Пукане М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 06 Апр 2008, 11:22

Отказвам се са споря повече. Попрочети малко и тогава опитай отново. Вярно, че тук е образователен форум. Но не смятам, че трябва да се изнасят лекции за елементарно устройство на автомобила.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Апр 2008, 12:25

Еййййййййй не думай, много образован го раздаваш ти бе. И с култовата реплика отказвам се да споря, кво има да спориш, горе пишеш глупости че пипат на М20 "делкото" заради газовата :mhihi: после ми говориш за елементарно устройство на колата.
Айде ела ми промени аванса от "делкото".

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Апр 2008, 12:40

SaSo написа:Стига сте се карали бе... Еййй страшни хора... Сичко е кошник в тоя раздел.. Караме коли на по 15-20 години... Всеки си кара както иска...Гърменето на колегата е от бедна смес...


Само искам да споделя и мойта мъка...Вчера на мойта и замерихме компресията на цилиндрите ... Резултат - 6 цилиндър компресия 0 ( нула, зиро, нищо )... Тоест ще се оперира моторчето...Ама като се отваря всичко ново и толкова... Дреме ми ...Все си мисля че е прегорял клапан... Ама някой който е стигал до там да каже...

Радоста ми остава от това че след тоя ремонт мойта кола няма да е същата... Тоест ще хвръкне... хихихихихихихих


Айде са мения по въпроса да чуем...От какво може да е според вас тая компресия такава... Другото което е колата НЕ губи масло...За близо 8000км каране ( повечето пъти не я щадя ) е изгорила по-малко от литър масло ...Карам с Мотул 6100...


Сашкин, пробвай като мен.
Сутрин и вечер наливай в цилиндъра(тата и така е спряна от движение - наливай във всичките цилиндри) по 20-30 грама газ за горене/осветление.
Така в продължение на 2-3 дни.
Да се надяваме , че имаш нагар и газта ще го изчисти.
После замери и ако пак покаже гипс карай докато се преебе и масления сегмент. После му знаеш реда за опериране ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Апр 2008, 13:08

той кара на газ, а там нагар няма :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 06 Апр 2008, 13:52

Абе мисля да го отварям така или иначе и можеби ще е всичко долу и всичко ново... Не ми се правят половинчати работи... Като ще е гарга да е рошава...А и мотора ще си тръгне как си трябва като направя тая интервенция...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Апр 2008, 13:57

Дано не излезе скъпо Сашкин

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 06 Апр 2008, 14:01

///peter написа:... горе пишеш глупости че пипат на М20 "делкото" заради газовата ...


Господин Образования, покажи ми къде съм написал това? Май имаш нужда и от уроци по четене? Ама простено ти е, ти не си читател, ти си писател.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Апр 2008, 14:30

Босев, айде батка стига сте се дракали.
Нали все пак пишете в темата , за да помогнете на човека да си оправи проблема :roll:

Той ония луд нацист и националист, остъй го, ко му говориш :winky:

Ей, айде стига вече.Купете си дизел и няма да имате проблем с делкото :lol: и бубините и дистрибуторната капачка и ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 06 Апр 2008, 14:34

Wenzy написа:Босев, айде батка стига сте се дракали.
Нали все пак пишете в темата , за да помогнете на човека да си оправи проблема :roll:

Той ония луд нацист и националист, остъй го, ко му говориш :winky:

Ей, айде стига вече.Купете си дизел и няма да имате проблем с делкото :lol: и бубините и дистрибуторната капачка и ....
....главата и гнп-то и плочката и........ :mhihi:
R6 - Was sonst?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Апр 2008, 14:36

Ако продължаваш така, точно теб ще спра да те обичам :mhihi: :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 06 Апр 2008, 14:39

Wenzy написа:Ако продължаваш така, точно теб ще спра да те обичам :mhihi: :winky:

Предлагам на маса да обсъдим достойнствата на М50/М51 :have one: :drinking: :yammy: :bchug: :guitarist:
Ще има любов и обич за всички :winky:
R6 - Was sonst?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Апр 2008, 14:52

TheBoss написа:Това, ако ми го обясниш как става на М50 ще те призная за корифей. Ръчкат само по ДВГ с делко и регулиране на аванса(както е твоя кошник, нашите нямат делко. Илипоне аз не съм го открил :twisted: ). Друга работа е, че това с ръчкането го правеха мнооооого, ама мноооооооого навремето. Защото сега като ми разбърника реглажа на бензин и му връча фактура от Дару или Камор за отстраняване на "майсторлъка" доста ще се замисли дали друг път да пипа където не му е работа. Имам един такъв случай с приятел с Вектра и фактурка от Булвария. А "великият" мигаше като светофар на жълто. И плати като поп, щото приятелят ми е 185/125/9х19


Слушай са много внимателно, аз не парадирам с образованост, за разлика от теб. :mhihi: И то както винаги без да знаеш за кво иде реч изобщо.
И не си точно ти тоя къде ще ми прощава ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Апр 2008, 14:53

rdvr_burgas написа:
Wenzy написа:Ако продължаваш така, точно теб ще спра да те обичам :mhihi: :winky:

Предлагам на маса да обсъдим достойнствата на М50/М51 :have one: :drinking: :yammy: :bchug: :guitarist:
Ще има любов и обич за всички :winky:

Достойнства имат 2 двигателя на Е34 и те все започват с S :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 06 Апр 2008, 16:02

:ahah: Екстремист
R6 - Was sonst?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 28 Апр 2009, 15:34

Да вдигна малко тази стара тема, че лека полека ми се появи и при мен проблема с трудното форсиране и даже пукане (ако натисна рязко педала на газта). При мен обаче е различно, защото го прави само когато колата е студена и то малко след като запали . С ГИ съм и знаете там се минава на газ след като двигателя загрее. Та проблема е, че двигателя се форсира трудно и даже пука първата 1 мин да речем. Като покарам малко тоест пораздвижи се няма проблеми, форсира си се нормално. Днес забелязах, че на място малко след като съм запалил ако подавам лееко едва едва газ се вдигат бавно оборотите примерно до 3-4 и после върви по-добре отколкото ако веднага тръгна. От какво може да е колеги ? Мисля да сменям свещи скоро , ама дали ще е от тях ?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook