проблем с 324тд загасна в движение и не иска да запали

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 27.03.2007

проблем с 324тд загасна в движение и не иска да запали

Мнение от Judista » 30 Дек 2007, 3:23

смених горивния филтер ,беше замрьзнала нафтата в него,извьртех 1-2 акумулатора и ништо неще да запали,сменял съм дат4ик на колянов вал преди време,колата се слу4ва и да запали ,но или загасва или сама се форсира до 5-6 хил.оборота и пуши яко,ама яко.Помагаите моля.предполагам 4е може да е замръзнала нафтата и на други места,като дузи и тн. ина4е напълни новия филтър и марку4а,нямаа мехури


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 30 Дек 2007, 12:16

Ми като имаш съмнение за замлъзнала нафта, вкарай я в някой гараж да се стопли колицата и пробвай пак, и виж нафтата нафта ли е или нещо безподобно. След това с въпросите натам ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от Judista » 17 Мар 2008, 13:31

Колеги,проблемът донякъде е разрешен.Колата чупеше датчика на коляновия вал, заради големия аксиялен луфт на вала.Смених всички лагери,вече луфт няма, датчика оцелява, колата пали, но се форсира все едно съм дал газ до край.МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 17 Мар 2008, 16:13

компа? :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от Judista » 18 Мар 2008, 19:58

:help:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 2.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е53 3.0Д

Мнение от assos » 24 Мар 2008, 15:24

Купи си дизелово БМВ - да се наиграеш ..

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Мнение от dupeto » 24 Мар 2008, 17:07

колега, да не си бутнал помпата нещо...?

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от Judista » 24 Мар 2008, 21:12

Бутнал в смисъл?

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от Judista » 04 Апр 2008, 16:22

смених ГНП, но се оказа че проблемът не е в ГНП, а в това че ГНП получава информация да работи на пълна газ оште като дам на контакт :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от Judista » 07 Апр 2008, 21:38

Колеги, някой да знае кой би могъл да ми помогне? Някой майстор или читав сервиз за дизел.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 07 Апр 2008, 22:20

Judista написа:Колеги, някой да знае кой би могъл да ми помогне? Някой майстор или читав сервиз за дизел.
с електонното гнп ли си?маи си разместил пло4ката на помпата

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от Judista » 07 Апр 2008, 22:29

мисля май съм с електронно


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 08 Апр 2008, 0:37

Judista написа:мисля май съм с електронно
аналоги4но е при тебе просто трябва да бутнеш леко пло4ката към фаровете http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=60723

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от Judista » 08 Апр 2008, 2:14

Благодаря колега за помоща и обяснението Ще се пробвам да отремонтирам и ще пиша дали съм постигнал успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от Judista » 11 Апр 2008, 21:14

Колеги регулирах и пак регулирах и пак и нищо. Като чукна плочката към фаровете неще да пали, като я върна на мястото и пали много трудно и като запали се форсира яко.Вече незнам накъде май към НАДИН.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook