Чип тунинг след ремонт двигател

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Чип тунинг след ремонт двигател

Мнение от ktv » 30 Мар 2008, 22:08

Удачно ли е да се чипосва мотора след първи ремонт? Моля за компетентни мнения по въпроса!
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 31 Мар 2008, 15:09

Ми защо не даже ще е по добре :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Чип тунинг след ремонт двигател

Мнение от slavianko » 31 Мар 2008, 20:21

ktv написа:Удачно ли е да се чипосва мотора след първи ремонт? Моля за компетентни мнения по въпроса!
Ако си правил ремонт на твоя я сподели какво точно прави ??? Смяна на основни, биелни лагери, сегменти, маслообирачи, интересува ме с какви части и колко ти излезе ремонта горе долу. Щото аз мисля да отварям моят скоро за ъпгрейди и като ще го разпилявам поне да го освежа :mhihi: :mhihi: Та ако може дай малко инфо. Може и на ЛС
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 31 Мар 2008, 20:29

Първо да видим какво ще покаже ревизията и тогава ще го мислим конкретно. Като имам повече инфо, ще споделя, разбира се :D
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Re: Чип тунинг след ремонт двигател

Мнение от RSxRacer » 31 Мар 2008, 22:06

slavianko написа:
ktv написа:Удачно ли е да се чипосва мотора след първи ремонт? Моля за компетентни мнения по въпроса!
Ако си правил ремонт на твоя я сподели какво точно прави ??? Смяна на основни, биелни лагери, сегменти, маслообирачи, интересува ме с какви части и колко ти излезе ремонта горе долу. Щото аз мисля да отварям моят скоро за ъпгрейди и като ще го разпилявам поне да го освежа :mhihi: :mhihi: Та ако може дай малко инфо. Може и на ЛС


да не си посмял да отваряш бигачката,малко ли пръсти наряза с фаровете :)
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Чип тунинг след ремонт двигател

Мнение от slavianko » 31 Мар 2008, 22:09

RSxRacer написа:
slavianko написа:
ktv написа:Удачно ли е да се чипосва мотора след първи ремонт? Моля за компетентни мнения по въпроса!
Ако си правил ремонт на твоя я сподели какво точно прави ??? Смяна на основни, биелни лагери, сегменти, маслообирачи, интересува ме с какви части и колко ти излезе ремонта горе долу. Щото аз мисля да отварям моят скоро за ъпгрейди и като ще го разпилявам поне да го освежа :mhihi: :mhihi: Та ако може дай малко инфо. Може и на ЛС


да не си посмял да отваряш бигачката,малко ли пръсти наряза с фаровете :)
Aaaa аз докато не счупя поне някой няма да се откажа :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 31 Мар 2008, 22:30

Ааа, не ги чупи, че не мож държа щангата и дъмбелите. А оно кога си сака, то си требе- тия бицепси как че ги поддържаш тогава? :D То май на мене си трябва да правя чип- тунинг. Оня ден изнесох 200 кила гранитогрес на четвъртия етаж за 20 минути и после не можах да си кажа името още толкова време :mhihi:
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 05 Апр 2008, 19:55

Вече е решено: след ремонта- никакъв чип-мип тунинг :mhihi:
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 05 Апр 2008, 21:38

ktv написа:Вече е решено: след ремонта- никакъв чип-мип тунинг :mhihi:
Братле сподели моля те колко ти стъпа ремонта. Че и аз искам да си опресня мотора преди да почна да се извращавам над него :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 06 Апр 2008, 8:19

Размина ми се за по- дебела сума, щото цилиндрите имат минимално износване и не се налага набиването на ризи. До момента, след отварянето на мотора, за смяна на биелни лагери и сегменти ще отидат към 1000. Може да има и други подробности, за да е такава цената, но като се видя с майстора, ще знам точно. За сметка на това пък ще сменям съединител за още 500 и тампончета /евентуално пружини/ отзад, което не знам колко ще е. Това е за сега. Като имам повече подробности, ще ги изложа тук- нали за това е тоя форум, да си помагаме.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 06 Апр 2008, 8:49

ktv написа:Размина ми се за по- дебела сума, щото цилиндрите имат минимално износване и не се налага набиването на ризи. До момента, след отварянето на мотора, за смяна на биелни лагери и сегменти ще отидат към 1000. Може да има и други подробности, за да е такава цената, но като се видя с майстора, ще знам точно. За сметка на това пък ще сменям съединител за още 500 и тампончета /евентуално пружини/ отзад, което не знам колко ще е. Това е за сега. Като имам повече подробности, ще ги изложа тук- нали за това е тоя форум, да си помагаме.
Мерси колега за информацията. А какви части ползваш за ремонта? Имам в предвид лагерите и сегментите каква марка са???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 06 Апр 2008, 9:05

За сега не знам, но ще попитам, щото както казва моя майстор- миндилски не слага. :mhihi: От оная закачка за дъмбелите и щангите се надявам да не си се засегнал- и аз като тебе, Славянко съм в тоя "бизнес", фитнеса, но от 22 години :shock: Айде стига, че се отклоних от темата :D Като знам повече, ще ти пиша на ЛС
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 06 Апр 2008, 14:32

ktv написа:За сега не знам, но ще попитам, щото както казва моя майстор- миндилски не слага. :mhihi: От оная закачка за дъмбелите и щангите се надявам да не си се засегнал- и аз като тебе, Славянко съм в тоя "бизнес", фитнеса, но от 22 години :shock: Айде стига, че се отклоних от темата :D Като знам повече, ще ти пиша на ЛС
Ок :yes:
Не съм се засегнал ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 07 Апр 2008, 19:51

Както вече споменах, размина ми се по- големия харчлък, ама като понаправих други неща и тя сумата набъбна. И сега изреждам, пък някой може да сподели впечатления:
- биелни лагери на Глюко- 100 лв;
- основни лагери на Колденшмит- 120 лв;
- сегменти на Колденшмит- 180 лв;
- ремонтна гарнитура- 120 лв;
- гарнитура капак- 40 лв;
- гарнитура картер- 50 лв;
- съединител- 500 лв;
- тампони, горни отзад- 140 лв;
- тампони скоростна кутия и други джунджурийки- 40 лв;
- шайби за повдигане на задницата- не помня колко;
- масла и филтри- 130 лв;
- останалото е труд.
От изброеното до тук ми се зави свят :mhihi: . А на вас? Важното е, че на човека му имам доверие и не се е излагал до сега :D
Всичко за 1700 лв.
Преди да се случи този ремонт положението беше следното:
- гореше доста масло;
- имаше намалена компресия в пети цилиндър;
- от съединителя намаше ряз и се натискаше педала доста трудно- добре, че тренирам :mhihi: ;
- скоростния лост имаше доста голям ход встрани;
- при последно зареждане ми даде разход 22/100 градско.
Осезателно се подобри вървенето на колата, като очаквам нови, по- ниски стойности на разхода на масло и гориво :D
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 07 Апр 2008, 20:36

ktv написа:Както вече споменах, размина ми се по- големия харчлък, ама като понаправих други неща и тя сумата набъбна. И сега изреждам, пък някой може да сподели впечатления:
- биелни лагери на Глюко- 100 лв;
- основни лагери на Колденшмит- 120 лв;
- сегменти на Колденшмит- 180 лв;
- ремонтна гарнитура- 120 лв;
- гарнитура капак- 40 лв;
- гарнитура картер- 50 лв;
- съединител- 500 лв;
- тампони, горни отзад- 140 лв;
- тампони скоростна кутия и други джунджурийки- 40 лв;
- шайби за повдигане на задницата- не помня колко;
- масла и филтри- 130 лв;
- останалото е труд.
От изброеното до тук ми се зави свят :mhihi: . А на вас? Важното е, че на човека му имам доверие и не се е излагал до сега :D
Всичко за 1700 лв.
Преди да се случи този ремонт положението беше следното:
- гореше доста масло;
- имаше намалена компресия в пети цилиндър;
- от съединителя намаше ряз и се натискаше педала доста трудно- добре, че тренирам :mhihi: ;
- скоростния лост имаше доста голям ход встрани;
- при последно зареждане ми даде разход 22/100 градско.
Осезателно се подобри вървенето на колата, като очаквам нови, по- ниски стойности на разхода на масло и гориво :D
Братле много мерси за инфото ;) Аз ремонта сам ще си го правя а и ще сменя само основни и биелни лагери, сегменти и маслообирачи. Останалото си ми е в ред всичко. И със шлайфа на главата и гарнитурката и предполагам че ще се побера в 800лв
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook