2 в 1 :)
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
2 в 1 :)
Едното е , че си взех чип за колата, ама не пали с него
. Възможно ли е заради газовия инжекцион нещо да не се разбират?Преди да сложа чипа , включих и покарах малко на бензин и после само на бензин си бях, ама не пали. Сложих стария чип - запали
.
Другото е, че скоростомера не отчита понякога. Като, че ли прекъсва. Ту показва като хората, ту пада на 0-ла стрелката . От какво може да е ?


Другото е, че скоростомера не отчита понякога. Като, че ли прекъсва. Ту показва като хората, ту пада на 0-ла стрелката . От какво може да е ?
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: 2 в 1 :)
Pavlinius написа:Едното е , че си взех чип за колата, ама не пали с него. Възможно ли е заради газовия инжекцион нещо да не се разбират?Преди да сложа чипа , включих и покарах малко на бензин и после само на бензин си бях, ама не пали. Сложих стария чип - запали
.
Другото е, че скоростомера не отчита понякога. Като, че ли прекъсва. Ту показва като хората, ту пада на 0-ла стрелката . От какво може да е ?
Май май 2 в 1 както си го написал... Абе хора спрете с тия чипове да си давате парите.. Голяма глупост е това...
Чипа го махаш и го засилваш там от където си го взел... А таблото го дай на Зъбчо и Стоян да го оправят....Това май беше проблема с кондензаторите.... И мойто го прави ама много рядко...И май само като вали...
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
За чиповете и аз съм много скептично настроен - само закупуване при положение ,че се пробва преди плащане ...
За уредите - онзи ден ми се сбангяса таблото и почнаха така да показват ту 0 км/ч и 0 об/мин-1 и бензина и водата изключват ,ту всичко О'К.
Разглобих таблото и се оказа ,че големия кондензатор от 220 микрофарада даваше 175 а единия от малките беше на 0
Смених ги при един мой познат електронкаджия и сега като сложих таблото оборотомера не отчита коректно и не ми свети екранчето с километража за изминат пробег ... Платката таблото е запечатана с една изрудски здрава червена смола ,която не се топи и на 340 градуса с професионален поялник
и се прибегна до поялника с горещ въздух. Лошото е че в близост до този кондензатор (залятия с червената смола) има множество малки електронни елементи и със сигурност някой е пострадал
Имам едно табло до 240 км/ч с чек контрол ,иска ли го някой трампа за 20-сково
Георги Пенчев
За уредите - онзи ден ми се сбангяса таблото и почнаха така да показват ту 0 км/ч и 0 об/мин-1 и бензина и водата изключват ,ту всичко О'К.
Разглобих таблото и се оказа ,че големия кондензатор от 220 микрофарада даваше 175 а единия от малките беше на 0

Смених ги при един мой познат електронкаджия и сега като сложих таблото оборотомера не отчита коректно и не ми свети екранчето с километража за изминат пробег ... Платката таблото е запечатана с една изрудски здрава червена смола ,която не се топи и на 340 градуса с професионален поялник


Имам едно табло до 240 км/ч с чек контрол ,иска ли го някой трампа за 20-сково


Георги Пенчев
Пенчев яко си се пре**ал
. При мен мисля, че не е от таблото понеже само скоростомера изключва. Почти съм сигурен, че е от датчика, на диференциала. Някой път пък работи само като ускорявам, явно нещо мърда. По-скоро въпроса ми е някой ремонтирал ли е тоя датчик или нов трябва да си взема и ако трябва нов откъде и колко пари ?
А за чипа , поне не дадох много пари - към 90лв ми излезе от германския ибей. Пише 15 коня и до 7500 оборота
, ама
. А знаете, че всички с 20-ки искат повече пауър, а аз реших да я карам колата още няколко месеца поне и исках малко пауър повече ама явно няма да ме огрее.
ПС: А за таблото на мен не ми работи бутона за зануляване, ама като знам как се отваря, че трябва с дрелка да се пробиват пластмасовите пломбички и се отказах. Не ми трябва толкова да занулявам
.

А за чипа , поне не дадох много пари - към 90лв ми излезе от германския ибей. Пише 15 коня и до 7500 оборота


ПС: А за таблото на мен не ми работи бутона за зануляване, ама като знам как се отваря, че трябва с дрелка да се пробиват пластмасовите пломбички и се отказах. Не ми трябва толкова да занулявам

Последна промяна Pavlinius на 09 Апр 2008, 17:37, променена общо 1 път
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Penchev написа:...
Имам едно табло до 240 км/ч с чек контрол ,иска ли го някой трампа за 20-сково![]()
![]()
какво е това табло? я му направи някоя снимка да го видим

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Здравейте. Колега Pavlinius това за зануляването се ремонтира с едни бутони от дистанционни за телевирори
, не ти трябва дрелка. ако не ти стиска обади се, бързо ще го възстановим. Това с пистолета за горещ въздух
, направо сте му разказали играта. Имам едно табло, дарение от "Тимето" за лентово кабелче. Такова е отзаде. Може да стане за нещо, ама срелките ги отпишете направо, няма да обяснявам защо
. отивам 




- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ники, само платката да му е здрава
Аз ако трябва ще си ползвам мойта горна част със стрелките и всичко
Да му се невиди ,не мога да гледам как си карам колата със 7200 мин-1 на втора с 50 км/ч
Георги Пенчев


Да му се невиди ,не мога да гледам как си карам колата със 7200 мин-1 на втора с 50 км/ч


Георги Пенчев
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
Здравейте колеги,относно проблема със скоростомера - и аз го имах същия.Прекъсваше и от време на време като минех през дупка пак закачаше. Значи аз си реших проблема по най-елементарния начин. Просто дръпнах буксата на датчика при деференциала, с една отверка почистих клемите защото бяха клеясали, сложих малко грес и пак си закачих буксата. Това стана някъде преди около година. От тогава нямам никакви проблеми
Дано да подейства и при тебе. Успех 


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
таблото може да дава лоша връзка м-у платката и инструментите
пробвайте да пръснете с WD-40
на синеокия му помогна
пробвайте да пръснете с WD-40
на синеокия му помогна

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
[quote="Pavlinius"]Пенчев яко си се пре**ал
. При мен мисля, че не е от таблото понеже само скоростомера изключва. Почти съм сигурен, че е от датчика, на диференциала. Някой път пък работи само като ускорявам, явно нещо мърда. По-скоро въпроса ми е някой ремонтирал ли е тоя датчик или нов трябва да си взема и ако трябва нов откъде и колко пари ?
Аз колега си мисля,че не е от датчика на диференциала, защото ако е от него няма да ти отчита изминатите километри .Виж дали ти се сменят километрите когато стрелката не показва с колко караш ...Ако ти се сменят ,но стрелката не ти отчита с колко караш, отваряш таблото , после махаш и тази платка, която е вътре при някой е занитена ,а при други е само хваната на едни щифтове. След това вадиш самите стрелки на уредите -било километропоказател или оборотомер ,който са хванати към едни моторчета с едни дълги оси. Възможно е точно стрелката на километропоказателя като влиза при затварянето си в три дълги щифта да не ти дава добър контакт и затова да не ти отчита ,а като загрее се оправя нали? Вадиш и тях и пръскаш вътре с ВД 40 и си готов като после внимаваш като сглобяваш ,че всичките уреди самите стрелки много гадно се слагат ... Успех с ремонта.
А колкото до кондензаторите -ако е от тях и са изгоряли - таблото ще ти примигва когато сменяш от къси на дълги през нощта..

Аз колега си мисля,че не е от датчика на диференциала, защото ако е от него няма да ти отчита изминатите километри .Виж дали ти се сменят километрите когато стрелката не показва с колко караш ...Ако ти се сменят ,но стрелката не ти отчита с колко караш, отваряш таблото , после махаш и тази платка, която е вътре при някой е занитена ,а при други е само хваната на едни щифтове. След това вадиш самите стрелки на уредите -било километропоказател или оборотомер ,който са хванати към едни моторчета с едни дълги оси. Възможно е точно стрелката на километропоказателя като влиза при затварянето си в три дълги щифта да не ти дава добър контакт и затова да не ти отчита ,а като загрее се оправя нали? Вадиш и тях и пръскаш вътре с ВД 40 и си готов като после внимаваш като сглобяваш ,че всичките уреди самите стрелки много гадно се слагат ... Успех с ремонта.
А колкото до кондензаторите -ако е от тях и са изгоряли - таблото ще ти примигва когато сменяш от къси на дълги през нощта..
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани