протече ГНП-то
Модератор: Технически модератори
67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
колеги не мога да повярвам че колата запали от първия път щом завъртях на стартер браво на вас
ще има
бутнах плочката към фаровете и едва се форсираше после върнах леко към волана дадох газ колата се изфорсира добре оборотите паднаха бързо
на около 1200оборота ги задържа за момент и после ги пусна на 800
дотук добре ама като затегнах яко плочката нещата малко се промениха
стана обратно първо падат до 500 и после ги вдига на 800 та въпроса ми е как да я регулирам
защото вече 4 пъти разхлабвам прочката и незнам дали няма да се преебе гарнитурата 








4укни я леко назад(болтовете да са по4ти стегнати),после я 4укни леко страни4но,при центровката не оставяи бол4етата на пло4ката много хлабави,защото при стягането им тя се изместваkumo82 написа:колеги не мога да повярвам че колата запали от първия път щом завъртях на стартер браво на васще има
бутнах плочката към фаровете и едва се форсираше после върнах леко към волана дадох газ колата се изфорсира добре оборотите паднаха бързо
на около 1200оборота ги задържа за момент и после ги пусна на 800
дотук добре ама като затегнах яко плочката нещата малко се промениха
стана обратно първо падат до 500 и после ги вдига на 800 та въпроса ми е как да я регулирам
![]()
защото вече 4 пъти разхлабвам прочката и незнам дали няма да се преебе гарнитурата
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
dango написа:Колегата да извинява че му пиша в темата.Wenzy буталцето ми се вижда чисто свободно ли се движи по оста си?
Данго, лагерчето свободно се движи по оста си, помпата от 2 дни е пълна с газ, за да се изчисти нагара и мизерията, която се е събрала вътре, а аз през това време си чистя плочката и си играя с нея

Утре незнам, но в сряда няй - късно мисля да съм я събрал, че и Ванката ме чака да се похваля

успех ВенциWenzy написа:dango написа:Колегата да извинява че му пиша в темата.Wenzy буталцето ми се вижда чисто свободно ли се движи по оста си?
Данго, лагерчето свободно се движи по оста си, помпата от 2 дни е пълна с газ, за да се изчисти нагара и мизерията, която се е събрала вътре, а аз през това време си чистя плочката и си играя с нея![]()
Утре незнам, но в сряда няй - късно мисля да съм я събрал, че и Ванката ме чака да се похваля

- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
Ванка сега помпата заспа колата се форсира добре оборотите падат бързо без да ги задържа и застават тачно на около 800ivan. написа:4укни я леко назад(болтовете да са по4ти стегнати),после я 4укни леко страни4но,при центровката не оставяи бол4етата на пло4ката много хлабави,защото при стягането им тя се изместваkumo82 написа:колеги не мога да повярвам че колата запали от първия път щом завъртях на стартер браво на васще има
бутнах плочката към фаровете и едва се форсираше после върнах леко към волана дадох газ колата се изфорсира добре оборотите паднаха бързо
на около 1200оборота ги задържа за момент и после ги пусна на 800
дотук добре ама като затегнах яко плочката нещата малко се промениха
стана обратно първо падат до 500 и после ги вдига на 800 та въпроса ми е как да я регулирам
![]()
защото вече 4 пъти разхлабвам прочката и незнам дали няма да се преебе гарнитурата





виж в темата за регулиране на гнп.Успехkumo82 написа:Ванка сега помпата заспа колата се форсира добре оборотите падат бързо без да ги задържа и застават тачно на около 800ivan. написа:4укни я леко назад(болтовете да са по4ти стегнати),после я 4укни леко страни4но,при центровката не оставяи бол4етата на пло4ката много хлабави,защото при стягането им тя се изместваkumo82 написа:колеги не мога да повярвам че колата запали от първия път щом завъртях на стартер браво на васще има
бутнах плочката към фаровете и едва се форсираше после върнах леко към волана дадох газ колата се изфорсира добре оборотите паднаха бързо
на около 1200оборота ги задържа за момент и после ги пусна на 800
дотук добре ама като затегнах яко плочката нещата малко се промениха
стана обратно първо падат до 500 и после ги вдига на 800 та въпроса ми е как да я регулирам
![]()
защото вече 4 пъти разхлабвам прочката и незнам дали няма да се преебе гарнитурата
сега ако ме просветиш и в другата центровка няма цена да имаш
![]()
![]()
колата пали трудно топла и доколкото ми стана ясно трябва да преместя ГНП-то към двигатяля т.е. за предварение
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Братя, акумулатора свърши от въртел
Колкото и да се мъчих всичко го докарвам както трябва - тихите обороти са супер форсирам до 2000 оборота, пускам газта и гасне
Палецът е наместен перфектно, но някъде нещо задържа (има замисляне), след секунда форсира яко, пускам педала и оборотите се сриват ....... и така докато ми свърши акумулатора. Сега зареждам и утре сутрин пак на големия въртел
Така де някой ако има идей да казва, че аз почнах да се поизчерпвам
Цалата простотия си мисля, че е лагерчето и палчето. Лагерчето се движи добре значи проблема е в напасването - днес просто не ми остана ток пак да отворя ГНП-то, щеше да напълни, но нямаше да завърти.
Дийба и смотан акумулатор, но добре, че е той, че иначе нямаше да спя цяла вечер

Колкото и да се мъчих всичко го докарвам както трябва - тихите обороти са супер форсирам до 2000 оборота, пускам газта и гасне

Палецът е наместен перфектно, но някъде нещо задържа (има замисляне), след секунда форсира яко, пускам педала и оборотите се сриват ....... и така докато ми свърши акумулатора. Сега зареждам и утре сутрин пак на големия въртел

Така де някой ако има идей да казва, че аз почнах да се поизчерпвам

Дийба и смотан акумулатор, но добре, че е той, че иначе нямаше да спя цяла вечер

- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
колега нещо по електрониката сигуно се ебаваWenzy написа:Братя, акумулатора свърши от въртел![]()
Колкото и да се мъчих всичко го докарвам както трябва - тихите обороти са супер форсирам до 2000 оборота, пускам газта и гасне
Палецът е наместен перфектно, но някъде нещо задържа (има замисляне), след секунда форсира яко, пускам педала и оборотите се сриват ....... и така докато ми свърши акумулатора. Сега зареждам и утре сутрин пак на големия въртел![]()
Така де някой ако има идей да казва, че аз почнах да се поизчерпвамЦалата простотия си мисля, че е лагерчето и палчето. Лагерчето се движи добре значи проблема е в напасването - днес просто не ми остана ток пак да отворя ГНП-то, щеше да напълни, но нямаше да завърти.
Дийба и смотан акумулатор, но добре, че е той, че иначе нямаше да спя цяла вечер







Венци щом си докарал тихите е добре.Като ка4и 2000оборота и гъсне-при падането на оборотите(в смисъл не задържа ниските)или при подаване на пове4е газ?Хубаво ли се форсира във висиките?Маи ще си първия съживил пло4ка.Успех и пишиkumo82 написа:колега нещо по електрониката сигуно се ебаваWenzy написа:Братя, акумулатора свърши от въртел![]()
Колкото и да се мъчих всичко го докарвам както трябва - тихите обороти са супер форсирам до 2000 оборота, пускам газта и гасне
Палецът е наместен перфектно, но някъде нещо задържа (има замисляне), след секунда форсира яко, пускам педала и оборотите се сриват ....... и така докато ми свърши акумулатора. Сега зареждам и утре сутрин пак на големия въртел![]()
Така де някой ако има идей да казва, че аз почнах да се поизчерпвамЦалата простотия си мисля, че е лагерчето и палчето. Лагерчето се движи добре значи проблема е в напасването - днес просто не ми остана ток пак да отворя ГНП-то, щеше да напълни, но нямаше да завърти.
Дийба и смотан акумулатор, но добре, че е той, че иначе нямаше да спя цяла вечерпремести малко плочката към купето за повече гориво щото моята като я запалих и и беше малко нафтата като я изфорсирам оборотите доста падаха и почти готова да гасне и електрониката ги дигне та мисля че ако и бях намалил още нафтата като я форсирам и пуснех щеше да гасне ама не съм сигурен
вече я събрах иначе щях да пробвам а и нямам вече проблем с топлия старт
поне за сега
![]()
![]()
след малко ще пиша как я нагласих
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
Колеги колата вече работи перфектно благодарение на вас и на темите във форума ЕВАЛА
вчера гласих плочката по начина по който ми каза колегата Иван по нагоре в темата
благодара Ванка
колата си заработи нормално форсира се яко оборотите падат бързо като на 900 за момент леко ги задържа и ги "пуска"на около 800
за сега няма теч от гарнитурите които смених
след това направих и другата центровка
белязях отгоре ГНП-то с шило разхлабих двата болта бутнах една дебела отверка в дупката от ляво на плочкака и запалих колата(друг я запали а аз държах отверката да не мръдне помпата) бутнах леко помпата към двигателя за предварение стегнах единия болт и изгасих колата
след това паля и се вижда че пали по-добре
колата работи а аз разхлабвам болта и бутам още малко към двигателя около 2мм преместих помпата спрямо белега който направих:idea: стягам и гася
след малко чукам на стартер и
не мога да повярвам на ушите си запали от раз както когато греят свещите
поклон пред колегите коита са направили темата за центровките
затегнах яко ГНП-то сложих смукателния колектор и готово
но най-голямата изненада беше като я подкарах давам газ и
колата направо полетя щом мина 2000 оборота
3 обиколки и не мога да се нарадвам
сега незнам само дали ще гори повече ама ще я засеча и ще пиша
СЕГА ВЕЧЕ РАЗРРАХ КАКВО Е ДА КАРАШ BMW И ТО ШЕСТАК
много ЯКОООООООО 























на тебе ли ти бягаше някакъв японски дизел без турбина(не си спомням)?Пробваи я как пали като не вкл.подгреващите свещи(студени вси4ки палят).На къде завъртя помпата-защото мисля,4е си и дал закъснение?При нормално каране разхода ще ти паднеkumo82 написа:Колеги колата вече работи перфектно благодарение на вас и на темите във форума ЕВАЛА![]()
![]()
вчера гласих плочката по начина по който ми каза колегата Иван по нагоре в темата
благодара Ванка
колата си заработи нормално форсира се яко оборотите падат бързо като на 900 за момент леко ги задържа и ги "пуска"на около 800
за сега няма теч от гарнитурите които смених
след това направих и другата центровка
белязях отгоре ГНП-то с шило разхлабих двата болта бутнах една дебела отверка в дупката от ляво на плочкака и запалих колата(друг я запали а аз държах отверката да не мръдне помпата) бутнах леко помпата към двигателя за предварение стегнах единия болт и изгасих колата
след това паля и се вижда че пали по-добре
колата работи а аз разхлабвам болта и бутам още малко към двигателя около 2мм преместих помпата спрямо белега който направих:idea: стягам и гася
след малко чукам на стартер и
![]()
![]()
не мога да повярвам на ушите си запали от раз както когато греят свещите
поклон пред колегите коита са направили темата за центровките
затегнах яко ГНП-то сложих смукателния колектор и готово
но най-голямата изненада беше като я подкарах давам газ и
колата направо полетя щом мина 2000 оборота
3 обиколки и не мога да се нарадвам
сега незнам само дали ще гори повече ама ще я засеча и ще пиша
СЕГА ВЕЧЕ РАЗРРАХ КАКВО Е ДА КАРАШ BMW И ТО ШЕСТАК
много ЯКОООООООО


- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
най-напред четох темите за ремонта на ГНП-то после питам в BMW за цената на ремонта и после пуснах тематаivan. написа:на тебе ли ти бягаше някакъв японски дизел без турбина(не си спомням)?Пробваи я как пали като не вкл.подгреващите свещи(студени вси4ки палят).На къде завъртя помпата-защото мисля,4е си и дал закъснение?При нормално каране разхода ще ти паднеkumo82 написа:Колеги колата вече работи перфектно благодарение на вас и на темите във форума ЕВАЛА![]()
![]()
вчера гласих плочката по начина по който ми каза колегата Иван по нагоре в темата
благодара Ванка
колата си заработи нормално форсира се яко оборотите падат бързо като на 900 за момент леко ги задържа и ги "пуска"на около 800
за сега няма теч от гарнитурите които смених
след това направих и другата центровка
белязях отгоре ГНП-то с шило разхлабих двата болта бутнах една дебела отверка в дупката от ляво на плочкака и запалих колата(друг я запали а аз държах отверката да не мръдне помпата) бутнах леко помпата към двигателя за предварение стегнах единия болт и изгасих колата
след това паля и се вижда че пали по-добре
колата работи а аз разхлабвам болта и бутам още малко към двигателя около 2мм преместих помпата спрямо белега който направих:idea: стягам и гася
след малко чукам на стартер и
![]()
![]()
не мога да повярвам на ушите си запали от раз както когато греят свещите
поклон пред колегите коита са направили темата за центровките
затегнах яко ГНП-то сложих смукателния колектор и готово
но най-голямата изненада беше като я подкарах давам газ и
колата направо полетя щом мина 2000 оборота
3 обиколки и не мога да се нарадвам
сега незнам само дали ще гори повече ама ще я засеча и ще пиша
СЕГА ВЕЧЕ РАЗРРАХ КАКВО Е ДА КАРАШ BMW И ТО ШЕСТАК
много ЯКОООООООО
Вси4ки се радват 4е са били полезни
Само да те питам в ''БМВ''благоевград ли ходи първо?







- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
колата си я правих аз лично в моя гараж с ваша помощ разбира сеivan. написа:Хубаво си направил,закъснение си и дал и щом ти пали добре си я нагласил.браво.в бл-град в сервиза ли беше?








67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани