради газовия инжекцион нещо да не се разбират?Преди да сложа чипа , включих и покарах малко на бензин и после само на бензин си бях, ама не пали. Сложих стария чип - запали :).

Другото е, че скоростомера не отчита понякога. Като, че ли прекъсва. Ту показва като хората, ту пада на 0-ла стрелката . От какво може да е ?



Май май 2 в 1 както си го написал... Абе хора спрете с тия чипове да си давате парите.. Голяма глупост е това...

Чипа го махаш и го засилваш там от където си го взел... А таблото го дай на Зъбчо и Стоян да го оправят....Това май беше проблема с кондензаторите.... И мойто го прави ама много рядко...И май само като вали...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Апр 2008, 16:29

Сашо, да не влиза вода в него бе :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Апр 2008, 17:03

За чиповете и аз съм много скептично настроен - само закупуване при положение ,че се пробва преди плащане ...

За уредите - онзи ден ми се сбангяса таблото и почнаха така да показват ту 0 км/ч и 0 об/мин-1 и бензина и водата изключват ,ту всичко О'К.

Разглобих таблото и се оказа ,че големия кондензатор от 220 микрофарада даваше 175 а единия от малките беше на 0 :confused:
Смених ги при един мой познат електронкаджия и сега като сложих таблото оборотомера не отчита коректно и не ми свети екранчето с километража за изминат пробег ... Платката таблото е запечатана с една изрудски здрава червена смола ,която не се топи и на 340 градуса с професионален поялник :shock: и се прибегна до поялника с горещ въздух. Лошото е че в близост до този кондензатор (залятия с червената смола) има множество малки електронни елементи и със сигурност някой е пострадал :confused:

Имам едно табло до 240 км/ч с чек контрол ,иска ли го някой трампа за 20-сково :?: :roll:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 09 Апр 2008, 17:35

Пенчев яко си се пре**ал :(. При мен мисля, че не е от таблото понеже само скоростомера изключва. Почти съм сигурен, че е от датчика, на диференциала. Някой път пък работи само като ускорявам, явно нещо мърда. По-скоро въпроса ми е някой ремонтирал ли е тоя датчик или нов трябва да си взема и ако трябва нов откъде и колко пари ?


А за чипа , поне не дадох много пари - към 90лв ми излезе от германския ибей. Пише 15 коня и до 7500 оборота :twisted: , ама :confused: . А знаете, че всички с 20-ки искат повече пауър, а аз реших да я карам колата още няколко месеца поне и исках малко пауър повече ама явно няма да ме огрее.

ПС: А за таблото на мен не ми работи бутона за зануляване, ама като знам как се отваря, че трябва с дрелка да се пробиват пластмасовите пломбички и се отказах. Не ми трябва толкова да занулявам :).
Последна промяна Pavlinius на 09 Апр 2008, 17:37, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Апр 2008, 17:36

Penchev написа:...
Имам едно табло до 240 км/ч с чек контрол ,иска ли го някой трампа за 20-сково :?: :roll:


какво е това табло? я му направи някоя снимка да го видим :)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Апр 2008, 18:14

Ето го таблото , готино е ,но не мога да го включа на моите два куплунг-а :roll: Съгласен съм да го заменя за табло нормално за 2 литра


Изображение

Изображение

Изображение


Изображение

Изображение


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 09 Апр 2008, 18:20

Здравейте. Колега Pavlinius това за зануляването се ремонтира с едни бутони от дистанционни за телевирори :mhihi: , не ти трябва дрелка. ако не ти стиска обади се, бързо ще го възстановим. Това с пистолета за горещ въздух :( , направо сте му разказали играта. Имам едно табло, дарение от "Тимето" за лентово кабелче. Такова е отзаде. Може да стане за нещо, ама срелките ги отпишете направо, няма да обяснявам защо :mhihi:. отивам :driving:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Апр 2008, 18:22

Ники, само платката да му е здрава :help: Аз ако трябва ще си ползвам мойта горна част със стрелките и всичко :(

Да му се невиди ,не мога да гледам как си карам колата със 7200 мин-1 на втора с 50 км/ч :mhihi: :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Апр 2008, 18:25

изнасилвач :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: e34 M50B20 touring

Мнение от panchev88 » 09 Апр 2008, 19:56

Здравейте колеги,относно проблема със скоростомера - и аз го имах същия.Прекъсваше и от време на време като минех през дупка пак закачаше. Значи аз си реших проблема по най-елементарния начин. Просто дръпнах буксата на датчика при деференциала, с една отверка почистих клемите защото бяха клеясали, сложих малко грес и пак си закачих буксата. Това стана някъде преди около година. От тогава нямам никакви проблеми :D Дано да подейства и при тебе. Успех :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 09 Апр 2008, 20:13

И аз мислих , че е от буксата ама ходих при един майстор да сменям окачвания и т.н. и му казах за тази букса и той каза, че я бил чистил ама файда никаква. Явно съм за нов датчик. Някой купувал ли си е ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 09 Апр 2008, 20:55

таблото може да дава лоша връзка м-у платката и инструментите
пробвайте да пръснете с WD-40
на синеокия му помогна
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 09 Апр 2008, 22:12

[quote="Pavlinius"]Пенчев яко си се пре**ал :(. При мен мисля, че не е от таблото понеже само скоростомера изключва. Почти съм сигурен, че е от датчика, на диференциала. Някой път пък работи само като ускорявам, явно нещо мърда. По-скоро въпроса ми е някой ремонтирал ли е тоя датчик или нов трябва да си взема и ако трябва нов откъде и колко пари ?


Аз колега си мисля,че не е от датчика на диференциала, защото ако е от него няма да ти отчита изминатите километри .Виж дали ти се сменят километрите когато стрелката не показва с колко караш ...Ако ти се сменят ,но стрелката не ти отчита с колко караш, отваряш таблото , после махаш и тази платка, която е вътре при някой е занитена ,а при други е само хваната на едни щифтове. След това вадиш самите стрелки на уредите -било километропоказател или оборотомер ,който са хванати към едни моторчета с едни дълги оси. Възможно е точно стрелката на километропоказателя като влиза при затварянето си в три дълги щифта да не ти дава добър контакт и затова да не ти отчита ,а като загрее се оправя нали? Вадиш и тях и пръскаш вътре с ВД 40 и си готов като после внимаваш като сглобяваш ,че всичките уреди самите стрелки много гадно се слагат ... Успех с ремонта.
А колкото до кондензаторите -ако е от тях и са изгоряли - таблото ще ти примигва когато сменяш от къси на дълги през нощта..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 10 Апр 2008, 10:41

Когато скоростомера не показва нищо и моментния разход се ебава - отива в безкрая :) . За изминатите километри не съм го забелязал честно казано. Ще разглабям явно , ама да видим кога.
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook