Малко ъпгрейд на YES-ката
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- E30325
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 4.12.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: е30-та гумите да разпищява!!!
- Мечтае да кара: и някоя да го бара
ивчо3 написа:GEORGIEV написа:Абе я някой да даде акъл за датчик на тая перка , значи гледах в е30.de има тема за ел. перка и там слагат датчик от е21 който включва на 102 и изключва на 97 и се слага на радиатора .
После намерих тема във форума но там датчика е на тръба и действа директно на маркуча и е съответно 92 и 88 градуса![]()
Целта ми е стрелката на температурата да си стои на средата а като тръгне да я подминава да се включва перката и като дойде на средата примерно да се изключва не да я праща преди средата а също така и да не се пуска перката прекалено рано![]()
А и всъщност ако всичко ми е на ред имам предвид табло и датчик за температурата , на колко градуса отговаря тая правата чертичка на уреда ......12часа
В случая с електрическата перка не е удачно да се използва такава на купе Е30. Първо няма отвор в радиатора, къдато да се завие датчика. Второ, освен малко снижаване на мощността, виското не е лошо решение, още повече, че иеса е достатъчно мощен и няма да усети разликата между включване и изключване на виското. Трето, както разбирам термостата не ти е изправен, щом след, като включиш перката, стрелката на температурата започва да минава средата към синята зона. Колкото до ръчното управление на перката, някога, без да ти го пожелавам, може за момент да изпуснеш контрола на температурата на охлаждащата течност и да се видиш в приключение.

0885/006808
ЕМО
ЕМО
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
!!Asen_X написа:GEORGIEV написа:
Ако правилно виждам, рязал си доста от ламарината под задната кора за да сложиш това дървеното чудо.
Съветвам те веднага да си търсиш задна разпорна щанга за задните ботуши. Трябва да е регулируема и да я регулираш да ти държи във фабрична позиция ботушите.
Иначе рискуваш купето да започне да се усуква например при слизане от тротоар и т.н.
В общи линии си направил голяма глупост.
Да ти направят такава щанга излиза към 100-тина лева но си е играчка, търсене на размери и т.н., затова най-добре си потърси готова. Явор мисля, че имаше, питай го.
В един немски сайт имаше цяла статия за ключовите места в купето на е30-ките. Ламарината под задната кора играе ключова роля за поддържане на формата на купето и има точни места и максимално допустими граници, където да се реже за да се слагат колони и т.н. Там четох, че ако имаш ски сак и шибидах, тогава тая ламарина пък изобщо не трябва и да се докосва. Това се отнася за двувратките. За седаните и турингите пък си има други вариации и т.н. и т.н.
Момчета, по-кротко с флекса, щото тия коли и без това са ни набори.
А някакво инфо за е36 че съм и се заканил и аз на тая ламарина отзад колата е купе и има шибедах

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
ивчо3 написа:GEORGIEV написа:Абе я някой да даде акъл за датчик на тая перка , значи гледах в е30.de има тема за ел. перка и там слагат датчик от е21 който включва на 102 и изключва на 97 и се слага на радиатора .
После намерих тема във форума но там датчика е на тръба и действа директно на маркуча и е съответно 92 и 88 градуса![]()
Целта ми е стрелката на температурата да си стои на средата а като тръгне да я подминава да се включва перката и като дойде на средата примерно да се изключва не да я праща преди средата а също така и да не се пуска перката прекалено рано![]()
А и всъщност ако всичко ми е на ред имам предвид табло и датчик за температурата , на колко градуса отговаря тая правата чертичка на уреда ......12часа
В случая с електрическата перка не е удачно да се използва такава на купе Е30. Първо няма отвор в радиатора, къдато да се завие датчика. Второ, освен малко снижаване на мощността, виското не е лошо решение, още повече, че иеса е достатъчно мощен и няма да усети разликата между включване и изключване на виското. Трето, както разбирам термостата не ти е изправен, щом след, като включиш перката, стрелката на температурата започва да минава средата към синята зона. Колкото до ръчното управление на перката, някога, без да ти го пожелавам, може за момент да изпуснеш контрола на температурата на охлаждащата течност и да се видиш в приключение.
абе човек ко напрай ти бе да ходя бързо да слагам виското а

гледай сега датчик за перката има отдавна ,сложих от лада и е монтиран на големия кръг с една Т-тка .
Перката с него се пуска един милиметър след средата и се спира един милиметър преди средата


......и не се притеснявай няма да си счупя колата



- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Ей тука малко снимки на датчика че голям интерес на ЛС
(не претендирам че е най-правилно това изпълнение
)
И както подобава за един истински е30 фанатик
..................................
.........ту би континиует


(не претендирам че е най-правилно това изпълнение



И както подобава за един истински е30 фанатик



.........ту би континиует




- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
haho написа:И мен ме интересува дали са 7.5j и с това ет30 с фланци ли си отпред![]()
Да 7.5J са и ги карам с 25мм фланци отпред и отзад

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
haho написа:По-малък фланец ще върши ли работа без да опират отпред , и ако да-колко![]()
Мисля че с 5мм фланец няма да опира,ако искаш утре ще направя една проба и ще ти кажа с точност


- K27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Върджин Папрат Бийч
Отпред съм с Борбет 16", 7.5j, без фланец, не опира, с гуми 215/40/16. Само ЕТ-то не съм го гледал точно на тия джанти, щото като ги сложих, нямаше проблем... ако тази информация върши ви някаква работа...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ще взема и аз да се стягам за събора 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- K27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Върджин Папрат Бийч
haho написа:Аз днес пробвах едни 7.5j на ЕТ20 и минаваха на около 5мм. от макферсоните , значи ЕТ25 също би трябвало да става - в случая ЕТ30 с 5мм фланец![]()
Отпред 16" Борбет 7j с ЕТ 20 не ти трябват фланци, не опират. Минават около 1 см от макферсоните. За ЕТ 25 трябва да видиш гумите, струва ми се.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
haho написа:Аз днес пробвах едни 7.5j на ЕТ20 и минаваха на около 5мм. от макферсоните , значи ЕТ25 също би трябвало да става - в случая ЕТ30 с 5мм фланец![]()
днес си направих една проба за теб,значи моите са ет30 и без фланец опира, после слагам 5мм фланец и ми минава супер близо до макферсона


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани