Пукане М50
Модератор: Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Отказвам се са споря повече. Попрочети малко и тогава опитай отново. Вярно, че тук е образователен форум. Но не смятам, че трябва да се изнасят лекции за елементарно устройство на автомобила.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Еййййййййй не думай, много образован го раздаваш ти бе. И с култовата реплика отказвам се да споря, кво има да спориш, горе пишеш глупости че пипат на М20 "делкото" заради газовата
после ми говориш за елементарно устройство на колата.
Айде ела ми промени аванса от "делкото".

Айде ела ми промени аванса от "делкото".
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
SaSo написа:Стига сте се карали бе... Еййй страшни хора... Сичко е кошник в тоя раздел.. Караме коли на по 15-20 години... Всеки си кара както иска...Гърменето на колегата е от бедна смес...
Само искам да споделя и мойта мъка...Вчера на мойта и замерихме компресията на цилиндрите ... Резултат - 6 цилиндър компресия 0 ( нула, зиро, нищо )... Тоест ще се оперира моторчето...Ама като се отваря всичко ново и толкова... Дреме ми ...Все си мисля че е прегорял клапан... Ама някой който е стигал до там да каже...
Радоста ми остава от това че след тоя ремонт мойта кола няма да е същата... Тоест ще хвръкне... хихихихихихихих
Айде са мения по въпроса да чуем...От какво може да е според вас тая компресия такава... Другото което е колата НЕ губи масло...За близо 8000км каране ( повечето пъти не я щадя ) е изгорила по-малко от литър масло ...Карам с Мотул 6100...
Сашкин, пробвай като мен.
Сутрин и вечер наливай в цилиндъра(тата и така е спряна от движение - наливай във всичките цилиндри) по 20-30 грама газ за горене/осветление.
Така в продължение на 2-3 дни.
Да се надяваме , че имаш нагар и газта ще го изчисти.
После замери и ако пак покаже гипс карай докато се преебе и масления сегмент. После му знаеш реда за опериране

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Абе мисля да го отварям така или иначе и можеби ще е всичко долу и всичко ново... Не ми се правят половинчати работи... Като ще е гарга да е рошава...А и мотора ще си тръгне как си трябва като направя тая интервенция...
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
///peter написа:... горе пишеш глупости че пипат на М20 "делкото" заради газовата ...
Господин Образования, покажи ми къде съм написал това? Май имаш нужда и от уроци по четене? Ама простено ти е, ти не си читател, ти си писател.

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Босев, айде батка стига сте се дракали.
Нали все пак пишете в темата , за да помогнете на човека да си оправи проблема
Той ония луд нацист и националист, остъй го, ко му говориш
Ей, айде стига вече.Купете си дизел и няма да имате проблем с делкото
и бубините и дистрибуторната капачка и ....
Нали все пак пишете в темата , за да помогнете на човека да си оправи проблема

Той ония луд нацист и националист, остъй го, ко му говориш

Ей, айде стига вече.Купете си дизел и няма да имате проблем с делкото

- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
....главата и гнп-то и плочката и........Wenzy написа:Босев, айде батка стига сте се дракали.
Нали все пак пишете в темата , за да помогнете на човека да си оправи проблема![]()
Той ония луд нацист и националист, остъй го, ко му говориш![]()
Ей, айде стига вече.Купете си дизел и няма да имате проблем с делкотои бубините и дистрибуторната капачка и ....

R6 - Was sonst?
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Wenzy написа:Ако продължаваш така, точно теб ще спра да те обичам![]()
Предлагам на маса да обсъдим достойнствата на М50/М51





Ще има любов и обич за всички

R6 - Was sonst?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
TheBoss написа:Това, ако ми го обясниш как става на М50 ще те призная за корифей. Ръчкат само по ДВГ с делко и регулиране на аванса(както е твоя кошник, нашите нямат делко. Илипоне аз не съм го открил). Друга работа е, че това с ръчкането го правеха мнооооого, ама мноооооооого навремето. Защото сега като ми разбърника реглажа на бензин и му връча фактура от Дару или Камор за отстраняване на "майсторлъка" доста ще се замисли дали друг път да пипа където не му е работа. Имам един такъв случай с приятел с Вектра и фактурка от Булвария. А "великият" мигаше като светофар на жълто. И плати като поп, щото приятелят ми е 185/125/9х19
Слушай са много внимателно, аз не парадирам с образованост, за разлика от теб.

И не си точно ти тоя къде ще ми прощава

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
rdvr_burgas написа:Wenzy написа:Ако продължаваш така, точно теб ще спра да те обичам![]()
Предлагам на маса да обсъдим достойнствата на М50/М51![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ще има любов и обич за всички
Достойнства имат 2 двигателя на Е34 и те все започват с S

Да вдигна малко тази стара тема, че лека полека ми се появи и при мен проблема с трудното форсиране и даже пукане (ако натисна рязко педала на газта). При мен обаче е различно, защото го прави само когато колата е студена и то малко след като запали . С ГИ съм и знаете там се минава на газ след като двигателя загрее. Та проблема е, че двигателя се форсира трудно и даже пука първата 1 мин да речем. Като покарам малко тоест пораздвижи се няма проблеми, форсира си се нормално. Днес забелязах, че на място малко след като съм запалил ако подавам лееко едва едва газ се вдигат бавно оборотите примерно до 3-4 и после върви по-добре отколкото ако веднага тръгна. От какво може да е колеги ? Мисля да сменям свещи скоро , ама дали ще е от тях ?
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани