Изтропване при гасене

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Изтропване при гасене

Мнение от Gemar » 28 Мар 2008, 11:20

Я да питам аз, че един колега спомена в една тема относно това изтропване. При мен се наблюдава следното - гася мотора и отдолу се чува тропане няколко пъти. Понякога като потеглям има съвсем леко претрисане, но си мисля, че е от съединителя и мисля да го сменям скоро.
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Мар 2008, 11:44

Я пробвай като натиснеш съединителя да я загасиш и кажи при натиснат съединител има ли го тропането :idea:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 28 Мар 2008, 12:13

Penchev написа:Я пробвай като натиснеш съединителя да я загасиш и кажи при натиснат съединител има ли го тропането :idea:


Георги Пенчев


И забележи дали като поставиш крак върху педала на съединителя, дали чувстваш леко почукване!!!
Проблема може да е комплексен, тампон на двг-то+ разхлабен ауспуфф...
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 28 Мар 2008, 14:36

Penchev написа:Я пробвай като натиснеш съединителя да я загасиш и кажи при натиснат съединител има ли го тропането :idea:


Ами при натиснат го чувам. Не съм сигурен на свободна без съединител дали изтропва, но обикновено гася на първа с натиснат съединител и се чува.

Ще проверя дали като стигне до упор педала се усеща вибрация.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 28 Мар 2008, 14:46

И при мен изтраква при гасене :confused:
R6 - Was sonst?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Мар 2008, 15:00

На мен изтропва "кър-р-р" при НЕнатиснат съединител.Това е от лагер на първичния вал на скоростите според мен :roll: Като натисна съединителя и загася колата не се чува никакъв шум.

Според мен нещо с маховика май е проблема при вас ,но най-сигурно трябва да го погледне човек ,който е наясно


Георги Пенчев
Изображение

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 28 Мар 2008, 18:03

Penchev написа:Според мен нещо с маховика май е проблема при вас ,но най-сигурно трябва да го погледне човек ,който е наясно

Именно там е проблема .. а решението мисля, че беше към 900лв. , поне при мен .. :(
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 28 Мар 2008, 18:59

IAV написа:Палиш натискаш съединителя докрая плътно и гасиш в момента в който врътнеш ключа да гасиш слушаш зипод колата дали ще излезе звук едно като цъкане и бройш колко са ако ги има !Ако е 1 здраве но ако са повече от едно повтори процедурата пак и слушай хубаво и брой,ако са повече от 1 лощо-това е двумасовия маховик който е болка на почти всики баварки оборудвани с него а е доста скъп консумати2-1500 лева!

Успех!!!

А както съм казал цената на двумасовия маховик е 1500 лева ако не бъркам с притискателя !
А само феродов не сменяй ще хо хвърлиш след 1-2 месеца!
Решението е в ebay олекотен плътен маховик комплект с усилен притискател и феродов SACHS и получаваш 2 неща колата ти спира да тресе форевър и печелиш доста добра динамика на мотора!
Успех!

п.п.:има и друго решение обикновен маховик за М50 заедно с притискатела посва екстра!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 29 Мар 2008, 4:08

Всъщност се оказа, че при натиснат до край съединител колата не изтропва когато изгася. Тропа на свободна скорост и пуснат съдинител. Явно проблем с маховика нямам в момента. По-скоро съединителя си е за смяна.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Мнение от BOOKER » 29 Мар 2008, 10:06

Значи и при мен го има това тропане,но само когато е на свободна с пуснат съединител.Стигнах до заключението че проблема е в лагера на първичния вал-на ниска скорост и когато е на свободна с около 2000об. се чува едно леко виене от скоростната кутия.Очаквам в най близко бъдеще тая ск. кутия да роди.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 29 Мар 2008, 11:31

При моята Е34 имаше същият проблем и както казват някои колеги по-горе, се оказа маховик. Целият комплек с труда по смяната ми излезе 1800 лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 05 Апр 2008, 20:16

Да попитам к'во ще стане ако си карам така с тропащия маховик :?: Единствено като сгрея феродото усещам как придърпва на полусъединител....
R6 - Was sonst?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 05 Апр 2008, 21:11

Кофти вибрации и просто ще си разбиеш тампони на първо време :confused: Да не говорим за купето - абе не е хубаво да има такива работи изобщо :!:

Преди срещата на Карандила взех от Cherveja перфектен маховик ,двумасов за Andronoff от Гълъбово за 200 лв и просто си беше перфектен :D Ослушвай се и ако ти изпадне и не е на мотор а ти го дават като част го сложи легнал на земята и с ръце мести демферната му част наляво-надясно :idea: Гледай основата да не се мести - абе застъпи го здраво и се убеди ,че няма никакъв луфт когато сменяш посоката и изобщо :)


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 08 Апр 2008, 20:33

Днес правих експертизи и както при повечето колеги изтропва къррр при гасене само при ненатиснат съединител, което означава тракане от скоростите :confused: Така ще се кара, пък до кога :dunno:
R6 - Was sonst?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 08 Апр 2008, 23:22

Моята и тя се разтриса като я гася :confused: :roll: като завъртя ключа да я гася и цялото купе се разтриса... най вероятно при мен се обажда маховика... също така като я паля сутрин и ако е по-студено и държи по-ниски обороти (понеже моята по дифолт си седи на 800), та ако падне по-надоло и се тресе колата :roll:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook