530d или 525d ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 07 Апр 2008, 18:44

ако ше я вкарваш земи525 по евтино излиза аи двигатела е по4ти еднакав колата се си варви екстра


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Мнение от jordanpar » 08 Апр 2008, 18:52

Е стига сте го успокоявали колегата че няма голяма разлика между 163 и 193 к.с.
Ако имаш пари за акциза /грубо 5000 лева/ взимай 530d,разликата във вървенето им пък аз да споделя като наблюдение е огромна,в полза на 530-ската разбира се.А разликата в разхода може да се смята за нулева,удоволствието да караш--в пъти по-голямо от 525d.
Да не се засягат колегите с 525d,ама си е забележимо слабо в сравнение с 530d.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 29.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 528iA вече:)

Мнение от BoyVel » 08 Апр 2008, 19:08

Моторът на 530 не е ли по-здрав,но верно-акциза си е...... :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 08 Апр 2008, 19:10

знам че тоя мотор е наи фаления дизел (3.0д) за БМВ Х5 .. !
предполагам и за Е39 е толкова добър !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
Пол: Мъж
Кара: Е34 525 TDSA '95
Мечтае да кара: X6 M

Мнение от E34PSH » 08 Апр 2008, 19:19

На тоя въпрос единствения отговор е 530Д ... нямат общо двата двигатела!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 6.11.2007
Пол: Мъж

Мнение от RAZVRATNIKA » 09 Апр 2008, 0:26

Колеги боли ме к**о за разхода :lol: !Май май 530 ще взимам! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 09 Апр 2008, 8:49

Просто от любопитство да питам:
Някой сравнявал ли е 525Д с ТДС+чип или 530Д с 525Д+чип?
Мисля, разбирате на къде бия ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Мнение от vodkarulez » 09 Апр 2008, 12:40

без да накърнявам достойноството на никои това , което питаш може да се олицетвори по следния начин в друг аспект.

магаре с каруца - кон с каруца :)

кое върви по-малко ?! Нека предположим , че каруцата е един чип в негативен за ускоренитето смисъл. Е значи магарето с каруцата е по-бавно тъй като engin-a му е по-слаб. По същия начин и в другия аспект , където обаче в противоположна посока магарето пак ще върви по-малко.

т.е. common rail-ите чипосани или със сменени softwares , се справят по-задоволително от същите такива тдс-и , поради простата причина че моторите са по усъвършенствани и предлагат по-голям въртящ момент респективно , тяга на автомобила.

Надявам се да съм бил полезен :)


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Мнение от jordanpar » 09 Апр 2008, 13:19

Абсолютно съгласен с по-горе.
Но обяснението е съвсем друго--комънрейла предполагам е ясен като система на повечето от каращите такъв в тоя форум.Постоянното голямо налягане на горивото,прецизните дюзи и разпръсквачи управлявани и електронно и електромагнитно,малкото им време на реакция,дву- че от по-новите модели и четириетапно впръскване на горивото за всеки ход на буталото води до този по-голям въртящ момент,по-голяма икономичност на комънрейла спрямо TDS-а въпреки по-големия обем и мошност на двигателя.От там и реакцията на автомобила спрямо натискането на педала на газта е доста по-добра,а усещането за шофьора повече от добро.
Наистина няма база за сравнение между TDS и комънрейл.Като максимална скорост TDS-а може да бъде чипосан да стигне комънрейла,но по всичко останало е много назад.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 09 Апр 2008, 20:18

Мерси за отговорите, колеги.
Въпреки, че ги очаквах, все пак исках да съм сигурен, понеже на "книга" ТДС-а с чипа е близък по параметрите на 525Д, но явно субективното усещане от карането е доста по-ралично и добро при комън рейла.
А, някой сравнявал ли е 525Д с чип и 530Д без чип - ако са близки, спестяването на 5000лв. акциз може би си заслужава.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
Пол: Мъж
Кара: Е34 525 TDSA '95
Мечтае да кара: X6 M

Мнение от E34PSH » 09 Апр 2008, 20:33

noiseless написа:Мерси за отговорите, колеги.
Въпреки, че ги очаквах, все пак исках да съм сигурен, понеже на "книга" ТДС-а с чипа е близък по параметрите на 525Д, но явно субективното усещане от карането е доста по-ралично и добро при комън рейла.
А, някой сравнявал ли е 525Д с чип и 530Д без чип - ако са близки, спестяването на 5000лв. акциз може би си заслужава.

Няма сравнение между този тип двигатели ... дори и 525 с чип! Завърти един телефон до Дарукар или Камор там ще ти отговорят точно, в този форум по мои наблюдения няма толкова компетентни познавачи, повечето са посредствени потърпевши ...
Англичните имат една приказка, която гласи :
" ... не сме толкова богати, та да копуваме евтиното ... " това е точния отговор и на питането ти!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 09 Апр 2008, 20:51

E34PSH написа:Няма сравнение между този тип двигатели ...

Е, то е ясно, че по-големия двигател е по-добър от по-малкия, но дали си струва разликата в парите, особено с добавения акциз в нашата измислена държава. :roll:

E34PSH написа:Завърти един телефон до Дарукар или Камор там ще ти отговорят точно...

Бих се учудил искрено, ако който и да е дилър на БМВ каже, че 525 е по-добро от 530 ;)

E34PSH написа: в този форум по мои наблюдения няма толкова компетентни познавачи, повечето са посредствени потърпевши ...


В много случаи поговорката "Питай патило, а не старило" е много вярна. 8)

За мен дебата "525Д с чип срещу 530Д без" остава открит - ще се радвам на вашите компетентни или не толкова коментари.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 09 Апр 2008, 20:56

neno написа:Аз съм ги имал и двете,личното ми мнение е че 525 се набира малко по добре но 530 върви повче.Прецени си ти.Аз от тях двете се спрях на трета малко по бърза М5.

брат, ти уби всички мераци за печка :mhihi:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София

Мнение от drift » 10 Апр 2008, 0:01

Ама ако имаш пари за акциза въпроса става А 530д с Чип??????

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 10 Апр 2008, 18:22

щом искаш да слагаш чип нема значение 525 или 530 е има колко пари имаш

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook