ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 4.09.2007

Мнение от BMWfenomen » 23 Фев 2008, 11:42

как подяволите се слагаха тез кабели за свещите така като на рисунката?? става дума за М10Б18 ??? плс хелп
Изображение
[img=http://img89.imageshack.us/img89/277/kapa4kato9.th.png]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 24 Фев 2008, 17:56

1-3-4-2
Но трябва да уцелиш къде е 1-ви ;)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 01 Мар 2008, 10:35

Имам един въпрос с повишена трудност :!: :!: :!:

Значи ситуацията е следната ,колата докато е студена е добре и вече като позагрее и понякога почва един проблем ,карам спирам и като я оставя на свободна (примерно светофар ) и почват да играят оборотите и като я изфорсирам малко до 2500/3000 об/м и се оправя и си ги държи нормално и така до следващо спиране,почти винаги го прави и само след движение и като и дам газ и оправя .А и вчера реших както така си играеха оборотите да и извадя куплунга на ламбда сондата и точно след две секунди заглади ,тва го пробвах два пъти и действа :roll:

:help: :help: :help:
Изображение

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 12 Мар 2008, 4:15

колко литра спирачна течност побира 318ис? :roll:
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 26 Мар 2008, 9:42

Някой може ли да напише как се сменя гарнитурата на главата на М10.
Необходими материали, части, инструменти, приготовления, стъпки, процедура.
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 26 Мар 2008, 20:34

В книжката тук по номера: 11-М10-100
В Хайнес - глава 2А, т.12

И в двете със снимки, поредност, сили, инструменти и т.н.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 07 Апр 2008, 20:10

колеги някой може ли да ми прати схемата на бушоните на е30-ката :winky:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 07 Апр 2008, 22:03

...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 21:36, променена общо 1 път
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 09 Апр 2008, 9:49

Сега удряме камбаната с поредния въпрос за незнаещи и той е, така обичайното за автомобилите :mhihi: задържане на спирачния апарат. Имам предвид че като се отпусне ПОНЯКОГА педала на спирачката едната ми накладка, предната, задържа върху диска и предизвиква неприятно стържене. Не се загрява диска, но просто си стърже и буди комшиите. С ремонтния комплект предлаган от Дару, дали ше се оправи проблема, понеже едната ми гумичка на втулката е на майонеза, и от там се трупат боклуци вътре и става мармалад. Смазвах ги преди 4-5 месеца оправи се но временно. Ей тва е схемата с ремонтния комплект втулки за спирачен апарат. Убеден съм че знаете отговора колеги. :mhihi:

Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 09 Апр 2008, 9:59

...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 21:37, променена общо 1 път
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 09 Апр 2008, 11:07

porostorm написа:В ремонтния комплект би трябвало да има и маншончета и О пръстени за цилиндърчетата. Освен от водачите ти задържа явно и от самото цилиндърче. Влезнат ли боклуци вътре...

така мисля че имаш предвид 11 на схемата. Нали пич. Ала ме интересуваше дали тва е причината за задръжката на апарата, че да не е нещо друго. ама като се замислим (рядко е) от кво друго да е. И последен въпрос Трябва да откача и маркуча на спирачките от апарата, нали, после пак обезвъздушаване нали?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 09 Апр 2008, 11:13

...
Последна промяна porostorm на 05 Юли 2010, 21:38, променена общо 1 път
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 09 Апр 2008, 12:53

не можах да разбера идеята какво от маркучите може да доведе до задържането апарата (аз не споменах че са нови) Но като сменя тези неща, трулките и О пръстените ще ви държа в течение ако пак задържат. Благодаря ти отново.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 2.03.2006

Мнение от CONSUL » 09 Апр 2008, 15:00

deyan-enchev написа:не можах да разбера идеята какво от маркучите може да доведе до задържането апарата (аз не споменах че са нови) Но като сменя тези неща, трулките и О пръстените ще ви държа в течение ако пак задържат. Благодаря ти отново.

при много стар маркуч се получават отлагания по вътр. стени,от което се намалява вътр.диаметър.вследствие на това,когато натиснеш спирачка,налягането създадено в системата изтласква цилиндрите.а връщането им става от подналягането на системата, което в случая със "задръстения" маркуч е много по слабо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 09 Апр 2008, 20:44

CONSUL написа:....

Аха и аз това предположих но не бях сигурен. Мисля че не е от това маркучи и тръбички са нови по цялата система на колата, само втулките са проблемните елементи но до 2седмици ще е ремонтирана благодарение на отзивчивостта Ви.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook