530d или 525d ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Е стига сте го успокоявали колегата че няма голяма разлика между 163 и 193 к.с.
Ако имаш пари за акциза /грубо 5000 лева/ взимай 530d,разликата във вървенето им пък аз да споделя като наблюдение е огромна,в полза на 530-ската разбира се.А разликата в разхода може да се смята за нулева,удоволствието да караш--в пъти по-голямо от 525d.
Да не се засягат колегите с 525d,ама си е забележимо слабо в сравнение с 530d.
Ако имаш пари за акциза /грубо 5000 лева/ взимай 530d,разликата във вървенето им пък аз да споделя като наблюдение е огромна,в полза на 530-ската разбира се.А разликата в разхода може да се смята за нулева,удоволствието да караш--в пъти по-голямо от 525d.
Да не се засягат колегите с 525d,ама си е забележимо слабо в сравнение с 530d.
- BoyVel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 29.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528iA вече:)
- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Просто от любопитство да питам:
Някой сравнявал ли е 525Д с ТДС+чип или 530Д с 525Д+чип?
Мисля, разбирате на къде бия
Някой сравнявал ли е 525Д с ТДС+чип или 530Д с 525Д+чип?
Мисля, разбирате на къде бия

- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
без да накърнявам достойноството на никои това , което питаш може да се олицетвори по следния начин в друг аспект.
магаре с каруца - кон с каруца
кое върви по-малко ?! Нека предположим , че каруцата е един чип в негативен за ускоренитето смисъл. Е значи магарето с каруцата е по-бавно тъй като engin-a му е по-слаб. По същия начин и в другия аспект , където обаче в противоположна посока магарето пак ще върви по-малко.
т.е. common rail-ите чипосани или със сменени softwares , се справят по-задоволително от същите такива тдс-и , поради простата причина че моторите са по усъвършенствани и предлагат по-голям въртящ момент респективно , тяга на автомобила.
Надявам се да съм бил полезен
магаре с каруца - кон с каруца

кое върви по-малко ?! Нека предположим , че каруцата е един чип в негативен за ускоренитето смисъл. Е значи магарето с каруцата е по-бавно тъй като engin-a му е по-слаб. По същия начин и в другия аспект , където обаче в противоположна посока магарето пак ще върви по-малко.
т.е. common rail-ите чипосани или със сменени softwares , се справят по-задоволително от същите такива тдс-и , поради простата причина че моторите са по усъвършенствани и предлагат по-голям въртящ момент респективно , тяга на автомобила.
Надявам се да съм бил полезен

- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Абсолютно съгласен с по-горе.
Но обяснението е съвсем друго--комънрейла предполагам е ясен като система на повечето от каращите такъв в тоя форум.Постоянното голямо налягане на горивото,прецизните дюзи и разпръсквачи управлявани и електронно и електромагнитно,малкото им време на реакция,дву- че от по-новите модели и четириетапно впръскване на горивото за всеки ход на буталото води до този по-голям въртящ момент,по-голяма икономичност на комънрейла спрямо TDS-а въпреки по-големия обем и мошност на двигателя.От там и реакцията на автомобила спрямо натискането на педала на газта е доста по-добра,а усещането за шофьора повече от добро.
Наистина няма база за сравнение между TDS и комънрейл.Като максимална скорост TDS-а може да бъде чипосан да стигне комънрейла,но по всичко останало е много назад.
Но обяснението е съвсем друго--комънрейла предполагам е ясен като система на повечето от каращите такъв в тоя форум.Постоянното голямо налягане на горивото,прецизните дюзи и разпръсквачи управлявани и електронно и електромагнитно,малкото им време на реакция,дву- че от по-новите модели и четириетапно впръскване на горивото за всеки ход на буталото води до този по-голям въртящ момент,по-голяма икономичност на комънрейла спрямо TDS-а въпреки по-големия обем и мошност на двигателя.От там и реакцията на автомобила спрямо натискането на педала на газта е доста по-добра,а усещането за шофьора повече от добро.
Наистина няма база за сравнение между TDS и комънрейл.Като максимална скорост TDS-а може да бъде чипосан да стигне комънрейла,но по всичко останало е много назад.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Мерси за отговорите, колеги.
Въпреки, че ги очаквах, все пак исках да съм сигурен, понеже на "книга" ТДС-а с чипа е близък по параметрите на 525Д, но явно субективното усещане от карането е доста по-ралично и добро при комън рейла.
А, някой сравнявал ли е 525Д с чип и 530Д без чип - ако са близки, спестяването на 5000лв. акциз може би си заслужава.
Въпреки, че ги очаквах, все пак исках да съм сигурен, понеже на "книга" ТДС-а с чипа е близък по параметрите на 525Д, но явно субективното усещане от карането е доста по-ралично и добро при комън рейла.
А, някой сравнявал ли е 525Д с чип и 530Д без чип - ако са близки, спестяването на 5000лв. акциз може би си заслужава.
- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
noiseless написа:Мерси за отговорите, колеги.
Въпреки, че ги очаквах, все пак исках да съм сигурен, понеже на "книга" ТДС-а с чипа е близък по параметрите на 525Д, но явно субективното усещане от карането е доста по-ралично и добро при комън рейла.
А, някой сравнявал ли е 525Д с чип и 530Д без чип - ако са близки, спестяването на 5000лв. акциз може би си заслужава.
Няма сравнение между този тип двигатели ... дори и 525 с чип! Завърти един телефон до Дарукар или Камор там ще ти отговорят точно, в този форум по мои наблюдения няма толкова компетентни познавачи, повечето са посредствени потърпевши ...
Англичните имат една приказка, която гласи :
" ... не сме толкова богати, та да копуваме евтиното ... " това е точния отговор и на питането ти!
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
E34PSH написа:Няма сравнение между този тип двигатели ...
Е, то е ясно, че по-големия двигател е по-добър от по-малкия, но дали си струва разликата в парите, особено с добавения акциз в нашата измислена държава.

E34PSH написа:Завърти един телефон до Дарукар или Камор там ще ти отговорят точно...
Бих се учудил искрено, ако който и да е дилър на БМВ каже, че 525 е по-добро от 530

E34PSH написа: в този форум по мои наблюдения няма толкова компетентни познавачи, повечето са посредствени потърпевши ...
В много случаи поговорката "Питай патило, а не старило" е много вярна.

За мен дебата "525Д с чип срещу 530Д без" остава открит - ще се радвам на вашите компетентни или не толкова коментари.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
neno написа:Аз съм ги имал и двете,личното ми мнение е че 525 се набира малко по добре но 530 върви повче.Прецени си ти.Аз от тях двете се спрях на трета малко по бърза М5.
брат, ти уби всички мераци за печка

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани